Évkezdés

2012.01.04. 17:18

Fejben:) már készül a 2011-es éves összefoglaló is de annak elkészültéig  egy kis rövidke:) bejegyzés:

Vasárnap:
Mountain trail run 19km,750m szint
2 óra 26(07:41 p/km)
Előzmény:
Gyilok szilveszter este...Már régóta tervezem,hogy átsportolom magam a következő évre.Ez sajnos most sem így alakult de sebaj!Egyszer csak összejön:).Igazából van másik tervem is szilveszter éjjelére de azt inkább nem írom ki ide:):):).
Jelen:
Balboa kör.
Direkt egyedül mentem...Antisocial hardcore...
Egyedül akartam lenni saját kis világomba elmerülni és tisztába tenni a gondolataimat a hegyen.
Sikerült.
A párás levegővel és a szitáló esővel nagyon bejött ma is a helyszín(mikor nem?:)).
IMÁDOM A TEREPET!!!Nagyszerű a természetben futni.
Mivel nem voltam még itt sokszor így ma is találtam menetközben olyan látnivalókat amiket eddig nem fedeztem fel.
Ma sok olyan részt is simán kijoggoltam amiket eddig sétáltam.Ez is tetszett:).
Nagyon light és kényelmes komfortzónás tempóban haladtam,ennek ellenére nem lett sz@r részidőm(magamhoz képest).
Jó pár percet benne hagytam a karikában de majd ha olyan edzés jön majd akkor megtolom.Mire végeztem pont sötétedett,hangulatos volt.
Ejjj,de jól esett! ;)
És még milyen hosszú ez a nap... Junó?;)
Night run 21km
2 óra 2(05:49 p/km)
Hazaérve a HHH-ról pár óra pihenés után( gépnek ennyi bőven elég:)) Krisztiánnal nyomtunk egy night city black jack-et Vácott.
Szeretek a "Kölyökkel" (is) edzeni  mert van vér a pucájában és kellően elvetemült is ahhoz,hogy júliusban Ironman legyen.
Ja és mivel jobb nálam így mindig húz is magával ezáltal jobbat teljesítek.Mint ma is.Edzésen még nem mentem ilyen tempót félmaratoni távon(utcán).Főleg nem ilyen előzményekkel.Ideje volt.
Köszönöm!
Ez a mai nap megfelelő évkezdés volt számomra,egy kellemes negyvenest csak belevágtam a lábakba:) a mihez tartás végett:):):)
Végre volt rendes alvás(két részletben 13óra) így lehetett kicsikét keménykedni.
Ráadásul ennek közel a felét terepen.
Nagyon szeretek futni.
Mai össz kajám 1 nutellás banán + 4 kolbászos zsemle.
Pont passzol 4.5 óra sporthoz :):):).
Ha lefogytam 40 kilót ne hogy már ne tudjak még 10et!

Hétfő:
1 óra görgőzés este.110 avg hr
Könnyed pörgetés benne 3X5 perc satírral.
Éjfél után már nem akartam zörögni így abbahagytam.
Elég hangos a cucc ha meg van tekerve:).

Kedd:
Pihenős nap elalvás miatt(pirulós szmájli)

Szerda:
Mountain trail run 19km,750m szint
2 óra 27(07:44 p/km)
Tegnap sajnos átaludtam szinte az egész  délelőttöt így a tréning lemaradt viszont Alpár jóvoltából hozzájutottam új futócipőmhöz:
Salomon XA Pro 3D Ultra.
Már a neve is tetszik :).
Vérbeli terepfutó fegyver így gondoltam ma a HHH-n le is tesztelem.
A cipő brutálisan jól muzsikált a hegyen.Extra horror:).
Nem is gondoltam volna,hogy az én egyszerű mezei pocok szintemen is ennyire érezni a jó irányú különbséget.Kicsit azért égette a lábamat:) mert hozzám túl profi cucc (eredeti terv szerint nem is akartam ilyet) de hát mit csináljak ha ilyenhez tudtam jó áron hozzá jutni? :)
Tapadás odab@sz,stabilan tartja a lábfejet és jó kemény a talpa ami nekem bejön az eddigi nike-kat is akkor kezdtem igazán szeretni ha már bennük volt vagy 5-600 killer.
Erről jut eszembe mivel proletár vagyok így kb. 1500-anként cserélek cipőt.A mostani terepre befogott nike lunar-om elvileg még kitartana tavaszig de nem hiszem,hogy addig ezt az új lépőt csak nézegetni fogom a szobában:).
Kis elkalandozás után rátérve a lényegre:
Fenyőgyöngyétől egyedül indultam neki sajnos edzőtársak nem jöttek + még a parkolóban melegítés közben lemerült az mp3 lejátszó.
A  hegy és az erdő persze megint varázslatos volt félig felhőben,párában és szinte harapni lehetett a levegőt...
ANNYIRA BEJÖN!!!
"Szokásos" Balboa kört nyomtam annyi változtatással,hogy ezúttal végre sikerült végig kijoggolnom odafelében.Még az eddigi "mumus" Kaán Károly kilátó előtti rész is megvolt na meg a végén a piros is!
Büszke örömöm és pünkösdi királyságom:) nem sokáig tartott mert visszafelében a Szépjuhászné utáni (nekem erős) felfelében már úgy megrogytam,hogy bele kellett gyalogoljak.
Hát nem pont ott és akkor futott szembe Olivér? :)
Számomra cinkes volt a szitu de hát így járnak a gyengék...
Ez a leharcolt állapot aztán már végig kitartott,sőt méginkább bedarált így nem is tudtam rövidebb időre hozni a kört mint eddiekben.
Ritkán szoktam ennyire kinyírni magam :) ez újra sikerült.
Szokatlan mennyiségű só volt rajtam kicsapódva és hazaérve a mérlegen kiderült 4 kiló "veszett el" a hegyen ami sok.
Valami nagyon nem volt okés ma.Erős ez az edzőkör az tény de azért nem ennyire.Lehet maradnom kell az erős felfelék kisétálásánál:).
Nyomtam is dupla adag karamellás fehérje turmixot.
new weapon:


 

A fotó nem a HHH-n és nem a futás után készült :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr583519629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gafmon 2012.01.05. 05:32:42

Örülök, hogy az új cipő jól szuperál! Bár, mint tudjuk, nem a lábbeli visz fel a hegyre :) Mondanám, hogy az Erő legyen Veled, de inkább azt mondom, hogy az ERŐ TE magad vagy! ;)

laciii79 2012.01.05. 21:02:24

A new weapon gyönyörű!!!
Sok-sok nagy, jóleső futást kívánok benne!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.07. 21:37:50

@gafmon: Köszönöm szépen!Ne legyél olyan mint Laci! :) Mindig túloztok:)
@laciii79: Köszönöm szépen!A Te nike-d se kutya:)
Látom már egy 40es nap kommentre sem méltó :):):)
Épp ezért szaladtam ma egy 42est :)
süti beállítások módosítása