"Csúcshét"

2011.10.29. 16:42

Szerda montizás:
76km
3 óra 30(22es átlag)
118 avg hr
160 max hr
Terep és országút vegyesen.
Gödi parkerdő és Farkaserdőben.
Jól esett végre nem volt annyira hideg így már mindjárt más volt:).
Nem nyomtam halálba csak letekertem.
Azért a Farkaserdei fenyves "gyenge" 25-30% körüli emelkedője igaz,hogy elég rövid de megizzasztott:) ahogy körönként megmászogattam.
Na meg persze éreztem a lábaimban a tegnapi maratonos dózist is.

Csütörtök:
Gym 45 perc erősítés+kis gerinctorna
Utána át uszodába,swim: 3.8km
01:27:30
Melegítő killeren már éreztem,hogy ez ma jó lesz.
Így természetesen nem is álltam le a tervezett 3 kilinél hanem úsztam tovább egész IM távig.
Tudom,hogy ez az eredmény lóf@sz egy komolyabb embernek de nekem mégiscsak egy új personal best:).
Közel 3 perces javítás.
I am very strong:) and happy
I am a machine:)

Péntek megint nem egy lányos nap lett:) :
46km MTB
1 óra 45(26os átlag)
130 avg hr
150 max hr
Elején kicsit lazán aztán azért felpörgettem később.
Már ahogy :).
Egyből utána ráfutás
5km
27 perc 19(05:27 p/km)
153 avg hr
Marha jól esett és nagyon jól is ment(magamhoz képest persze:))
Mostanában ritkán futok rá biciklire pedig nagyon szeretem így.
Sokkal jobb mint "magában".
Szépen pörögtek a lábak nekem ez tök jó erős tempó.Volt is kedvem "zúzni" kicsit:).
Azt hiszem a jó csúcshét az ilyen.Ja és még nincs vége a napnak...
Este fél 11es indulással még kis futás:
12.5km
1 óra 23 (06:38 p/km)
128 avg hr
Meló után  jó kis midnight run:) Pumival.
Napközben még jó ötletnek tűnt:) estére azonban nyűgösek lettünk,nem sok kedvünk maradt mert fáradtak voltunk de tudtam,hogy pár kili elteltével beindulunk majd:).
Ez így is lett.
Bár a tempó meglehetősen visszafogottra sikerült:) mégis megfelelt így mindkettőnknek.
Laza átmozgató,regeneráló kocogás a Dunaparton + egy kis kör a városban Vácon.
Szeretem ezeket az éjszakai futkosásokat meg hát nyomni is kell mert a Nagy Napon is majd éjjel kell tolni.
Én még nagyon erőltettem volna többet is be voltam indulva:) de Pumesz nem akart  hosszút futni egyedül meg már nekem sem akaródzott főleg úgy nem,hogy nem hoztam magammal zenét.
Mindegy,jó volt ez így is.
 

Szombat MTB:
100km
4 óra(25ös átlag)
125 avg hr
171 max hr
Szentendréig egyedül majd onnantól Dávid+Tepó+Csabival el Visegrádra majd vissza.Megmásztuk a szerpentint is,hogy legyen egy kis szint is ma.Csak én lihegtem:).
"Gyere nyugodtan montival,csak laza túrázós tempó lesz" - by Tepó...
Hát túrázós is volt.
Nekik:):):) országútival.
Nekem montival a síkon néha felváltott 30-33as tempó már nem annyira:):):).
Ilyenkor csak lobogtam a sor végén:).
Viszont nagyon jó volt közösen tekerni,bandázni szuper volt.
Apró bosszúságok,hogy Tepónak is és nekem is defekt lett.
Hazafelére is jutott esemény amikor már megint egyedül csorogtam az Auchannál  hirtelen a semmiből egy szintén montis figura leszedett.
Fáradt lábakkal már nem tudtam lereagálni el is ment.
100 méteres különbségben azonban megállt a köztünk lévő távolság és egyre sűrűbben nézegetett hátrafelé.
Egyből vágtam,hogy verseny van:) el is illant a fáradtság:).
Mentem a vérszagra és szép lassan fogyasztottam a hátrányt.(k*rva nehéz volt)
És hát ugye mikor kell támadni?
Amikor mindenkinek nehéz.
Nem is húztam halasztottam sokáig a Dunakeszi emelkedőn megindítottam az attack-ot.
"Simán":) visszaelőztem felfelében ezt már ő nem tudta lereagálni:).
Emelkedő tetején viszont már én nézegettem visszafelé sűrűn:):):) de már le volt szakadva jócskán.
Hazáig tartottam is az első pozíciót már nem is láttam a hátam mögött.
Közel 100 kilivel a lábaimban ez még jól esett az utolsó fél órában:).
Jó volt az egész nap király volt a közös tekerés.
Ezzel tulajdonképpen vége is a "csúcshét"-nek mert holnap már csak valami rövidke,laza,kirándulós pörgetés lesz elvileg.
Jól ment a nyírás,bírta is az élő szövet a fém vázon:).
Most kap megint pár kisebb terhelésű hetet amikor megint tud regenerálódni,erősödni.

Pusztuljon az ősz,éljen a nyár! :):):)


Vasárnap esti update:)
MTB 62 km
3 óra 35(17es átlag:))
"Randitekerés" Pálma görlfrenddel:)
Pulzusmérőt nem vittem:)
Laza,átmozgató gurulászás(nekem:)) erre-arra Nagymarosig meg vissza.
Defektmágnes énem ma ismét előjött azért...
Úgy is régen volt már(tegnap:)).
Bringára ráfutás 16 km
1 óra 36(6p/km)
Bringázásból hazafelé találkoztam a Ligetben Tibikével aki futóedzését végezte.
Hát mit tehettem volna:) lepattantam a nyeregből és már futottam is vele tovább.
Otthon leraktuk a bicajt meg a sisakot és még egy darabig elkísértem + egy kis karika az utcákban.
A táv és az idő nem gps pontosságú:) csak saccolós.
Nem volt nálam sok műszer igazi spontán örömfutás volt ez.
Jól ment ma tipikusan az a nap volt amikor úgy érzi az ember fia bármire képes:).


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr913338336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gafmon 2011.10.29. 21:43:08

:) Nagyon kemény vagy!! Lobogtál a sor végén? El tudom képzelni:D Ahogy azt is, hogy a következő heted laza, kirándulós lesz :) (Végem van a számok olvasása közben)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.30. 20:36:51

@gafmon: valóban sokat stéhereztem szélárnyékban:)
Az én számaim csak nagyon kezdőek még.
Vannak bizonyos sporttársak:) kik 400 kilit tekernek hideg,fagyos éjszakában vagy épp olyanok is akadnak kik "csak úgy"-ból futnak egy 146-ost...
Ezek mind a napokban történtek Blindfish,Zsoca és Béla tettesek:) által.

laciii79 2011.10.31. 08:18:43

@PecsiPeter: Bakker, te minél többet futsz, tekersz, úszol, annál kezdőbb vagy, vagy mi van??? :D
Elképesztő volt ez a heted már csak a számok tükrében is, akadt benne PB is, csekélység, de hát azért mégis csak.
Kemény vagy, erős, egyre állóképesebb, ez a helyzet! Nem kell elszállni persze, de az eredmények azok mégiscsak eredmények!!! :-)))
A lényeg, hogy az arcod is nőhet az állóképességeddel egyenesen arányosan! ;-)

shepherdpeti 2011.10.31. 21:28:14

kemény voltál a héten, aláírom, és többet is döngettél nálam havi átlagban:) figyelőzlek, de azért lassan fel kellene venni a kesztyűt. az ironteamon ott az első heti adag.
ironteam, eddzünk együtt, és ott az első heti edzésterv is:) :):(:(. Zsolt rád hivatkozik:).

hát egy kicsit elbizonytalanodtam az első héttől. nekem nagyon úgy tűnik ez az edzéstervezet, hogy nyomjuk 20 órán belül. vagy az is lehet, hogy elpuhultam:( olyan vagyok mint egy sírós kurva:)
életemben nem edzettem még 30 órát egy héten. ennyire kemény lenne a dupla? uszogattam már 3 km közelében és próbálom elképzelni, hogy ez még féltáv sincs.
és persze már most ennyire keményen elkezdődik.
max. áprilisban tudtam volna ezt elképzelni:). tudom ki lehet ebből szállni, de már az első héten:(
persze én is ott leszek orfűn, és próbálom teljesíteni az elvárásokat:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.01. 07:12:27

@laciii79: Köszi!Hát egy kicsit talán már valóban jobban megy mint korábban de azért az arcnak mindig meg kell maradnia normál méretűnek:):):).
Max viccből néha lehet nagyokat mondani de ennyi:):):)
Újra itthon?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.01. 07:20:26

@shepherdpeti: Hát egy kicsit erős szerintem is amit Zsoca írt első hétre...
Vagy csak nekünk tűnik annak:)
Én a mai 180 kilis tekerést biztos,hogy nem tudom hozni már csak azért sem mert megyek dolgozni délután.
Hogy mennyire lehet kemény a dupla azt még nem tudom de úgy gondolom ezt ahogy nemrég egy barátom mondta:
"olyan mint az Ironman csak egy kicsit hosszabb"
Ezzel nem lenézni akarom a távot mert nagyon is tisztelem és tudom,hogy durva lesz nagyon de azt gondolom,hogy egy megfelelően felkeményített test és szellem azért végig kell,hogy tudjon menni rajta.
Addig az a dolgunk,hogy ezt az állapotot elérni.Ilyen harcosnak mint Neked nem hiszem,hogy gondod lesz ott.
Nagyon erős és komoly vagy.

mata68 2011.11.01. 09:47:41

@shepherdpeti: Pont Te parázol, ne viccelj már :)
Ott leszek a "babatávon" és ha előbb végzek, a sörös frissítést vállalom :)

mata68 2011.11.01. 09:50:32

@shepherdpeti: @PecsiPeter: 30 órás edzéshét az első héten ?? Zsocza nem viccel :) Nagyon sok szabadidő és jó regenerációs képesség szükséges.

laciii79 2011.11.01. 16:03:04

@PecsiPeter: A normál méretű arc az akkor az, ha az eredmények elé szalad, nálad viszont az eredmények szaladtak előre és az arc lemaradt... :-)
Yes, I'm back!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.01. 19:23:50

@mata68: Peti csak altat mindenkit:).Valójában már edzésen is csinált duplát.Nem lennék meglepve:) egy ilyen elvetemült:) figurából ez simán kinézhető:)A sörös frissítés azt hiszem ínyére való lesz:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.01. 19:26:49

@laciii79: még mindig túlzol:) de végül is jól esik:).Azt hiszem már ez is haladás tőlem:):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.01. 19:30:48

A mai napon a biciklis számlálóm szép kerek számra ugrott...
Ha ezt már edzésen is tudom akkor üvöltöttem volna egy akkorát deee AKKORÁÁÁÁÁT!!!

shepherdpeti 2011.11.01. 20:01:25

@PecsiPeter: @mata68: nem rossz az a 10.000 km, és még csak november eleje van:) nagyon szép évet fogsz zárni.

az túlzás, hogy parázok, csak nekem egy kicsit soknak tűnik Zsolt heti adagja. nincs triatlonos szakszervezet:) persze még sosem tekertem 220 km-nél többet, nem futottam 42 km-nél többet, és sosem úsztam 3,6 km többet, így nem is értek hozzá, és továbbra is csak olvasgatok és minden írásból építkezem.
fejben egyre jobban rajta vagyok a duplán, de nálam a 30 órás hét így november legelején kiverte a biztosítékot.

shepherdpeti 2011.11.01. 21:12:03

egy kicsit felbosszantott a 180 kili, de szerintem Zsoltot is: www.hunrun.com/alapozas/megkezdodott-az-alapozasis

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.11.02. 08:23:39

@shepherdpeti: @PecsiPeter: szerintem nem kell megőrülni első héten. Én úgy gondolom, hogy hülyeség már most 180 km-el, meg 30 órákkal dobálózni. MI lesz majd a csúcsra járatásnál tavasszal? 60-70 óra? :-))) Persze télen nehéz lesz hosszúkat menni kint, de akkorra ott a görgő, és sok akció film :-). Ilyenkor alapozásnál, talán még nem kéne ekkora távokat veretni.
Persze nem vagyok benne szakértő annyira, de edző szemmel nem látom teljesen megalapozottnak.
Sok sikert srácok a felkészüléshez, persze én is ott leszek a "babatávon", utána meg segítek majd, amiben csak tudok!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.02. 18:04:18

@shepherdpeti: :)
@Tepó: :) , tök jó,hogy jössz Orfűre!Alakul már ott is egy kissebb fajta blog gyűlés :)
süti beállítások módosítása