Swimming in the rain :)

2011.07.24. 19:44

Csiga lassan telnek a napok sehogyan sem akar már jövő hét szombat lenni.
Tegnap úszni mentem,a "jó" időnek hála(eső) szinte üres volt a strand.
Összesen 7 emberrel találkoztam ebben a személyzet is benne volt:)
Nem kellett verekedni az üres sávért:)
2 killer után kimásztam a medencéből és átfutottam a túl oldára majd ott beugorva folytattam(Gyékényesi szimuláció)
Nem nyomtam halálba,főleg az utolsó killer volt inkább csak levezető tempójú.
Azért éreztem,hogy mostanában lusta disznóként nem sokat voltam vízben.Lassabb vagyok egy kicsivel de nem vészes.
A 3 killert így is leúsztam 01:09:30 alatt.
Utána futottam egyet ami jól indult majd közepe tájékon felfutottam egy előttem járó karakterre(5 perces tempó) majd be is daráltam aminek külön örültem viszont utána meg is lett az eredménye mert egycsapásra lefáradtam,aztán hazafelé már csak kocogósba ment a téma:).
Meglepően elfárasztott egyébként a run,most nagyon éreztem a sok kimaradt hosszú futást a húzódó vádli miatt.
Remélem jövő szombaton ezzel sem lesz gond.
Ma bringáztam egyet,132es pulzus mellett vertem egy 33as átlagot(szeles pálya) ami nálam jónak számít persze rövid táv volt már csak.
Útközben megálltam 2 bajba jutott sport társnak segíteni,szinte első kérdésük az volt,hogy hová készülök?:)
Miután kiderült,hogy mindannyian Nagyatádra tartunk még oldottabb lett a légkör:).
Küllőtörés volt így nem tudtam segíteni de amúgy is odaért közben haverjuk a "neutrál" autóval.
Mondtam nekik,hogy sorstársak vagyunk hisz nekem is volt már efféle problémám kétszer is:(.
Sok sikert kívántunk egymásnak a jövő szombatra majd elváltak az utak.

Változatlanul úgy érzem,hogy gyengülök ez a tapering dolog ez nagyon furcsa számomra.Nem tudok őszintén hinni benne.
De mindenki mondja,hogy kell meg hasznos így valahogyan átvészelem.
Aztán verseny napján majd meglesz az állás a sikerességéről.
Előre nem akarok bele okoskodni ráadásul még tapasztalatom sincs róla.
11 edzésórás lett ez a hetem,fájdalmasan kevés.
Szétvet a mozoghatnék.
Péntek-szombat-vasárnapra mindhárom napra futás(is) volt kiírva ezen azonban változtatnom kellett óvatosságból.
Nem mertem egymást követő napokon futni nehogy előjöjjön megint a vádlihúzódás.Egyenlőre még mindig működik a nicoflex-es verzió.
Ebből kiindulva valszeg Nagyatádon is használni fogom,így a depóidőm kicsit ugyan megnyúlik de biztosabbnak érzem így.
Utolsó hét jön,csütörtök reggel utazunk!
Ezzel a kellemes hangú fiatalemberrel(Shagrath) kívánok mindenkinek jó hétfőt! :)
 

 

Egy kis kiegészítés még eszembe jutott este!Bár nem neki szurkoltam de örülök,hogy a legerősebb,Cadel Evans nyert a Tour-on!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr373094360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shepherdpeti 2011.07.24. 20:40:46

rövid pörgetések, és korlátlan úszás erről szól az utolsó hét. és persze koplalásról, mert a súlyt tartani kellene. szombatig nem lesz kánikula, így a gyékényesi víz egy kicsit frissebb lesz a 2010-esnél, pedig a hideg vizet utálom.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.07.24. 20:43:30

Csak vigyázz majd mihez érsz a nicoflexes kezeddel. :DD

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.24. 21:30:23

@shepherdpeti:
miféle erkölcstelen,romlott egy oldal ez,fúj! :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.24. 21:31:18

@kombinat:
majd jól összefogdosok a frissítőasztalokon mindent! :):):)
persze csak jóindulatból :):):)

shepherdpeti 2011.07.24. 21:37:42

@kombinat: ja:) eddig nem értettem, hogy az asszony miért fogta menekülőre:)

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.07.24. 22:44:47

(biztos vagyok benne hogy)A pálya széléről is hallani fogod egy párszor de leírom: HAJRÁ PETII!!

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.07.25. 10:51:37

És pont most olvasom itt is :)
Hajrá nagyon és csak annyit tudok mondani: Nyugi! :)

laciii79 2011.07.25. 14:30:49

@PecsiPeter: Ami Evans-t illeti, hááát én sem neki szurkoltam, és nem is őt tartom a legerősebbnek, nem egy bajnok-típus, de betliztek a többiek, így persze jogosan nyert... (Azért mégiscsak Berci a legjobb ;-))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.25. 17:17:21

@laciii79:
Berci=Contador?
Én őt ki nem állhatom de nem tudnám megmondani,hogy miért.
Evans végig nagyon jól tette a kereket a 3 hét alatt de mást nem nagyon mutatott.Kivéve az időfutamot azt nagyon megtaposta.
Mindegy,így is nagyon nagy bringás,le a kalappal előtte de ahogy szokták mondani
"jönni tud menni nem".
Kissebbik Slekk gyerek azért a hegyen nagyon megmutatta hogyan kell ezt csinálni(18.szakasz).Kár,hogy csak a végén...
Ha már az első hegyi szakaszoktól ment volna és nem Contadort nézegeti talán más lett volna a végeredmény.
Vökler fiú erőn felül ment,szívből,ő nagyon szimpatikus volt.
Jó Tour volt ez az idei,rég volt ennyi izgalom.Kár,hogy nem tudtam rendesen napról napra követni:(

laciii79 2011.07.25. 22:53:07

@PecsiPeter: Ja, Berci=Contador :-)
Ha az elején nem szed össze nagy hátrányt sz*rakodással, akkor szerintem az idén is nyer, még ha most nem is volt akkora formában. Persze az ember nem véletlenül esik, ő sem véletlenül esett.
Schleck-nek nagyon drukkoltam a TT-n, valahogy ő inkább bajnok, inkább győzelemre született, mint Cadel, de a többiek sok betlije miatt most nem tudta elszúrni az ausztrál...
Persze nosztalgiázok...és hiányzik Lance és Marco....
süti beállítások módosítása