Júniusi összesítés

2011.07.02. 09:03

Június összesen
Sport Edzések
száma
Összes távolság Összes idő
Futás
11 185.9 km

19:53:33

Úszás
10 30.222 km

13:14:07

Bringázás
16 1585.05 km

53:33:15

Összesen 37 1801.172 km

86:40:55

 

12%

Csütörtök:
Run 10.7km , 00:59:05(05:31 p/km),151 avg hr
Margitsziget run.
2 kört mentem a másodikban gyorsabb speedre kapcsoltam.Ez a kör új PB-5'19ben tolva 28perc 30mp!
Nagyon tetszik nekem,hogy gyorsulok.Egy átlagos futónak persze ez a tempó nem egy nagy lóf@sz:) de számomra ez eddig csak álom volt.
Nehogy bevigyem 4 óra alá a maratoni időmet ősszel!:)
Első körömben hozzám csapódott egy jó fej figura tetőtől talpig LIVESTRONG-ban.
Kompressziós zoknim kapcsán szólított le,innen kezdtünk el dumázni,de megtudtam,hogy maraton turista is,szerte a világban
futott már jobbnál jobb helyeken.Vidám hangulatban jót bandáztunk.
Közös kis futásunk végén bemutatkozáskor derült ki,hogy mitől volt oly ismerős a karakter.
Bakai Mátyás.
Fiatalságom,legénykorom nagy DJ-je volt a 80as évek végén,90es évek elején. Hihetetlen de már 51 éves.Kicsi a Világ:)

Péntek:
Bike 50km , 2 óra 15 perc(22,22km/h),121 avg hr
Hihetetlen mikkel sz*pat az Élet folyamatosan.
Mai történet:
Meló után montimat elvittem bringaszervízbe mert az első átdobót javítani kellett.Pikk pakk készen is lett,gondoltam kipróbálom egy laza tekeréssel a Dunakanyarban.Nagymaroson a kompkikötőhöz érve egy nagyobb taposásnál elszakadt a lánc...
Hajszál híján elestem és az extra hirtelen megszűnő pedál ellenállás következtében sikerült megint szarrá húznom a vádlimat.A változatosság kedvéért most a jobbost...
Szerencse a szerencsétlenségben,hogy egy ott lángosozó fiatal házaspár látta az esetet és felajánlotta,hogy hazahoznak kocsival ugyanis pont útba estem nekik.
Nagyon rendesek voltak,nem győztem hálálkodni önzetlen segítségükért.Nélkülük azért elég macerás lett volna onnan Marosról hazakeverednem.
Nem elég,hogy elmarad a Balaton Bajnokai így nekem ki is esik idén mert az új időpont július 23.Nagyatád előtt egy héttel már nem vállalunk be ilyesmit.
Szóval nem elég ez most még lánc+hátsó sor csere a montimon + hétvégén valszeg elúszott a home made Balaton Bajnokai távjának teljesítése is a meghúzott vádli miatt.
F@sza egy helyzet megint...
Azért miután hazahoztak alkalmi segítőim TT bike-ra váltva még elmentem egy rövidke laza pörgetésre:) amit a húzott vádli miatt nem biztos,hogy kellett volna de a központi chip-emnek jól esett + Tibit is meglátogattam.
Az is fel vidított,hogy jobb bőrben láttam Őt,jót dumáztunk és átbeszéltük,hogy mi lesz hogyan lesz jövő héten én viszem majd a műtétre hétfő délután.

EBBENAHÓNAPBANDÖRRENAZÁGYÚ!!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr103031983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása