Féltáv óta

2011.06.30. 00:00

Jelentem visszaszálltam mindkét lábbal a földre:).Kellett hozzá pár nap mert csúnyán meg voltam magammal elégedve,magam szintjéhez képest nagyot mentem hétvégén.
A "g*ci jó vagyok" életérzést felváltotta ismét a "jól van Petyka dolgozzunk csak tovább szorgalmasan,messze még a jó szint" érzés:).
Más.
Olvasgatom az UltraBalaton beszámolókat,nézegetem az ott készült képeket...
Elbűvöl az esemény!Beleszerettem!Akarom!
Sajnos ez nem ilyen egyszerű,ez a táv a maga 212 kilométerével már nem csak a "fejben dől el minden"-ről szól de testi alkalmasság is kell.
Itt nem lehet rajthoz állni 90 kiló környékén de 1-2 év futómúlttal sem.
Illetve meg lehet próbálni és még az is lehet,hogy sikerülhet is talán célba érni de az szinte biztos,hogy komoly sérülések árán.
Az ízületeknek,csontoknak és minden egyébnek sajnos több év felkészülés és adoptáció kell egy ekkora táv egészséges teljesítéséhez.
Nekem még csak másfél év van a puttonyban és ez édeskevés...
Türelem viszont szintén édeskevés van :)
"Sebaj, van verseny jövőre is, szoktam én is mondani néha, pedig hülyeség.
Ki tudja, mi lesz jövőre? Hol van az még? Itt és most van.
Seize the day, mert talán nem lesz másik.Talán holnap leesek a lépcsőn és sosem futok többé."
Nagyjából én is így gondolom.
Meglátjuk mi lesz,idén is olyan szintugrás van amit sosem gondoltam volna,ki tudja talán jövőre is durvul annyit a helyzet,hogy meg lehet próbálni.
Orvosilag biztos nem :).
A lényeg az,hogy ez a verseny már vár rám,egyszer ott leszek a rajtnál egyéni indulóként,hogy melyik évben ezt majd az Élet elrendezi.
De ott leszek...Mert akarom...
A hétvégi veretés óta a következő dolgok történtek:

Hétfő:
Swim: 1.5 km ,45 perc
Inkább strandolás volt ez ma.A nagyon hosszú mai úszásomat :) így is két részletben nyomtam le:).
Nagyon komolyan vettem még bele is aludtam a parton :)
Viccet félretéve nagyon jó volt ma lazítani és amikor volt kedvem beugrottam pár hosszra a medencébe a strandon.
Bike: 30 km ,1 óra 30 perc
Strand oda-vissza + kis csavargás utána.
Montival.
Igen király volt,nagyon lazában,semmiféle kilométeróra + pulzusmérő ilyenek.
Csak a jóleső laza tekerés kirándulós biciklis úton.
Hazafelében finom péksütemények :)

Kedd:
Bike: 147.62 km,04:49:47(30.56 km/h) , 130 avg hr, 4340 cal
Dunakanyar-Velencei-tó oda vissza.
A fordítónál Velencén,Szüleimnél negyed órás family pit stop:).
Kb. a 100ik killernél volt egy olyan 5 perc,hogy majdnem leszálltam tolni a bicajt:).Nem tudom,hogy mi volt de minden erőm elszállt és bereszkettek a lábak...
Félrehúzódás,sport szelet és izó magamba töltés.
3 perc múlva újra tekertem,utána hamarosan láss csodát minden helyrejött,hazáig.
Nem hiszem,hogy eléheztem volna mert azt nem tette volna helyre egyetlen sport szelet.
Valami idegenkezűség lehet a dologban :).X akták.
Az az egy csoki volt egyébként  az össz. szilárd frissítésem :).
Folyadékból 2 liter izó.
Ennyi fogyott.De több nem is kell egy gépnek :)
Ipari szél megint,odafelé oldalhátszél,virágszedegetés,visszafelében még a 25-ért is taposni kellett:).
Így aztán annyira nem lett laza a tekerés mint kellett volna de azért nem volt gond.
Mostanában egyértelmű jelek vannak,hogy kezdek szintet lépni teherbírásban.
Nem akarok nagyképű lenni de nem tudom másképp írni.
Egyszerűen nem fáradok el 150 kili környéki tekerésektől vagy 20-30 kili környéki futásoktól.
Szinte olyan a végén mintha nem is csináltam volna semmit.
Persze ez csak azokra az esetekre vonatkozik amelyekben a kényelmes komfortzónában sportolok,viszonylag alacsony pulzuson.
A gyorsaság az sajnos még odébb van de a teherbírás az látványosat fejlődött az utóbbi hónapokban.
Magam is csak nézek,hogy van ilyen,főleg úgy,hogy tavaly nyáron még első félmaratonomra készültem,volt is min izgulnom mert csak 15 kiliket futottam,néha még azt is nehezen.
Bicajozás az már akkor is kicsivel  jobban ment,júli végén már  letekertem a Balatonhoz montival.K..va nehéz volt de sikerült:).Ott éreztem először tisztán a FLOW-t...
Nyugodtan mondhatom,hogy meghatározó élmény volt.Onnantól kezdtem igazán hinni magamban és ott éreztem meg először,hogy nagyon nagy robotgépet fogok csinálni magamból:).
Na de vissza a mai történethez.Jól ment leszámítva azt az 5 kritikus percet visszafelében Martonvásárnál.Pesten is viszonylag tisztán át tudtam magam verekedni nem lassított rajtam sokat.
Főleg még odafelében a szinte kocsimentes rakparton 40 feletti tempóval igazi látványveretés volt :).A turistákat versenyen lévő nézők sorfalának képzeltem és tapostam mint állat! :):):)
Gyerek voltam/vagyok:)
Hazaérve még ráfutottam egy rövidet majd irány a BurgerKing mert keddi akciót kihagyni vétek! :)
Run: 3.3 km , 20 perc 23 mp ,(06:10 p/km) 141 avg hr
Már az első lépéstől össze volt állva a kép,nem okozott gondot a futásra váltás most sem.Nagyon könnyen pörögtek a lábak,de óvatosnak kellett lennem,
mert ugye hétvégén eléggé meghúztam a vádlimat ami ugyan ma már úgy tűnik a múlté,azonban nem árt az óvatosság.
Tepó által kiírt "lányos" fél órából is rövidítettem mert elkezdtem valami furcsát érezni farizomban vagy csípőben és nem erőltettem tovább a hátralévő 10 percet.
Múlt héten mindkét futásnál lett valami gebasz ma nagyon nem akartam.
Igaz,hogy ez csak nagyon mini run volt de éreztem az erőt és éreztem,hogy simán menne hosszabb táv is,nem okozna gondot.
Az irány nagyon jó,hihetetlen sokat számít egy edző.
Ég és Föld a helyzet tavalyhoz képest.És nemcsak azért mert az első "szezonban" persze sokat lehet fejlődni amúgy is hanem egyértelmű,hogy a megfelelő szakmai irányítás mellett
egy sokkal magasabb szintre és jóval kevesebb idő alatt lehet eljutni.Még egy magamfajta elsőbálozó senkiházinak is.

Szerda:
Swim 3.1 km , 1 óra 16 perc
12 hossz melegítés
8x4 gyors(1sprint 3laza)
1km gyors
8x2 gyors(1sprint 1laza)
4 levezető
Reggel úgy keltem,hogy a Margitszigeten akarok futni.Mivel azonban szigorú edzéstervkövetés:) van így inkább a kiírt úszásra mentem.
Ez gyorsító úszónap volt.Lelkesen húztam a vizet úgy éreztem tök jól megy.
Viszont az óra szerint nagyon sz@r időket vágtam... Erre még inkább rákapcsoltam de akkor sem lett jobb. Ezen annyira felhúztam magam,hogy a gyorsító részek után abbahagytam az edzést.
Még lett volna a végén 1 normál kili de azt ma elhagytam.Maradtam 3 leúszott killernél.
Mentem volna reggel inkább futni...

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr553026134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2011.06.30. 20:55:32

Most már megnézem a Burger King oldalát, mert lehet, hogy a keddi akciós fogyasztásokban van a titok :)

Azt az UB egyéni teljesítést azért még érleld néhány évet :) K*rva sok 212 km.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.30. 23:12:18

@mata68:
Hát ja-ja,sok-sok.
Csak nem egy gépnek...;)

laciii79 2011.07.01. 09:48:54

@PecsiPeter: Úgy bírom,hogy olyan óvatosan, visszafogottan, szinte szégyenkezve mondod csak ki, hogy tulajdonképpen k*rva jó vagy! :D
Ez az alázat. A sport, a versenytársak, a Mestered, stb iránt.
Én ezt (is) nagyon tisztelem benned!

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.07.01. 19:40:34

Gratula! Bringán annyira jó vagy, hihetetlen!
Az UB nagyon szép cél, néhány év munkával biztosan le tudod nyomni, ha nekifekszel.
Csak érzékeltetve a feladat nagyságát:
A terhelés nagyobb, mint egy dupla IM-en.
Pszichésen azért, mert egy nyomvonal vezet a vakvilágba, nincsenek "körök", duplánál pedig egy relatív kis pályán rendszeresen látod a support team-et.
A Tri helyett itt csak futás van, ami a háromból a leginkább igénybe veszi a szervezetet.
A 32 óra alatt 212 km, az olyan tempó, mint 12 óra alatt 80km. Biztos emlékszel az idei Sárvári 12 órás futásra és Vasapu küzdelmére a 80 kilivel... Szóval nem kispálya, de szép cél! :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.01. 19:51:14

@laciii79:
Sajnos én viszont úgy látom,hogy néha mostanában el szalad velem a lovacska és kezdek marhára elszállni.Ez nagyon rossz irány,úgyhogy minden igyekezetemmel azon vagyok,hogy reálisan lássam magam és el tudjam magam helyezni a "polcon".
Amit írsz alázat és tisztelet minden iránt ez az én valódi énem deep inside-így van,nagyon szeretném ha valóban ilyen tudnék maradni és nem szállnának fejembe a mostani kezdeti sikerek.
Főleg úgy,hogy valóban messze még nekem az igazán jó szint;)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.01. 19:52:00

@laciii79:
ja és természetesen nagyon köszönöm Neked!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.01. 19:58:31

@Ivan Grasso:
Köszönöm szépen!
Annyira még nem látom magam egyébként jónak bringán sem;) még ipari sokat kell a jó szintért dolgozni.
Igazad van tudom.Meg a Többieknek is azt is tudom.
Az UB egy nagyon durva óriási és rengeteg felkészülést igénylő feladat!
Nekem még kell,hogy legyen időm bőven,nagyon kezdő vagyok még, a jövőben úgy tervezem,hogy brutális zsírégető ultra erőművet építek magamból!
Ha ez valóban sikerül majd akkor neki lehet ugrani a Feladatnak!
Komolyan fogom venni csakúgy mint a többi tervemet is a nagy Úton...

laciii79 2011.07.01. 22:00:15

@PecsiPeter: Se elszaladt ló, se elszállt marha. :D

"...messze még nekem az igazán jó szint"

Épp ebben a posztban írtad le, hogy hol tartottál egy éve. Mi ez, ha nem egy brutálisan nagy fejlődés?!
Amúgy meg, nem olyan ez, mint egy testépítőnél? Fejlődik, fejlődik, de egyre kisebbnek látja magát... :-)

shepherdpeti 2011.07.01. 22:21:29

alázat és tisztelet - mint először teljesítőknek - hamarosan beleég a fejünkbe, hogy mit is jelent ez a két szó.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.07.02. 11:23:25

@PecsiPeter:

Holnap közös bringázás lesz?

Jó lenne! (ráérek) :)

Szóval?

mata68 2011.07.02. 11:24:55

@PecsiPeter: A képen egyébként Séra "Steve" István és Szekeres "Nyúl" Éva látható. Steve tavaly teljesítette egyéniben Nagyatádot, meg egyéniben az UB-t is. Kemény !

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.02. 18:06:17

@mata68:
Igen,vágom!
Ez az ember(?) hihetetlen futógép,szinte mindenhol ott van.Márciusban itt Vácon futott szupermaratont,rá pár napra a BSI féle Balaton Szupermaratont...
De tényleg szinte minden nagyobb sőt szerintem minden nagyobb futós rendezvényen ott van.
"Kicsit" rá van kattanva a futásra!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.02. 18:09:53

@WITCH:
Holnap 250 körüli távot megyünk virágszedegetőben(30).
Szeretettel várunk a dunakeszi Decathlon parkolóban az áruház előtt.
Az hogy mikor indulunk Kombinat-tól függ,este pontosítunk.
Előre láthatólag 10.00 am

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.02. 21:13:18

@WITCH:
Sajnos nem tudom a számod,így csak itt tudunk kommunikálni.Biztonsági döntést hoztunk,melynek értelmében a Szentendrei szigeten leszünk illetve (ha jó idő lesz)néha feltekerünk Esztergomig majd vissza a szigetre.
Ha van kedved csatlakozni akkor reggel 8.15-kor találkozzunk a dunakeszi Decathlon előtt.Vagy ha úgy jobb Neked akkor gyere ki valamikor 9 és 16 közt a Szentendrei szigetre.
Mivel körözgetés lesz fel s alá így mindenki magának vállalja a távját,lehet hosszabbat és lehet rövidebbet is bicajozni.
Kombinat részvétele kétséges,Baka és jómagam viszont támadunk.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.07.02. 22:42:27

@PecsiPeter:

Hu, azért 250 km az sz.tem nem gyenge, ilyet nem nagyon szoktak menni rápihenés nélkül.

Olyan 120-150 körül lenne szerintem reálisan vállalható nekem a többi edzés között. (az 30-ban olyan 4-5 óra lenne)

Na majd meglátom hogy hogy fog kinézni a holnapi nap...

Lehet hogy mégsem lesz jó, de azért valamikor mégis jó lenne összejönni.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.02. 23:50:27

@WITCH:
250 valóban nem gyenge,komolyan is veszem.De minden csak viszonyítás kérdése.
Kombinat-nak normál,munkatársaimnak horror:).Még én sem tekertem ennyit eddig de nem hiszem,hogy ne menne.Holnap remélem kiderül mi újság van ezzel:).
De azért rápihenni nem nagyon kell,mert ez is csak egy edző nap.
Holnap akkor menetben beugrom a Decathlon elé,hátha jössz.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.07.03. 19:40:27

@PecsiPeter:

Kombinátra vártam hogy hátha el tudunk menni együtt bringázni veletek, de mire felébredt, már nagyon elment az idő...

Szóval végül így egy a la carte 4,5 órás bringát nyomtam ma.

Na, végül mennyit mentetek? :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.04. 08:58:16

@WITCH:
A 4,5 órás tekerés teljesen jó,nem könnyű az sem!
nekem 300 lett a vége.
süti beállítások módosítása