CS + P

2011.06.24. 23:19

Csütörtök az átmozgató bicaj és futás napja lett volna de mivel előtte nap meghúztam az achilleszt így a run kimaradt:(.
Úsztam helyette.Mióta szakadt a vádli eléggé parázok,ha bármi gixert érzek a lábamban akkor inkább kihagyok amennyi kell.
Szóval biciklizgettem,nézelődtem,virágokat szedegettem(117 avg hr) + néha rövid szakaszokon kis veretés.
Utána elmentem úszni egyet.
Első killer versenytempó(21:30),második lazábban.
Summer+sunshine+girls = király vóóót!
Kár,hogy utána mennem kellett dolgozni délután kettőre :( de hát ez a proletár Élet...

Ma,pénteken hosszú swim volt kiírva.
Nem voltam túlságosan friss a reggeli úszásra mert hajnal 2ig "kardióztam" a kocsiban;):):)
Viszont ahogy vizet fogtam minden kialvatlanság és egyéb buziskodás megszűnt...
Robot beugrott majd 2 óra valamint 5 killer leúszása után kijött a vízből.Ennyi:)
Ma nem kicsit unalmas volt az érzés de legalább a monotóniatűrésemet is fejleszthettem.
NINCS KIHAGYOTT EDZÉS!
TÁMADÁS!!!

Holnap ha minden jól megy "szórunk" egy féltávot.
Sok alvás ma sem lesz mert nyitásra megyünk a strandra mert be kell majd érni megint csak 14ig melóba.
Szeretnék 6 órán belül célt fogni,ez az idő bennem van.
Az egyetlen gixer az,hogy ez édeskevés a sikerhez :)
Csak úgy mint minden hosszabb menethez ide is sok összetevőnek kell passzolni az időjárási,műszaki és egészségi tényezőknek főként.
Meglátjuk hogyan alakul majd,Tibike eléggé izgul :) én nem annyira.Nem tudom végül ki indul Kiskörén és ki nem de Mindenkinek nagy hajrá!A Mester elég szótlan a napokban ez Nála akár azt is jelentheti,hogy az Ultrabalatont választja a hétvégén:).

HAJRÁELŐRESZÉJJELVÁGJUKABETONT!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr943012644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.06.25. 07:02:24

Neeeem, nincs UB! Oda Szaszit megy ;-)
Dávid és Sün biztos hogy Kiskörén van. Nagy Hajrá nekik!!!
Én a héten pihentem, ma már futok egyet Nórival.
Várom a jelentést a féltávról!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.25. 14:12:22

@Tepó: most estem be melóba,később hívlak majd.Addig is előzetesen:
AZTAKURVAEGET!!!
05:50:37(easy,komfortzónás)
Nagyon nagy köszönet Neked,hogy kezdő balfékből 1 év alatt szinte már kész robotgépet faragtál belőlem!Hihetetlen ...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.25. 14:23:31

bad news:Tibikét sajnos elütötték a bicaj első kilométerében...:(:(:(
Kórház,minden.
Szét szakadt a jobb váll ízülete,hétfőn derül ki mekkora a baj.Doki már ma meg akarta műteni,szerintem viszont IRONMAN lesz belőle jövő hónapban mert
a lehetetlen nem létezik...

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.06.25. 16:20:25

@PecsiPeter: na bassz!!! A kurva életbe. Bármi kell Tibikének, hívjatok! Doki, tape-elés, bármi...

Te meg állat vagy.

mata68 2011.06.25. 21:21:13

@PecsiPeter: Ez nagyon durva:( Ha nem kell műteni és kell egy gyógytornász tanácsa hívd a feleségem !! Tibikének jobbulást !

Neked meg természetesen gratula, nagyon biztató idő féltávon :)

laciii79 2011.06.25. 23:59:04

@PecsiPeter: Gratulálok! Ez elég döbbenetes menetnek tűnik, pláne ha lightban nyomtad!
Tibikének gyors felépülést kívánok!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.26. 12:17:05

@mata68:
@laciii79:
Tibikének átadtam a jókívánságokat,köszöni szépen és jól esik Neki nagyon,hogy gondoltok rá!
Én is köszönöm,valóban jól ment.Szerencsém is volt mert a fő dolgok jól kijöttek.Komfortzóna legtetején szinte végig igazán élvezetes volt.
A fő érdem azonban Tepóé én csak a "végrehajtó" voltam.
süti beállítások módosítása