Árnyékban

2011.06.12. 23:40

Ez egy fos hétvége volt és nemcsak azért mert mindkét nap dolgoztam...
A szerdai esős futást követően péntek estére fel erősödött a lábszár elülső részén a sípcsont melletti izom túlerőltetéséből adódó mini gyulladás.
Valszeg a nehéz átázott futócipő adott szokatlan terhelést az említett izomnak.
Ezért aztán a hétvégén kénytelen voltam óvatosságból mellőzni a szaladgálást:(.
Megesett az a csúfság is,hogy egész egyszerűen ellógtam az egyik úszó napot.Egyáltalán nem jellemző rám az ilyesmi de most sikerült.
Úszás előtti bringatakarításnak indult...Aztán mire csillogott villogott a bicaj és kisütött a nap(3 esőnap után) csak kerékpározás lett belőle...
Jó nagy adag alváshiányt is felhalmoztam magamnak a napokban ami persze szintén nem tett jót a teljesítményemnek.

Ma Vidám Vasárnap újabb epizód.
Kedvenc edzőkörömön,Riverside.
Erről a karikáról nemsokára egy külön bejegyzést fogok készíteni fotókkal és talán egyebekkel is illusztrálva annyira bejön.
4en vágtunk neki,Kombinat és sógora + Tibike + én.Jani fiatal rokona hamar visszafordult mert nem akart mégsem hosszút tekerni.
Nem a mi kategóriánk volt a figura.Fiatal volt,szemtelenül vékony és gyors:).Egyébként nekem nagyon szimpatikus,sokat dumáztam vele visszafordulásáig.
Onnan 3an passzíroztunk tovább a Magyar-szlovák határig ahol egy újabb karakter csapódott hozzánk.A nevét sajnos nem tudom mert Janival és Tibikével ellentétben én antiszociál bunkóként nem sokat beszélgettem vele pedig utána jött velünk végig.Sajnos igen karcsú lett az átlagunk amit nem igazán értek mert szinte végig 32-35öt láttam a kilométerórán.Fél órás tempómenésekkel operáltunk(komfortzóna fölött) és helyenként vidám lószok:).
Mivel volt bennem elég koffein így fejben nem éreztem a több napos kialvatlanságot és a felhalmozott fáradtságot de a lábaimban igen :),nehezen forogtak,sz@rul ment ma,kevés voltam.Tibike is vigyázzba állította a sajátjait:),ráadásul Ő még rá is futott.Jani erős volt ahogy szokott,bár még mindig nincs teljesen rendben a dupla óta.
139 km
4 óra 32 perc (30.6km/h)
132 avg hr
Most egy lazább hét jön a ciklusban amit nem is nagyon bánok,ki kell pihennem magam és újra lendületet kell fogjak mihamarabb...Ma nagyon sok sport társ kinn volt a pályán,több futóval is találkoztunk de persze főleg sok sok bringással,köztük idősekkel is akikre nagy tisztelettel néztünk ezen életforma miatt(is).

A hétvégén zajlott a dupla IM világbajnokság Ausztriában.
A győztes űridőt ment...Világcsúccsal lett világbajnok Adrian Brennwald(Svájc).
Eredményei:
Úszás: 02:08:40   (7.6km)
Kerékpár:10:31:26 (360km)
Futás: 7:10:06   (84.4km)
Összesen:19:50:12.68...
További érdekesség,hogy Vakhal Norbi megjavította a Magyar csúcsot úszáson,a 7.6 km-t leúszta 1 óra 56 perc alatt.
50-es medencében,8 emberrel egy úszósávban...
www.triathlon-neulengbach.at/ergebnisse/2011/final.pdf
Óriási tisztelet és gratuláció a versenyzőknek!Ekkora távot már önmagában  teljesíteni is nagyon nagy dolog az meg,hogy ilyen gyorsan az meg már főleg igen durva...



Az ember nem is gondolná,hogy milyen hamar el tud fogyni egy efféle zserbó ízű gyenge 900ml-es doboz jégkrém :):):)

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr102979235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2011.06.13. 08:43:51

Én csonthártya gyulladásra tippelek. Nem szokott vészes lenni, inkább csak diszkomfort érzést ad. Kenegetni kell és elmúlik :)

oregbaka 2011.06.13. 10:15:17

"Sajnos igen karcsú lett az átlagunk amit nem igazán értek mert szinte végig 32-35öt láttam a kilométerórán.Fél órás tempómenésekkel operáltunk(komfortzóna fölött) és helyenként vidám lószok:)."

:-))))))

Jól döntöttem!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.13. 15:23:26

@oregbaka:
Mivel nem jöttél így bosszúból nyomtuk neki:).Sajnos ez az átlagunkon valóban nem látszik :):):),de elfogadom a műszer nem hazudik:).
Inkább arról beszélj,hogy hogy ment Neked amit elterveztél!
Remélem siker!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.13. 15:29:59

@mata68:
Musculus tibialis anterior (elülsõ sípcsontizom) - ez volt túlterhelődve pár napig.Flector-ral kenegettem és nem futottam,így mára gyakorlatilag meg is szűnt a probléma úgy érzem.
Holnap ki is próbálom egy kis szaladgálással,hogy mi a helyzet mert már megőrülök run nélkül...

oregbaka 2011.06.13. 18:48:22

@PecsiPeter: Még szerencse, hogy nem mentem és így tudtátok nyomni neki:-)))
Igen, többé-kevésbé sikerült minden:-)
Vagyis 145-re 7 perc után ráfutottam 32-őt. Mindent megkaptam amire vágytam! A közel 8 óra 19 perces (5h+7 perc+3h12') "menetben" volt minden olyan amire szükségem volt, illetve még van is.:-)
Működtek az új (számomra) frissítések, tabletták és sikerült egy "öngyógyítást" is elvégezni úgy 25-nél, a futás közben. Hasfalgörcsöt kellett menet közben rendeznem. 5 perc után elűztem. Az igazsághoz hozzátartozik a "profi" kísérőim segítsége. A szigeten végig jöttek velem és minden támogatást megadtak. Már csak miattuk sem lehetett belesétálni:-))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.13. 19:15:00

@oregbaka:
Nagyon kemény vagy!Ez a táv már emberes!Le a kalappal!
Nagyatád is menni fog ez alapján azt gondolom.Ez a mai menet bizonyára elhitette ezt Veled is és sokat dobott az önbizalmadon.
Your body is ready.;)

oregbaka 2011.06.13. 19:51:12

@PecsiPeter: Ne gondold, hogy az önbizalmam sokat nőtt volna! Sőt! Vasapunak van igaza: ez egy vágóhíd lesz! Egy apróbb hiba, nagyobb tempó mint amit bírsz, kimaradt frissítő és az eredmény fejreállás! Azt gondolhatnánk, hogy ez így már csak +4-5 óra és Bingó!
De ez így nem igaz!
A végén már minden többszöröst fog jelenteni! Azt írják, hogy ott kezdődik minden, ahol én abbahagytam tegnap. Vagyis 32-nél. Hát érdekes lesz az biztos:-). Ott majd kiderül minden. Nem lehet bujkálni. Az atádi vágóhíd poklában eljön az igazság pillanata:-) Azt gondolom az utolsó 10 miatt érdemes csinálni ezt egész évben. De ezt, Te is tudod.
Talán amit profitáltam az egészből az, hogy tudom mit nem szabad átlépni. Maradnom kell a saját dimenziómban! Nem számít semmi! Csak azt lehet menni, ami be van gyakorolva. Csodák nincsenek!
20 után elkezdtem nyomni a futást! Persze 4 kili után jelentkezett az "eredmény":-)
Nem lehet dinamikus váltásokkal tekerni. Végig meg kell próbálni, "takarékosan", iramváltás nélkül pedálozni. A KERS-et nem szabad ellőni az elején. És a hátsó terelő-lapátokat is csak az utolsó kiliknél lesz ildomos nekem nyitni:-)
Kell frissítési terv. Ráírva a kulacsra vagy valahová! Be kell tartani! Figyelni kell mindenre. Főleg az izmok rezzenésére. Ha pedig "gáz van", tudni kell dönteni! Jól!
Ez az ami "jó" lesz. Ez az, ami engem - lelki tényezőny - felül érdekel.
Ez az, amit én csak úgy hívok, hogy az "én kis önképző szakköröm":-)
My body is not ready. Not yet:-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.13. 20:17:14

@oregbaka:
Te is olyan precíz vagy már,mint Ivan Grasso! ;)
Kicsit irigykedek is Rátok,mert ezt valóban így ésszel és megtervezve kell(ene) végrehajtani.

"csodák nincsenek" - ezzel határozottan nem értek egyet mint ahogy a lehetetlen sem létezik.
Majd csak figyeld meg hány ember fogja ezt bizonyítani július 30-án...

Abban viszont egyetértek Veled,hogy a végefelé lesz a lényeg.Remélem eljutok majd odáig...
Azt az érzést akarom az az ami motivál és hajt nap mint nap előre.
Újra és újra...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.13. 20:20:28

Már attól is megfeszülnek az izmaim és lúdbőrös leszek ha csak rá gondolok...

oregbaka 2011.06.13. 20:44:36

@PecsiPeter: A gondolat így teljes: "Csak azt lehet menni, ami be van gyakorolva. Csodák nincsenek!"
Vagyis nem vihet el a hév! Nem nyomhatom ezerrel, 160-as pulzussal féltáv környékén, kiállva a nyeregből. Nem csaphatok le a "csendes völgyek" ártatlan lakóira. Büntetlenül nem! Én nem!
Persze csodák vannak. Hiszen az egész nagyatádi esemény egy csoda.
Az ágyúszó megadja az energiát arra az utolsó 10-re. Remélem!

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.06.14. 12:41:17

@oregbaka: Hoppá-hoppá! Az igen!
145-re 32 -őt futottál ilyen jó idővel... Szuper!!!
Nagyon erős a csapatban mindenki.

Az ágyuszó viszont sajnos az elején van és arra jó, hogy 200-as pulzussal rohanj bele a vízbe nemtörődve azzal, mi vár rád egész nap:-))

oregbaka 2011.06.14. 13:12:47

@Vasapu: 200-as pulzus! Hát az már nekem egy más állapotot jelentene:-)

Én kértem egy újabb ágyúszót 32-nél. A rendezők megígérték. Remélem tartják a szavukat:-)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.06.14. 20:04:13

Peti: lerobbanva nyomtatok 30 feletti átlagot, szép! Asszem én is visszafordultam volna! :)

@oregbaka: ez killer, nagyon komoly edzés! Most már ne nyomj több ilyet, mert egy kis elszámolás és véletlenül csinálsz egy 180+42.2 -t ! :)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.14. 21:31:39

@Ivan Grasso: @oregbaka:
Ja és akkor már el se kéne menni Nagyatádra:D

laciii79 2011.06.14. 22:55:01

@PecsiPeter: Szeretnék sok-sok ilyen fos hétvégét magamnak, és kialvatlanul tekerni 4,5 órát 139 km-en keresztül 30 fölötti átlaggal. :D
Jó, tudom, mások a célok és az elvárások, de akkor is. :-)

shepherdpeti 2011.06.15. 20:42:13

@oregbaka: szombaton tervezek egy 140-150km Szolnokig. A Tisza parton lehet futni, vagy ismerkedni a nyílt vízzel, hazautazás gk-val, H.szoboszlói vagyok Nádudvarra betudlak vinni. Ja és persze én is ott leszek július végén az arénában:)

oregbaka 2011.06.15. 21:10:26

@shepherdpeti: Nagyon köszönöm az invitálást! Igaz, hogy nádudvari vagyok és az is maradok, de 14 éves korom óta nem élek szeretett falumban. A múltkor is látogatóban voltam otthon, mikor matával pörgettünk egy kicsit.
Viszont a kiskörei féltáv után néhány napot újra Nádudvaron töltök, illetve a július 9-i hortobágyi félmaraton után is maradok néhány napot még. Tehát akkor is mehetünk egy közöset. Jó lenne végig tekerni a 4-es úton Szolnokig. A táv is pont jó.
Annak pedig külön örülök, hogy újabb taggal bővül a keleti-blokk:-)
Első bálozó leszel Te is, vagy már ismered a 32 utáni gyötrelmeket?

shepherdpeti 2011.06.15. 21:19:54

A 4-esen nem jönne össze a 140-150:). Először indulok én is. A múlt évben a feleséggel nyomtuk közösbe, de most megpróbálom egyedül. Kiskörén én is ott leszek és mindenkinek hajrá, jó felkészülést.

shepherdpeti 2011.06.16. 13:54:11

@mata68: nem tudtam vele bejelentkezni
süti beállítások módosítása