Rainy days

2011.06.08. 23:58

A velencei fitnesz után  vasárnap pihenős napot töltöttünk a Balatonnál,ha már ott voltunk a strandon azért gyakoroltuk a nyílt vízi úszást a bólya sornál;).
Persze ez csak laza úszkálás volt semmi durva.kb. 1 óra az is két részletben.Természetesen az árnyékot részesítettük előnyben aznap nem igen kívánkoztunk sokat a napra :).
Meglepő módon nem nagyon volt még izomláz sem,muscle szempontból elég jól bírtam Velencét,ebből is látszik,hogy Tepó jó munkát végzett velem az elmúlt felkészülési hónapokban.

Hétfőn a rossz időjárás miatt nem jutottam el uszodába(viharban nem engedik az úszást a nyílt medencében) amit igazából nem is bántam,mert nagyon élveztem az extra pihenős nap előnyeit.
Jó volt végre egy plusz nap amely mindenféle edzés stressz nélkül telt.Nem voltak köridők,pulzustartományok,km/h átlagok,semmi sem csak pihenés ,csavargás,mozi,shopping :).

Keddre azért már hiányzott rendesen a mozgás alig vártam,hogy elinduljak a kiírt átmozgató tekerésemre.Kirándulósba nyomtam,lazában pörgettem rátettem egy kicsit a kiírt adagra de még így is nehezen vettem hazafelé az irányt a végén.Szívem szerint csak mentem volna fel s alá egész nap az országban annyira jól esett és annyira könnyű volt a virágszedegetős tempóval.Otthonról el Vácon át Zebegényig majd haza aztán még lendületből el Szentendrén át Leányfaluig majd onnan megint haza.Eláztam ugyan de nem volt gond,inkább frissítő jellege volt és utána csodaszépen sütött a nap :).
126.7km
04:17:59 (29.5km/h)

Szerda hosszú futás.Kicsit nehéz volt az eleje mert többet ettem indulás előtt mint kellett volna de aztán 1 óra fölött már minden okés lett.
Most úgy nyomtam,hogy vittem magammal pénzt,ki akartam próbálni,hogy milyen ha útközbeni boltokból frissítek így nem folyékony csokit iszok hanem eredeti halmazállapotában tudom beépíteni arcomba.2 óra elteltével meg is álltam egy kisboltnál és teljesen más volt így.Egyrészt bejött,hogy szilárd a csoki edzésen :),másrészt a kb. 2 perces megálló után bőven behoztam a kiesett időmet,mert érezhetően gyorsabb lett a tempóm utána és még könnyebb is lett a futás.Lehet,hogy ezentúl is így fogom nyomni edzésen.
Ezen napon is sikerült eláznom összesen kétszer is,az első még csak finom szemerkélés volt a második az már emberes szakadó esőben rommá ázás.Viszont így,hogy nyár van nem zavart inkább érdekes volt.
24.5 km
02:35:32 (6.20 p/km)
137 avg hr (másfél órán át mért csak a műszer akkor ennyi volt az átlag pulzus)
Sejtszinten biztos van még mit pihenni de egyébként úgy érzem sikerült kiregenerálódni Velencét.Jó volt futni és egyre könnyebb is.Menet közben ki is ötlöttem magamnak egy újabb light-os :) challange-et IM utánra erről későbbiekben írok.

A napokban olyan fantasztikus dolog is történt ami jó időre el látott és fel is töltött motivációval,ha publikus lesz majd akkor bővebben erről.
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!

Az alábbi videó nagyon f@sza munka,rózsaszín kép a triatlonról,szép testű sportolók jó helyeken,profi eszközökkel és kiegészítőkkel nagyon mennek:

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr512969499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.06.09. 09:17:10

Ebből a virágsedegetős tempóból a versenyen simán lesz 32 körüli átlag.
Az pedig elég jó szerintem, és akkor nem szétcsapva érkezel a vágóhídra, hanem akár pár szál gerberával:-).

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.09. 15:37:39

A kis virág jól fog mutatni a kakastoll mellett amit meg a kalpagomra tűzök:)
Így lesz igazán legényes az imidzs:)

laciii79 2011.06.09. 21:52:22

Új challange, új motiváció....
Kíváncsi vagyok, mivel rukkolsz elő. :-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.10. 14:43:13

@laciii79: első teendőként egy rövidke kocogással ;)
süti beállítások módosítása