Vidám hétfő :)

2011.05.09. 19:36

Mivel tegnap az időjárás megakadályozta az egészséges edzés lehetőségét így hazamentünk a reggeli meeting pont-ról.Azért mire hazaértünk így is mindannyiunk rommá ázott és elfagyott.A szeszélyes május miatt néha el kell térnem az edzéstervtől.
Persze ma reggel szikrázó napsütés és meleg...
Nem volt mit tenni hát meg pödröttem bajuszomat felnyergeltem a lovamat :):):) és már zúztam is Tibihez át Vácra.Neki indultunk a tegnap elmaradt karikának Márianosztra és Kóspallag felé.
Tesztelés céljából nem reggeliztem semmit sem,ki akartam próbálni,hogy:
1.végig tudok-e menni 4-5 órát csak menet közbeni frissítésekkel?
2.ha esetleg le merülök,akkor majd futni neki tudok-e majd indulni?(esetleges Nagyatádi versenyszituáció ha elkap a gépszíj és kitaposom a bicaj szívét 180km-en:))

Csodaszép helyeken verettünk nagyon tetszett mindkettőnknek.Az emelkedős részek sem durvák,semmi 10% feletti szakasz,szóval kitekerhető végig a pálya.
Sajnos az út némely része "szőnyegbombás" oda kellett figyelni.
Hiába próbáltam leszaggatni magamról Tibit ez csak 3-4 alkalommal jött össze amúgy szinte végig rakta a kereket és akasztotta a kampót,ügyes volt és bírta erővel.
Ő kiszállt Vácon mert dolgoznia kellett menni de én még rácsavartam egy kicsit,hogy csak meg legyen az a lemerülés azért :):):).
Nagyon örültünk mert most először 30 feletti átlagunk volt a közös tekerésen is,ráadásul némileg azért szintes pályán,Tibike is szépen erősödik.
Mire hazaértem kiment az erő a combokból,bejátszott már egy kis reszketés meg ilyenek.
Hát mondom pont jó lesz ez így,lássuk fel lehet-e tölteni extra gyorsban a lemerülő battery-ket? :)
1 banán+sportszelet+2000mg L-karnitin.
Egy életem egy halálom neki indulok aztán legfeljebb az utca végéről hazasétálok,mi baj lehet? :):):)
Az utca végén már nem azon gondolkoztam,hogy hogyan fogok elfáradva visszavánszorogni hanem azon aggódtam,hogy hogyan fogom tudni abbahagyni 1 óra múlva a futást :).
Februárban még kb. 5 kili kellett ahhoz,hogy bringázás után rendeződjön a futómozgás.
Ehhez mostanában úgy 500 méter is elég...
Tervezett nagyatádi maratoni kocogós tempó volt ismét a terv amely ugyan igaz,hogy lassú viszont cserébe fáradhatatlan és megállíthatatlan :):):).
Természetesen futni szeretném ott is a maratont nem gyalogolni,ez 6.30as killerekkel számolva kb. 4 és fél órás idő.Kőkemény kihívás tudom de hát csak az ilyenek motiválnak :):):).
Gond nélkül teltek szorgosan a killerek,jól esett a run és egyáltalán nem éreztem már azt a fáradtságot mint induláskor.
Király!
Működik a rendszer,simán vissza lehet tölteni az akkukat némi kis kalóriával meg a combok át gyúrásával.
Fájdalmasan hamar újra a házunk elé értem,sajnos letelt a 9.5 km.
Nagyon bízom benne,hogy jövő hónapban ki próbálhatom magam egy hosszabb szimuláción is,Tepót folyamatosan "puhítom" ez ügyben :):):).
Nagyon szeretnék egy legalább 160km bike + 30km run kombót.
Úgyis nagy az arcom mostanában,hogy nem tudok elfáradni meg ilyenek :):):),nahát ott legalább kiderülne az igazság pillanata.
Meg az is,hogy hosszabb menetben hogyan és mikor kell időben frissítenem de a legfontosabb az lenne számomra ezek mellett,hogy tudok-e futni  maraton közeli távot 160km bringa után.

Mai termés:
Bike 123.5 km
03:56:10 (31.4km/h)
142 avg hr
4098 cal
Run 9.5 km
00:59:32 (6.16p/km)
146 avg hr
1002 cal.

Tegnapi vacsora:


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr232890940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.05.09. 20:14:34

Jól bírod, Te hallod! :-) Éhgyomorra indultál el? Nem is ittál, vagy folyadék azért volt?
Jó, rendben, hogy feltöltötted a raktárakat este, de ez a kaja (bár nagyon íncsiklandó, ezt ezúton is jelzem) mégsem a klasszikus tészta-krumpli-rizs energiabomba, de Te olyan erős vagy, hogy neked ennyi is elég. :-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.09. 20:21:31

@laciii79:
Egy könnyed 5 órás sportoláshoz mi kaja kellhet? :):):)
Egy gépnek amúgy sem kell semmi étel :):):) a kajákat csak az ízek miatt eszem nem a tápérték miatt :):):
Meg így,hogy néha úgy csinálok mint aki eszik legalább nem szúrnak ki itt a bolygón a humanoidok,hogy nem vagyok ide való :):):)
Viccet félretéve valóban nem ettem semmit.2500mg L-karnitin és egy kevés víz,ennyi csúszott a rajtnál.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.09. 20:29:37

@laciii79:
ja még az lemaradt a bejegyzésből,hogy ugyan éhgyomorra indultam azért menetközben természetesen frissítettem,a túrán összesen elrágtam 1 banánt+3 sport szeletet.Másfél liter izót+7 dl vizet.
Futás előtt még egy banán+sportszelet+2000mg L-karnitin.

oregbaka 2011.05.09. 21:41:52

Egy 150+30-as "kislányoson" én is elgondolkodtam vagy 2 hete. A kérdés csak az, hogy mikor? Egyre kevesebb a hétvége amikor erre lenne idő. Ez kb. 8 óra (5+3. (30-as sebesség bicajon és mondjuk 6 perces kilik a "szaladgálás" közben) Persze ez egy nap szabit megérne hét közben is. Viszont mi lesz a regenerációval? Középtáv június 25. Balaton átúszás július 2. A legmegfelelőbbnek június eleje látszik. Vagyis a Sopron után 10-14 nappal. Dönteni kell. Előbb vagy utóbb.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.09. 21:49:36

@oregbaka:
Nem rajtam múlik :):):)
Én már holnap indulnék :):):)
A regeneráció csak pár nap.Akár egy közös szét csapásban is benne lennék!
Bár ez az eltérő tempók miatt nem biztos,hogy kivitelezhető.
Én biztos,hogy nem tudok ennyi bicaj után 6 perces ezreket tolni:(

ironsun 2011.05.09. 23:16:10

Te vagy az esti folytatásos teleregényem. A kategória lehetne motivációs sci-fi. Esküszöm még a Terminátort is lenyomnád. Véletlenül nem indulsz hétvégén a duplán? Már ez is megfordult a fejemben. Tepó is tart ettől szerintem:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.09. 23:32:24

@ironsun:
:):):)
Nagyon kevés lennék én oda a duplához.Még gyúrnom kell arra sokat azt gondolom.
Viszont annyit el árulhatok,hogy lesz kinek szurkolni ott! ;)

ironsun 2011.05.10. 05:26:28

Igen, nekem tegnap esett le, hogy meg kellene nézni a rajtlistát, mert volt egy sejtésem. Bejött:) "My body is ready" kicsit gyanús volt...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.10. 07:32:56

@ironsun:
Nemes és bátor kihívást választott magának ami már ön magában is elismerésre méltó.

mata68 2011.05.10. 07:42:27

Nagyon simán tolod ezeket a 100 feletti bicajokat :)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.05.10. 18:00:18

@PecsiPeter:

Az első két sor után meg mertem volna esküdni hogy kajakép lesz a végén. :)

És tényleg.

Más:
Vasárnap megyünk bringázni? Nekem jó.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.10. 19:53:03

@WITCH:
Imádok enni ez kétségtelen :):):)
Vasárnap nekem is jó bringázni :):):)
Siófokról tekerünk majd haza a Wink Maraton utáni reggel :):):)
Oda-visza bicaj a terv,közte egy maratonnal.Szóval én most nem leszek a környéken hétvégén de a Többiek biztos mennek valamerre,Velük egyeztess inkább.
Ezek szerint már jól vagy,hogy bicajt tervezel a hétvégére!
Ez király!Örülök!

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.05.11. 10:22:29

@PecsiPeter:

Bringához már jól vagyok, futáshoz még nem.

Na akkor körkérdés:

Valaki akar "Pécsi Péter féle" Dunakeszi kört menni vasárnap?

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.11. 14:28:19

@PecsiPeter: Ja hogy könnyített menetet csináltok.
Azt hittem még aznap visszatekertek. :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.11. 20:32:59

@kombinat:
ez a Tepó féle clean verzió :):):)
ha rajtam múlna természetesen aznap hajnalban letekerés majd rögtön maraton és kis kaja töltés után vissza is indulás Dunakanyarba bicajjal.
De az időjárás megint közbe fog szólni mert mindegyik portál esőt mond szombattól :(:(:( szóval valószínű,hogy kocsival megyünk majd.
Ma éppen ezért előre behoztuk a lemaradást,nemsokára új bejegyzésben be is számolok erről :):):)
süti beállítások módosítása