Hétfő pihenős nap volt.Jól is esett nem igényeltem semmiféle aktivitást sem :).
Szabadságot vettem ki,kiadós alvás után 2 ipari nagy grillezett csirkemelles hamburgert betoltam majd egész nap csavargás,shopping és egyéb hasonlóan kemény :) feladatok vártak rám.Azért a kocsiajtót sikerült K.O. szerűen lefejelnem takarítás közben :):):).Rendesen térdre rogytam :):):) nem semmi mutatvány volt :):):).

Kedd az intervall tekerés és ráfutás napja volt.
Már az elején éreztem,hogy ez nem az én napom lesz,hiányzott a mindent elsöprő tűz a sprintekből.Nem tudtam kellőképpen felpörögni és zavart a forgalom és az erősödő szél is.Megmondom őszintén hamar meg is hoztam a döntést magamban,hogy ma csökkentett munka lesz főként azért mert a viharos széllökések többször is majdnem kifújták alólam a bicajt de az is közrejátszott,hogy nem éreztem sok motivációt.Végül összesen 6 db sprint szakaszt tekertem ki a kiírt 15ből ráadásul többet is pihegtem a veretések közt.Utána gyors átöltözés majd ráfutás egy rövid 8as karika képében.A futás már jobban esett mindjárt nem volt semmi bajom a motivációval :).
Mindegy heti első edzésnek elment,amúgy sem jellemző rám a "lógás",úgyhogy néha egy-egy puháskodás simán belefér ;).

Bike 25.76km
00:47:10 (32.77km/h)
136 avg hr
7245 cal
Run 7.9 km
00:47:22 (05:59 p/km)
141 avg hr
768 cal
Pulzus 155ről 100ra nyugodott 2 perc után.Legalább ez a szám jó lett :):):)
Még említést érdemel,hogy Tibike futva jött át Gödre a közös run kedvéért és futva is ment haza utána így neki közel 30as karika csúszott!

Ma,szerdán visszatértem a (nekem) hosszú futásokhoz.A hétvégi közös tekerésen említettem Tepónak,hogy teljesen okés a lábam és hát nagyon közeleg az újabb maraton így mennék egy egy hosszabbat előtte.Persze nem lelkesedett az ötletért de nem is ellenezte annyira:).
Laza,zsírégető,tervezett siófoki tempó volt a cél.
Az első 2 kilométerig...
Utána feldübörögtek a zenék a fülemben és beindult a vérem is,nyomtam neki (nekem)erős utazót de jól is esett!
A féltávnál lévő fordítónál(10.5km) már edzés csúcson belül voltam(01:04:10) de mivel volt power bőven és a lábam is okés volt így visszafelé 19re lapot húztam és gyorsuló tempóval robogtam a váci börtönnél lévő cél felé.
Sikerült is kirakni a black jack-et :).Szeretem ezt a távot még pont meg tudom futni erőből.
A vádliszakadás óta most futottam először (nekem)hosszabb távot és rögtön elsőre új edzés csúcs lett(02:06:48) több mint 2 percet faragtam eddigi félmaratoni (edzés)legjobbamból.
Ez több,mint bíztató kezdet,fog ez menni.
Szépen programozódik a harcirohamosztagdroid,cél az 5 órán belüli nagyatádi maratoni idő.Csak mert szeretem a kihívásokat :).
Persze kellemesen elfáradtak a lábak :) eléggé el vannak szokva a hosszabb menetektől hiszen március 14. óta nem szaladtam egy rendes távot :):):).
Egyedüli negatívum talán az volt,hogy fáztam mint a kutya,nem kicsit alul öltöztem a hűvös időjárást egy igen lenge és szellős futó trikóval és rövid nadrággal :).
Viszont legalább kemény voltam a napszemüvegben és a kompressziós zokniban:):):).Itt meg is jegyezném,hogy az említett kompressziós zokni szerintem is nagyon nagy találmány egészen más benne futni pedig nekem csak egy legolcsóbb(naná!:)) Decathlon-os van.
Ezenkívül mától új tápkiegek is játszanak L-karnitin és izotóniás ital formulában.Mindkettő Scitec termék eddig(tavaly) bevált főleg mióta Kis Gyula is dicsérőleg írt róla :).

Run 21km
02:06:48 (06:02 p/km) új edzés rekord
147 avg hr
2179 cal
Pulzusnyugvás 160ról 110re 2 perc után.

Jól énekel a csajé ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr772877894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.05.04. 22:11:07

Megy ám az a futás :) Valami történetet írj ám a hátadra, hogy legyen mit olvasnom Siófokon miközben lekörözöl :) Vagy lehet, hogy még ahhoz is gyorsan fogsz menni, hogy egy szót is legyen időm elolvasni :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.04. 22:24:16

@norcsifut:
Ne félj attól a lekörözéstől! :)
Írtam a blogodra is,hogy nem eszik olyan forrón azt a kását! :)
Egyrészt nem fogsz Te annyira lassan futni de ha van eszem akkor én sem tolom majd a tempót keményen.
Így még az is elképzelhető,hogy egy darabig együtt kocogunk majd;) legalább tudunk egy csöppet bandázni is.
Kocsival jöttök?Nem rövid a táv Neked ez úttal sem,asszem 200 fölött van Siófok-Szeged.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.04. 22:26:10

@norcsifut:
Amúgy hiába lestem ma a pályát magam előtt sajnos nem találtam egyetlen fillért sem! :):):)

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.05.05. 09:13:41

@PecsiPeter: Oké, futás közben bandázni jó. :) Meg neked úgyis ez csak egy röpke edzés lesz a vasember-mutatványodra :)
Nem, a szüleimtől megyünk, Békés megyéből, Csabacsüd, ha megtalálod a térképen ;) mármint azért meg olyan kicsi :) és így csak 230 km lesz az út. Kocsival megyünk, mert szerintem vonattal még előtte való nap el kéne indulni... :)
Tudom már hol rontottad el a pénzkeresést: forintot vagy eurót kell keresni, nem fillért ;):):)

laciii79 2011.05.05. 10:12:46

@PecsiPeter: A múltkor írtam, hogy hamarosan kifutsz az univerzumból... azt nem gondoltam, hogy máris. Sérülés után félmarcsi egyéni csúcs? Ez igen komoly!
Írnál a komressziós zokniról, mert nekem még nem volt olyan? :-) Érzésben miben jobb? Csak gondolom, hogy javítja a vérkeringést, ezáltal frissebb és később fárad a láb...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.05. 10:29:55

@laciii79:
köszönöm!azért a verseny-legjobbamtól(01:59:20) elmaradtam,de nagyon örültem ennek az elért időnek tegnap mert edzésen tényleg nem tudtam eddig ilyen tempót menni.A zokni fogja is a lábat nekem stabilitást és nagyobb biztonságot ad.Amellett persze a speckó keringéssel kitolja a fáradást növeli a regenerációt.Nekem nagyon bejön,hasznosnak érzem.Egy nagyobb és elterjedtebb márka 10 ezer körüli összegbe kerül vagy inkább fölötte,a Decathlon-os amilyen az enyém az 3 ezer pénz.
süti beállítások módosítása