Run

2011.04.19. 19:03

A mai bejegyzés miről is szólhatna másról mint arról,hogy 4 hét kényszerpihenő után végre újra a futópályán kocoghattam.
Nem volt könnyű betartani az intelmeket,az én természetemtől nagyon idegen még ez a fajta higgadt és okos gondolkozás amit egy ilyen felkészülés igényel de valahogyan átvészeltem és ennek az óvatos 4 hétnek köszönhetően abszolváltam ma egy teljesen probléma és fájdalom mentes futást.
Ezúton is köszönöm Tepónak és Szikra-Mezey Csabának a megfontolt és alapos tanácsait!
Sajnos csak részemről volt probléma mentes a mai run,a szaladást beárnyékolta az a tény,hogy Tibi lába még mindig nem egészséges,2 kilinél ki kellett,hogy szálljon görcsölés,húzódás miatt :(.
Furcsa volt amúgy mert végig izgultam,hogy minden rendben lesz-e a vádlimmal,gyomrom végig görcsben volt mint vizsgák előtt :).
Innentől mindhárom versenyszámban tovább folyik a harci gép programozása.
Bízom benne,hogy a továbbiakban sem lesz gixer majd a nagyobb terhelések fogják igazából megmutatni,hogy mennyire sikerül felgyógyulni és visszatérni a szakadásból.Minden esetre edzés után jutalomfalatként megharaptam egy kis 32-es pizzát,hogy vissza töltsem a raktárakat:):):).
5 km
00:32:48 (6'33 p/km)
137 avg hr
145 max hr
510 cal.

Engedjétek meg,hogy bemutassam mostani kedvenc számomat,ami ugyan munkatársaim szerint hallgathatatlan :) de én teljesen rákattantam.
A klip az "felejtős" kategória de a zene és a szöveg nagyon üt,számomra teljesen visszaadja a "fordítsuk ki a világot sarkaiból" életérzést.

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr362840452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.04.19. 23:04:55

Először is gratulálok a futáshoz, de csak óvatosan továbbra is, ilyenkor hajlamos az ember (én) könnyelműsködni...
A szám állat, nekem is hasonlót jelent: csakazértse konformálódunk, felejtsétek el. :D

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.04.19. 23:05:04

örülök, hogy jól sikerült a restart...

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.04.20. 10:03:22

Nagyon jó! Futni jó, főleg sérülés nélkül! Aztán vigyázz arra az értékes lábakra, amelyek végigvisznek majd Nagyatádon!

oregbaka 2011.04.20. 12:37:23

Jó tudni, hogy Te is újra szaggatod a betont! Szóltam is az összes ismerősömnek, hogy minél hamarabb adják el a Suzukijukat:-)
süti beállítások módosítása