Hajrá vízkő :)

2011.04.03. 18:34


A csütörtöki 5-öst ma megfejeltük egy 7-essel.Szeretek úszkálni de egy "picit" unalmas :):):),nem nagyon történik közben semmi.
Felszerelkeztünk magnéziummal,csokival,banánnal,vízzel,izóval a padon és becsobbantunk.Teltek a hosszok ha lassan is de fogytak a killerek.Volt amelyik 25-ös lett volt amelyik 28-as.2 kilinként ettünk vagy ittunk ha kellett ja és persze a wc-t is megejtettük ilyenkor :).A 4-6ig tartó etap egy büntetés volt :) azt hittem sosem telik le,de a többi elviselhető volt.Még az utolsó,7ik kili is 26 perces lett,kezdtem újra magamra találni.
7 km
3 óra 18 perc (szünetekkel együtt)
Elfáradtunk egy csöppet :)
Uszodából a kórházba mentünk mert Tibinek tegnap újra elreccsent a lába tempó futás közben,így megnézette ultrahangon.Szakadás nincs "csak" mély húzódás.
Valszeg ő is kihagyja jövő héten a debreceni maratont(ha okosan dönt):(.                                         

Utólagos megjegyzés:hazaérve a fél kiló lekváros  kenyér jólesett! :):):)A fotókon a Varázsló által megszalagozott lábam:

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr312796770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oregbaka 2011.04.03. 21:15:17

Hihetetlenek ezek a távok és idők, amit az elmúlt hetekben itt olvashatunk! Csak bámulok mikor azt látom hogy hány maratoni táv van a tervben még az IM előtt. Csak óvatosan merem leírni: egészségmegóvás is egy a sok szempontból! Néha a kevesebb az több. De hangsúlyozom, ez csak az én full amatör meglátásom. Persze tudom én, nyomni kell ezerrel. De a regenerációra is időt kell áldoznunk!
Szurkolok hogy megtaláljátok az "arany középutat"!

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.04.04. 07:37:17

@oregbaka: sztem most tett róla Peti, hogy ne legyen annyi maraton már az IM elött :-S
Remélem, ha már ennyien mondjuk neki, hogy a kevesebb néha több, akkor hamarosan megérti. Csak látod, kell neki a sérülés, hogy észhez térjen. Mert amikor megy minden f@szán, akkor persze ott bujkál az emberben, hogy tudnék én többet is. Olyankor nagy önfegyelem kell ahhoz, hogy ne tegyen még rá egy lapáttal.
És teljesen igaz, hogy időt kell szánni a regenerálódásra, mert olyankor fejlődik igazán a szervezet.
Te hogy haladsz?

oregbaka 2011.04.04. 09:12:24

Tepó: Óriási szíve van az biztos és hatalmas benne a küzdeni vágyás. Mint "edzőt" nem irigyellek, hiszen nem lehet egyszerű féken tartani Pétert. De most én is úgy érzem a soraiból, hogy rájött: hallgatnia kell rád, ha el akarja érni a célját.
Hogy én hogy haladok? Köszi megvagyok. Többnyire küzdök az egyedül készülők szokásos gondjával, a magánnyal. Mikor láttam az invitálást a közös bicajra szombaton, eljátszottam a gondolattal, hogy veletek tartok. De valami azt súgta, hogy most még ne. Most a saját tempómban végzett hosszútávot tartom kifizetődőnek. Így aztán lett belőle egy pilisi 5 és fél órás MTB, zömmel betonon. Árpádhíd-Szentendre-Dobogókő-Dömös, oda-vissza. Kis áttétel, folyamatos terhelés, iramváltások nélkül. Vigyázva a vádlira és a combhajlítóra. AHR: 128. Mikor olvastam, hogy Myke szétszórta a csapatot, már örültem, hogy nem tartottam veletek:-). Nekem az az iram nagyon sok(k) lett volna.
Vasárnap pedig-szintén a Pilisben-terepen, 3 óra futás. 26 km, AHR: 132, MHR: 165. Csak víz, eléhezés és szenvedés. Ezt is akartam. Nem voltam egyedül. Velem volt a vizslám. Ő is örült, hogy vége lett:-)
Ma 3 kili úszás a program.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.04. 09:58:03

@oregbaka: @Tepó:
Ez a sok edzes nem csak az Ironman felkeszules miatt van,valszeg meg lehetne csinalni sokkal kevesebb tavokkal is.Nagyon szeretek futni is meg bringazni is ezert megyek ennyit.A maratonok is inkabb a rendezvenyeken valo reszvetel es a futas orome miatt kerultek kepbe nalam,nem annyira a felkeszules resze.
Az sem baj ha ettol nem lesz hatekonyabb az Ut,mert futni csudajo igy nem tehetek mast mint,hogy megyek ;)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.04. 10:00:24

@oregbaka: jol nyomod a kilometergyujtest Te is ;)

oregbaka 2011.04.04. 10:13:25

@PecsiPeter: Mindent értek. Benyelted a vírust és kész! Nem vagy ezzel egyedül:-)
Ha már újra tekerhetsz, egy laza, közös (vádli és lábkímélős!!!) tekerésre beneveznék. Én szombaton tekerek hosszabban (4-6 óra) és szerdán rövidebben (1.5-2 óra).
A vasárnapi edzés jellegére én sem lehetek büszke. A síkfutás helyett a Rámszakadék aljából futottam Dobogókő és Pilisszentlászlóra. Ennél sérülésveszélyesebb futóedzést nem is tudtam volna csinálni. De megúszta a vádli és ez a lényeg

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.04.04. 13:53:33

@oregbaka: keményen nyomod! Igazából a megbeszélt az az,hogy a Csobánka elágazásig együtt megyünk, onnantól mindenki a saját tempójában, és a Dobogókő táblánál találkozunk. Ez most nagyon így volt :-))
Nem kíméled magad te sem, ahogy látom az edzéstávokat és időtartamokat.
Hajrá!!
süti beállítások módosítása