Bike days

2011.03.22. 11:13

A tavasz beköszöntével és a jó idő újbóli visszatérésével az elmúlt napok főként bicajozással teltek.
Nem tudtam megállni,hogy ne menjek ki tekerni, olyan napon is volt egy kisebb karika,amikorra az nem volt kiírva.
A múltkori gixerekből tanulva felgumiztam a vasat(continental ultra sport) igy most új abroncsokon suhanok :).Az új gumák még színben is passzolnak a bicajhoz
tehát a design is nőtt :).Rövid szakaszokon(30 km) már megvolt a 29-es átlag is pedig csak kistányéron pörgetve tekerek mostanság.Alakul ez.
Nekem újdonság ez az áttétel és nagyon furcsa is de az utóbbi napokban mintha kezdenék ráérezni erre a nagy pedálfordulatszám témára.
Sajnos edzőtársam életét is defektek keserítik még szoknunk kell a dolgokat és kicsit költenünk a menetbiztonságra :).Erről jut eszembe,hogy  a biciklis dolgok(guma,táska,szerszámok,pumpa) mellett beújítottam 1-2 futóruházatot is mert az eddigiek már nagyon "lobogtak" rajtam,legtöbb cuccomat hála Istennek kifogytam.
Ruhaméret: M(teteje) ;)
A tekerések mellett volt még konditermi erősítés is.Ez az egyetlen olyan edzésünk ahol "királykodhatok" a többin rendre vesztek Tibivel szemben :).
Pár fotó a közelmúltból:

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr572764481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.03.23. 12:07:20

Jó kis banda vagytok Ti, húzzátok egymást; ki ebben jó, ki abban! És végül mindenki egyre jobb lesz. :D
Bemutatnál mindenkit a képeken, csak, hogy később tudjak minden névhez képet társítani magamban? Persze lehet, hogy megtetted már korábban, csak én maradtam le, bocs.
Hajrá!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.23. 12:13:52

403: Bíró Tibor (Tibike)
303: Antal Dávid (Pumi)
402: Pécsi Péter (LC)
rajtszám nélkül bicajjal: Temesi Dániel (Tepó)
legalul a pulzusmérő órám kimerülő elemmel :)

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.03.23. 16:50:44

Tök jó, hogy így szeretsz biciklizni! Hajrá!

laciii79 2011.03.23. 22:45:08

@PecsiPeter: Köszi!
A Mestert fel sem ismertem ebben a szerkóban...

cole81 2011.03.25. 14:28:09

LC, Te M-es??? Furi... :)
Ugye nem Te szúrod Tibikének a defekteket, ha már csak erősportban tudod (egyelőre) bedarálni? :D
Van kitűzött célsúly az IM-re?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.25. 14:44:59

@cole81:
Tibinek a futócipőjét is mindig kikötöm,de ez sem segít :):):)
A cél 85-88 kg a versenyre.
süti beállítások módosítása