Hétvége

2011.01.09. 15:04

Edzés szempontból jól telt ez a hétvége,mindkét napon kicsit hosszabb menetek voltak.

Szombaton Tepó új munkahelyén a Life1 Corvin Wellness-ben jártunk edzőtársammal,Tibivel.Ez egy fantasztikus modern és új hely,mi vidékiek csak néztünk mint a moziban :) és próbáltunk nem eltévedni:) .Köredzés (1óra 15perc) után még rátekertünk 1 óra 15 percet így összesen 2 és fél  órát edzettünk.A megújult köredzés sokkal nehezebb,mi végig szenvedtünk,Tepó viszont Ironman-hez és edzőhöz méltóan nagyon könnyedén darálta a tennivalókat.Hihetetlen teljesítménye mellett nagyon szerény is,sok dolgot lehet tőle tanulni sporton kívül is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma vasárnap reggelire egy laza 18-as city run volt az ébredő  Vác utcáin.A városi sportcsarnoktól a dómig majd vissza körből nyomtam 3-at.Ez nagyjából a tavaszi "Fut a Vác" futóverseny útvonala.Tibinek hosszú lett az éjszaka :),így egyedül köröztem a tegnapi izomlázzal a lábaimban.Próbáltam visszafogni az én amúgy is csiga lassú tempómat,de ez az óra szerint nem nagyon sikerült.Úgy látszik sok volt az energia és nagyon éreztem a csít.Pedig tényleg lazára vettem,de annyira élveztem és annyira
szükségem volt erre,hogy a mára kiírt időt túlteljesítve végeztem.
18km
01:51:04
148 avg hr
164 max hr
2267 cal
pulzusnyugvás:162ről 114re 2 perc után.

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr332571754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ironsun 2011.01.10. 12:53:29

Látom volt Kraft mindenben! csak így tovább!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.01.10. 23:52:26

@ironsun: köszi!De inkább csak Tepóban volt kraft :)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.01.11. 05:09:24

@ironsun: @PecsiPeter: Lóf...t!!!! ne higgy neki :-))
Úgy nyomták, mint a kisangyal...

ztoto 2011.01.11. 22:22:52

Megnéztem a neten ezt a helyet. Hát fehérváron se így néznek ki a termek. Kedvet kaptam kipróbálni.
süti beállítások módosítása