Karácsony

2011.12.24. 13:27

Kedd:
Átmozgató gyúrás.A végére már tetszett is :).
Ezúttal raktam bele 15 perc pörgetést is ergo-bike-kal,hogy a tegnapi futást alaposabban kimozgassam a lábaimból.
Bár az igazat megvallva nem éreztem sok mindent szinte olyan volt mintha nem csináltam volna tegnap semmit...
A folyamat egyre biztatóbb ez gondolom annak a jele,hogy szép lassan kezdek hozzá szokni a futkorászáshoz.
Tibikével még szaunáztunk is zárásként.

Szerda:
Swim 2km 46 perc.Gyorsaság fejlesztés.
Oda durva vissza laza.
De volt olyan is,hogy 2 hossz durvulás 1 hossz laza.
A sok satírozás hatására a végére némileg elpusztítottam magam :) de pont ez is volt a cél:).Néha szeretek jól elfáradni :).
2 kili ugyan rövid táv de ma nem bántam,hogy nem volt több időm úszkálni...
Futógépes futás:8km 48 perc(6p/km),131 avg hr
A freki durván befeküdt...(kedvező csillagállás?:))
Nézegettem már az elején is,hogy nagyobb tempót kéne veretni,hogy ne ilyen (szinte) regeneráló pulzus tartományon menjek de a fárasztó úszás után már nem volt kedvem/lendületem  gyorsabban szaggatni.
Mindegy jó volt így is,holnapra amúgy is vágtát terveztem majd ott kiélem magam.
Ha bírom :).

Csütörtök:
Royal treadmill black jack:).
21km,1:45(5p/km).Második 1:45ös félmaratonom.
Dübörgött az Enter Sandman és dolgozott a tegnap esti magyaros pizza is:).
Fizikailag jól ment,könnyebben mint elsőre,viszont fejben hamar megrogytam...Szinte az elejétől alkudoztam magammal.
"fussunk kevesebbet"-NEM!
"fussunk könnyebb tempót"-NEM!
Ez ment szinte végig úgyhogy ma jó kis mentál tréning sikeredett.Utolsó pár kilin már beletörődtem:
"hát jó' van,jó van akkó' ":).
Örültem,hogy sikerült végigtolni a black jack-et komfortzóna felett.Kellenek az ilyenek.Muszáj néha erőltetni nem baj ha fáj:).Máskülönben hogyan lesz egyszer 3:30as maraton?
Nagyatádon...
Da? ;)
Futás után nyújtás,szauna,napi jócselekedet,bográcsgulyás volt a sorrend.

Péntek:
Hegyi terepfutás 19 km,2:28(07:47 p/km),750m D+
Abban a különleges szerencsében lehetett részünk,hogy a  felhők felett futhattunk...
Tepóval és Krisztiánnal a HHH-n nyomtunk ma reggel meló előtt egy kis christmas mountain trail run-t.
Az élmény csodaszép volt.A Társaság is megjárja ;)
A mezőnyből ma Krisztián bírta legjobban.Elég magabiztosan tört előre hegyen-völgyön át.A "Kid" úgy néz ki jobban bírja a hegyet mint a sík betonos futást...
A Mester saját bevallása szerint(nem látszódott rajta) a végére megfáradt.Mentségére legyen mondva elég keveset fut mostanság szóval nem nagyon van formában.Minden esetre még így is mindegyik tempóváltásomat játszi könnyedséggel le reagálta és védte:).
Én is megrogytam a kilátótól  visszafelében.Nehezek voltak a lábaim az elmúlt napok leszívták a chi-met:).
Még egy karikára már nem szívesen gurultam volna vissza:).
A délelőtt többi részében egyéb váratlan és nagyszerű dolog is történt velem amit KÜLÖN KÖSZÖNÖK ezúton is Földy Timinek és Tepónak.Ezen jó eseményeket sajnos nem tudtam megfelelően feldolgozni...
Melóban full feszült voltam és antiszociál.
A karácsonyi ünnepi időszak most amúgy is rossz hatással van rám,magányos szingliként nehéz szívvel viselem de nem akarok panaszkodni hisz én tehetek róla.
Hogy kicsit könnyítsek ezen és némileg eltereljem gondolataimat így jelentkeztem is minden napra melóba(végig az összes ünnepnapra is) többször 12 órába és éjszakára is...
Jó lenne ha most egy gombnyomásra január másodika lehetne...

A felhők felett futottunk...





Kiváló muzsika egy Pécsitől nem csak Pécsieknek:)
Mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr833493288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2011.12.24. 13:54:27

Kellemes ünnepeket kívánunk. Remélem, hogy a következőt már egy robotlánnyal együtt töltöd :)

gafmon 2011.12.24. 19:58:49

Kívűl- belül vasból vagy! Csodaszép ez a kép!
Kellemes Ünnepeket kívánok! ;)

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.12.24. 20:23:55

Békés, Boldog Karácsonyi Ünnepeket! Fel a fejjel.. január mindjárt itt van :).

szintén "zenész"

laciii79 2011.12.25. 00:17:39

ISTENI a kép, szó szerint!!!
Gondolhatod, innen az Alföld közepéről, mennyire vagyok irigy... :-)

"szinte olyan volt mintha nem csináltam volna tegnap semmit..." - mondod a 45 kili másnapján. Remélem egyszer majd én is érzek ehhez hasonlót!
Boldog Karácsonyt Neked is!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.26. 18:16:06

@mata68: @gafmon: @IronSchwarczi: @laciii79:
Boldog Ünnepeket Nektek is!

@laciii79: "Remélem egyszer majd én is érzek ehhez hasonlót!"
hamarabb mint gondolnád ;)
süti beállítások módosítása