Hétfő:
Könnyű,átmozgató úszás 1.3km,34 perc.
Felfrissített és kiszedte a lábaimból a nehezéket.
Majd át a gymbe ahol 45 perc konditermi erősítés majd levezetésnek szauna.Meló után vacilláltam sokat,hogy mi legyen mert brutál álmos voltam de végül örülök,hogy nem hazamentem aludni hanem inkább úsztam és gyúrogattam.
Este még elmentünk közösen termálozni is ez teljesen felrakta a pontot az i-re.
Király volt bandázni a forró vízben Krisztiánnal és Tibikével.
Mindhármunknak volt mit kilazítani és regenerálni...
Eeejjj de jó vót :)

Kedd:
Úszás 1.3km,31:50
Melegítés után a cél a hőn áhított 20 perces killer tempójának megúszása 20 hosszon át volt.
Nem sikerült.
Sz@r voltam.13:00,13:15 helyett 13:45 lett...
Talán túl sok volt a laza úszkálás mostanában,nem tudom.
Minden esetre megpróbálok előnyt kovácsolni a kudarcból.
Rendszeresebb és intenzívebb úszások jönnek.
Teljesen megütött ez a mai koppanás,a délután hátralévő része alvással telt este pedig betöltöttem magam egyik kedvenc finomságommal a holnapi támadásra.
Mert holnap újra ott leszek a medencében...

Szerda light multifitnesz nap:) :
Úszás 1.3km,33 perc
10 hossz melegítés
10 hossz veretés (6:50) pff,gyilok...még sz@rabb mint tegnap...
20 hossz oda laza mell vissza veretés.
Hát nem sikerült ma sem ráérezni,nem nagyon tudtam összerakni azt az újfajta technikát amivel pár hete még tök jó gyors tempókat tudtam menni.
20 perces killer vs. Petyka 2:0 ...
10 hossz után már láttam a részidőből,hogy rosszabbul állok mint tegnap így el is engedtem a görcsös akarást és lejjebb lazítottam(oda mell vissza gyors) ami már jobban is esett.
Erő van,technika most nagyon távol...
Ezután át Royalba.
Futógépes run 10 km
49perc(4:54 p/km)
159 avg hr
2 kili melegítés(6:40es tempó,130 körüli pulzus) után(nem mértem bele) megindultam.
5 perces tempó majd az utolsó killer 4 perces.
Jól ment.Egy hang folyamatosan mondta a fejemben:
"Petyka ez a 3ik heted a ciklusból most lehet keménykedni,toljad neki!"
Hát én toltam ahogy kifért a csövön:).
Nagyon éreztem a powert ahogy áramlik.
Olyan flow löketek jöttek,hogy lúdbőrös lettem nem egyszer.
Úgy éreztem ha akarnám egyetlen roppantással össze tudnám zúzni a futógépet alattam...
Szeretem amikor így egyben van minden.
A pulzusnyugvás sem volt szégyellni való.170ről 114re 2 perc alatt.
Nyújtás után még szaunáztam is.Szerencsére nem volt senki sem rajtam kívül így full nyugodtan tudtam relaxálni.
A halálom amikor becsukott szemmel hátradőlve szótlan pihenés helyett az értelmetlen csacsogást kell hallgatni a forróságban.
Ezután irány a Tornádó ahol 2 óra spinning  Tomi óráján.
124 avg ,155 max hr.
Király volt rajtam kívül csak csajok:).
Már az indulás meghatározó volt mert az oktató kérte a melegítő pörgetés alatt,hogy gondoljuk végig miért jöttünk,mi a célunk.
Uhhh,ez nálam nagyon beütött fullon eltökéltem és felszívtam magam.
Első óra is tetszett de igazán a második jött be.
Kevesebb fény és jobb zene volt sokszor elvitt a muzsika és olyan ajtókon siklottam be ahol pontosan azokat az érzéseket találtam amik miatt csinálom ezt az egészet...
Többször is elkalandoztam ,Tomi rá is kérdezett,hogy itt vagyok-e ? :)
Mondtam,hogy persze csak folyamatos a flow és,hogy nagyon élvezem...
Meg,hogy robot vagyok.Bármeddig eltekerek.És még tovább is...
Elég jól sikerült a tegnapi kaja betöltés mert a mai összesen közel 4 órás multifitnesz végén sem éreztem fáradtságot vagy lemerülést,sőt...
Ma tipikusan az a nap volt amikor nyugodt szívvel neki tudtam volna indulni bárminek.
Spinning végén meg is köszöntem a fantasztikus órákat.

Egy kis Börzsöny:



 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr703464235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2011.12.15. 17:42:09

@PecsiPeter: Pont a héten néztük mi is végig ezt a videót. A csajom megjegyezte, hogy nem szeretne olyan gebe lenni, mint a győztes csaj. Én meg buzgón bólogattam:)

Persze emberfeletti teljesítmény, le a kalappal előttük.

laciii79 2011.12.15. 18:52:28

@PecsiPeter: Mondhatni, erősre sikeredett ez a szerda...és akkor még nem mondtam semmit. :-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.15. 22:52:29

@mata68: :) én szeretnék így kinézni mint ezek a profik(férfiak:)) kicsit :)
de inkább olyan erősnek lenni.

oregbaka 2011.12.16. 17:35:49

@PecsiPeter:
Nagyooon köszi a videót!!!!
Végre nézhetem! Vártam már nagyon, hogy mikor fogják felrakni.
Senki ne szóljon hozzám egy pár napig:-)
Támadááááááááás!
süti beállítások módosítása