Hétvége

2011.12.05. 01:35

Péntek:
Swim 3.3 km,1 óra 20
Kicsit fel voltam fújódva meg nyűgös is voltam.5ik napja nyomom éjjel a melót és nappal alszom kezd már beállítani.Nem véletlenül van úgy megírva az edzésterv,hogy az ilyen hetekre essen a laza hetem.
A felborult bioritmusban nem jó nagyon megterhelni a testet.
A mai téma:
10 hossz melegítés után
1 kili gyors utazó.20:55(új PB).
1 kili lazított tempó 23 perc
Ezután még egy kilit összekukáztam ugyan vegyesben de az már csak inkább egy 26 perces szöszmörgés volt.
Sz@rul ment nem is esett jól.Nem  éreztem a vizet csak szenvedtem.
A mindig oly kellemes közeg most rideg volt és idegen.
Egyáltalán nem örültem az új csúcsnak sem mert nem tetszenek az ilyen "lötyögős" PB-k.Szóval,hogy nem nyomtam nyélen csak erős utazóban mégis PB lett...
Úgy az igazán értékes számomra amikor all-in ből adja ki.
Az egyetlen jó dolog ma az úszás utáni zuhany volt.
Jó sok percet elstéhereztem a forró víz alatt állva...
Na az KIRÁLY volt.
Run(futógép) 10.7km,1 óra(05:36 p/km),165 avg hr
A gyilok úszás után nem vártam sok jót amikor felpattantam a szalagra.
Meglepetésemre azonban semmi gáz nem volt.
Mondjuk a puffadás is lement az is igaz.
Tök simának éreztem a tempót még könnyedén lószolgattam is meg húzogattam a "mezőnyt".
3an futottunk egymás mellett amikor a többiek megrogytak és lejjebb csavarták a sebességet én gyorsítottam.
A pulzust elvitte a cica:) akarom mondani a kialvatlanság és a megborult biológiai óra.Lehet nem is kéne mérni ilyenkor mert csak idegesít.
A távon rövidítenem kellett mert még volt egy találkozóm is Pesten meló előtt.
Nádasdi "BigBoss" Zsoca és Vakhal "iPhone" Norbi.
A fontos dolgok(egyesületi ügyek) után jót ökörködtünk is.
Felnőtt gyerekek...
Közben folyamatosan szinkronizáltam a két ipari robotgéppel:) úgyhogy a hétvégén remélem bivalyerős leszek mert a meeting közben végig töltögettem le a friss firmware-eket Róluk:).
Megütötte a fülemet egy jövő évi igen komoly challenge is.
Természetesen nem rám vonatkozik de már a puszta gondolata is feltüzel.
Tripla Deca Ironman.
Igen igen...
30 nap 30 Ironman,minden nap 1.
Na?Ez milyen?

Szombat:
Swim 3km,01:14:30
10 hossz melegítés
1 kili gyors utazó - 21:30
1 kili laza - 24:00
20 hossz levezető.
Nyoma sem volt a tegnapi b@szakodásnak.
Simogató és kellemes volt a közeg jól esett úszni.
Csak lassú voltam:) de ez nem gáz.Laza héten belefér:).
Szinte végig egyedül voltam az egész medencetérben volt hely ma bőven.
Majd át a gymbe ahol 20 perc kondi.
Intenzív "mindenbőlegykicsit" :) játék.
Pörgősben.Szuperszettekkel,triszettekkel.
Egyre inkább élvezem megint a gyúrást.
Majd fel futógépre,run 10km , 56:30(05:39 p/km)
Jól ment bár kicsit ma unalmas volt.
Kevesen voltak a teremben nem nagyon tudtam szaladás közben nézelődni:(.
Mivel elaludtam nappal az időt így a hétvégi rövidebb nyitva tartások miatt pörgetnem kellett ma a dolgokat.
Kicsit talán túl is zsúfoltam az úszással meg a gyúrogatással de ezekből is akartam csinálgatni mindenből egy rövidkét legalább:).

Vasárnap:
Spinning 3 óra
Nagyon rossz éjszakám volt az is minimál alvással úgyhogy nem győztem tápolni a koffeint meg az L-karnitint(köszönöm mégegyszer Tepó) melegítés gyanánt.
Ma több helyre is lehetett volna menni közösségi megmozdulásra én a "Tepó féle" Corvin-os IM spinninget választottam.
Jelenlévő harcosok:
Földy "Triatlonbűvölet" Tímea (11:56,bronzérem)
Temesi "Mester" Dániel
Fábri "39celtekeremkörbeaBalatont" Miklós (luxus&dreambody...)
Sipos "Kevesetbeszélekdek*rvaerősvagyok" Dávid
Kovács "Foreveryoung" Tibor
én.
Kicsit langyosan kezdtem mert gondoltam sok van ma még hátra ráérek keménykedni.
Szerencsére azonban Miki ült közvetlen mellettem.
Hihetetlen figura teljes szívvel lélekkel,erőbedobással edz még úgy is,hogy nem készül semmire.Vagy csak nem beszél nekünk róla:).
100%-on nyomta,teljesen felmotivált.
Innentől aztán adtam neki én is:).
Közben kivetítőn mentek az edzővideók,f@sza volt nagyon.
Középső órában végig hegymenetben,kiállásban küldtem.
Nyereg off:).Merültem is keményen.
Azért a satura húzott spinnert is eltekertem...
Egy kis ideig:):):).
Harmadik órára sajnos a Többiek már nem maradtak mert menniük kellett.
Hát mit mondjak,gyilok volt társaság és zene nélkül egyedül a teremben.
Mormogtam magamban valami Orfűről meg valami dupla Ironman-ről:) csak,hogy végig nyomjam rendes fokozaton és izzadjak ahogy kell.
Tolni kell az alapozást,tolni kell...
Aztán persze nem bántam,hogy végre vége lett:) mert már nagyon le kívánkoztam a bicajról.
Fullra leizzadtam,csavarni lehetett a vizet minden ruhámból.
Le is kellett tusolnom futás megkezdése előtt.
Futógépes run 18 km,2 óra (6:40p/km)
Nyögvenyelős volt már az eleje is.Pulzusmérőt fel sem tettem.
13-15en lehettünk a "mezőnyben" de annak ellenére,hogy mindenki csak kocogósba nyomta még így is mások húzták a sort.
Közöm nem volt a tempóhoz.
Nagyon nem...
Pöckölgettem a műszert sokféle iramra rápróbáltam nem igazán tetszett egyik sem.
Ahogy teltek ma az órák szépen lassan bedarált a kialvatlanság meg a kevés bevitt kalória.
Hiába a kóla meg az izó,lemerültem.
Volt még nálam a szekrényben koffein meg nutella is de nem mentem le érte.
Ezt akartam.
Szenvedni akartam.
Utóbbi időben sok jó és könnyű történt az edzéseken, most erre a harcra vágytam.
Megküzdeni minden méterért...
Nehéz pillanatokban(folyamatosan) arra gondoltam:
"A holtpont elmúlik".
Igaz.A baj csak az,hogy néha 5 perc után újra jön egy.
Valamint sűrűn nézegettem a piros fehér IM-es kulacsomat.
Aduász.
Mindig erőt ad mert tudom,hogy Tibikétől hol és miért kaptam...
A kalapácsos embernek úgy látszik a Corvinba is bérlete van:) mert ott somfordált a sorok közt és elég közel csapkodott körülöttem.
Mivel kerülgettem a suhintásokat így lassan haladtam:):):).
6:40 es p/km lett az átlagom ráadásul rövidke távon.
Nem túl acélos de nem baj.A lényeg,hogy a mára tervezett 5 óra fitnesz teljesítve lett(3tekerés+2futás).Kudarc kizárva.
Végülis elégedett vagyok mert erős voltam.
Ma nem a lábaimban hanem a szívemben...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr53437938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.12.05. 19:04:29

Tudom, mindig azzal jössz, hogy túldicsérlek, túlzok meg ilyenek, de ez is, mi volt már megint, te jóóó ééég!!!
Volt benne PB, csekélység, tudom, de akkor is!
Aztán vasárnap meg 3 óra kőkemény spinning után még ráfutottál 18 km-t, mindezt kialvatlanul, üres raktárakkal. És még lassú volt a tempó? Ugye csak viccelsz??? :-)

Hogyhogy szív??? Gépnek van szive? :-)))

Amúgy baromi jó írás, szinte sütött a monitorról a küzdelem!!! Ehhez is gratulálok!

shepherdpeti 2011.12.05. 21:32:21

jó hét volt, tetszik:)

gafmon 2011.12.06. 13:23:20

Te mindíg erős vagy! Ha nem a lábaidban, akkor a szívedben. Ha nem a szívedben, akkor a fejedben. Ha nem a fejedben, akkor is visznek tovább a lábaid és ugye tudjuk, hogy van, amikor az elme veszi át a hatalmat...Kemény vagy! :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.06. 16:53:02

@laciii79: :) ezt most köszönettel és tisztelettel elfogadom mert ez szerintem is valamennyire kemény volt:).Azért a korrektség úgy kívánja,hogy megjegyezzem ez a civilizáció közepén történt és "csak" 5 órás fitnesz közben.Szóval ez csak amolyan "játék" holtpont volt.De szimulációnak és gyakorlásnak elment...Köszönöm még egyszer!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.06. 16:54:48

@shepherdpeti: @gafmon: Köszönöm szépen!Megtisztel a dicséretetek.

laciii79 2011.12.07. 15:37:10

@PecsiPeter: Végreee! :-)
Ha vonakodva, húzódozva is de elfogadod, halleluja! :-)

ironsun 2011.12.07. 23:28:39

Ha jól érzem, Te olyan állapotban vagy folyamatosan, hogy ha pl. ma éjjel fél háromkor dobnék egy SMSt, hogy: Peti, Ironman, indul! - akkor simán lenyomnád a távot. Jól látom?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.08. 00:43:16

@ironsun: A forma jó.Így remélhetőleg sikerülhetne is akár egy ilyen váratlan challenge.De nem csinálnék ilyen őrültségeket:):):).
Mivel az én főversenyem jövő májusban lesz ezért a nagy készülődés.Nincsen már sok idő,tolni kell.De nagyon.Egy dupla Ironman nem játék.Óriási táv,brutál stressz a testnek/léleknek.Hardcore felkészítést igényel.
Bátor szívvel állok elébe de jól tudom ez NAGYON DURVA lesz...
Szeretném teljesíteni.
süti beállítások módosítása