November

2011.12.01. 13:49

Kedd:
Gym 1 óra.
Konditermi erősítés+kis gerinctorna+nyújtás+szauna.
Jobban rápakoltam mint szoktam.
Azt gondoltam ki,hogy kicsit jobban ráfexem az erősítésre így már a mai is intenzívebb lett.

Szerda multisport nap:) :
Swim 2 km 50perc
Mai fitnesz kezdő fogása.
1 kili a 33asban majd le a 25ösbe ahol még 1 kili.A váltásra azért volt szükség mert a nagymedence tele lett gyerekedzéssel.Ha fizetős vendég lennék az uszodában akkor ezen azért fenn akadnék...
2 óra spinning a Tornádó Fitneszben Vácon.118 avg hr.
Szimpatikus volt a hely elsőre mert az 1es szekrényt kaptam:).Menő:).
Lil' fun story:Itt most kezdődött a napokban a spinning így mivel induló téma senki nem ismer senkit.Oktató kérte,hogy mondjunk pár szót magunkról amíg a melegítünk pörgetünk.Háziasszonyok,koca sportolók,túrázók meg egy montis figura.Hozzám ért a sor."Péter,te formában,edzésben vagy?"Igen..."Mennyire nyomod?"Nagyon..."Ez mit jelent?"Ironman-en már túl vagyok most készülök a duplájára..."Itt lett egy kis csend:).Láttam rajtuk,hogy azt gondolják rólam,hogy ez vagy kamus vagy hülye:).Mert hát a 88-90 kilómmal nem igazán úgy nézek ki mint egy ultra sportoló:).Mindegy.Nekikezdtünk,haladtunk.A zenék jók voltak az intenzitás (nekem)kevés volt.A második órára már csak én maradtam:).Így legalább összespanoltam az oktatóval.Szimpatikus karakter.Montis top ex-versenyző.Szeretek olyannal dolgozni ki vágja a témát és nem az a fajta aki 2 hetes tanfolyam után akarja megmondani hogyan kell tekerni.
Jó kis edzés volt a tegnapi gyúrás utáni izomláz hegyeknek(has,lábhajlító,farizom) is jót tett:).Legközelebb is jövök ide hamár úgysincs(még) görgőm.Ráadásul úgy néz ki,hogy ezt is fizeti nekünk a cég.
Run(futógépen) 8km.46:30(05:48 p/km)
Azt gondoltam,hogy a kellemes spinning után még rákocogok egy lazát.
Ez részben így is történt emellett azonban gyakoroltam a majdnem elájulós úgy szédülős,reszketős lábú rosszul létből visszatérést.Tavaly télen volt már egy ugyanilyen esetem.Ugyanígy spinning után futógépen.Akkor még gyenge báb voltam:) és hazamentem.Ma nem...
Elsőként azt vettem észre,hogy ipari módon lever a víz.Utána elugrott a power.Meg kellett kapaszkodni nehogy leessek a gépről,szédülés minden...Meghúztam a kulacsot leráztam a lábaim és visszaálltam tempóra.Ennyi:).Man machine:).Innentől már nem volt gixer,kisimultak a dolgok.Még Kis Gyulától tanultam el az Isotec-et a scitectől.Jó anyag nekem is beválik ma is kihúzott a pácból.
Eddig bírtam tartani a laza hetet ma muszáj volt egy kis rockandroll az edzésfétisizmus jegyében:):):).
Közel 4 óra menet után nem éreztem túlzásnak a 4 hamburgert sem:) és a gyomromat sem feküdte meg:).Tepó,ne írj semmit tudom,hogy igazad van:):):)

Ma,csütörtökön a heti 1 full pihenés napja.Semmi sport csak mentális visszatöltődés,regeneráció.
Kell is:).Izomláz hegyek még mindig:).

November összesen
Sport Edzések
száma
Összes távolság Összes idő
Futás
  16   304.7 km

32:16:31

Úszás
  14   35 km

14:33:30

Bringázás
  8   482.5 km

17:08:00

Erősport
  4  

3:00:00

Összesen 42   822.2 km

66:58:01


Szuper hónap volt.
Végre lecseréltem az 1000 éves retro mp3 lejátszómat egy modernre.
Halkan jegyzem meg sz@rabbul szól...
Sikerült megúsznom eddigi leggyorsabb kilimet(21:05).
Elkezdtem a terepfutást,csodálatos helyeken jártunk + Miskolcon PB-t futottam maratoni távon(4 óra 10).
Kicsit talán komolytalan de azért én büszke vagyok a futógépes 1:45ös félmaratonomra is.
Malac gyorsul:).
A havi 1 extra hosszú run sajnos lemaradt de azt hiszem a 3 egymást követő hétvégés maratoni(vagy fölötti) terhelés is elmegy.
A bicajos szám sajnos szégyen a többi  elfogadható.
Halad szépen az alapozás.Ez a legfontosabb időszak.Nyomni kell.
Bár sokan nem hiszik de most készülnek a nyári jó eredmények.
 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr313428911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cole81 2011.12.01. 15:02:51

Basszus, ha nem engednél a hamburgerek kísértésének, bele se merek gondolni hogy egy 75 kilós versenysúllyal mire lennél képes! Brutál harci robot vagy, főleg ez a szép PBs hónap volt mesés.
Tudom, tudom, ez lóf@sz...

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.12.01. 15:33:10

@cole81: köszönöm, hogy Te írtad meg :-))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.01. 15:41:31

@cole81: Köszönöm szépen! ;)
@Tepó: vágesz ;)
Ezt a nagyon fontos részt kifelejtettem elsőre:
"Végre lecseréltem az 1000 éves retro mp3 lejátszómat egy modernre.
Halkan jegyzem meg sz@rabbul szól..."
:):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.01. 15:55:07

Amúgy az sem biztos,hogy jobb lennék 75 kilósan.
Sz@r vagyok, sokat kell még gyúrnom ide...

gafmon 2011.12.02. 20:45:30

"Bár sokan nem hiszik de most készülnek a nyári jó eredmények."
Ehhez nem is nagyon lehet mit hozzáfűzni! Szerintem Szuper :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.02. 21:02:16

@gafmon: Köszönöm szépen.Valóban nagyon hiszek az alapozásban.Legfontosabb időszak ilyesmi kezdőknek,amatőröknek mint mi másra nagyon nincs is szükség.Aki ezt becsülettel végignyomja télen az nem szokott nyáron a pálya szélén feküdni...
Engedtessék meg egy idézet mert tudom,hogy szereted az ilyesmit Te is:

"Mit világosodtál meg ? Hogy 45 cm-es hóban nem lehet futni? Ez van télen ha esik kicsit a hó. De ebből lehet ám előnyt is kovácsolni. Pld napi 50km sífutás, 10 km sima futás, és 1000 fekvőtámasz. Mire elolvad a hó, nincs kérdés, csak válaszok..."
Németh Csaba

laciii79 2011.12.03. 13:32:59

@PecsiPeter: Üzenem Vácra, a Tornádó Fitnesz-be, hogy nem kamus, hülye!!! :-)))
De a szó legpozitívabb, legnemesebb értelmében!!!
Gratulálok a hónapodhoz!
Hogy elmegy-e a három egymást követő héten futott maraton, és maraton plusz??? Nos,...öööö... azt hiszem, igen, bár ezt ne az mondja meg, aki még csak most kapar az elsőért. :-)
Hajrá Petya, így tovább!!!
süti beállítások módosítása