Perfect days

2011.11.21. 20:24

Szombat long swim:
7.6km
3 óra 10(25p/km)
Ma 4 fős alakulattal támadtunk  a váci uszodában:
Bús "Víziszörny" Zoltán (Gyékényes 56 perc)
Bíró "Ezekfutólábakvazze" Tibor
Kovács "Kezdőléttemreisk*rvajóvagyok" Krisztián
és jómagam.
Az úszásról sokat nem tudok elmondani,beugrottam oszt' leúsztam.
Ki sem kellett jönnöm a vízből a végéig.
6 kilinél pár percre megálltam a többiekkel eszmét cserélni közben benyomtam a kulacs izót amit vittem és ennyi.
Gépnek nem kell sok szünet:).Igaz,hogy a leglassabb is én voltam:) de nem baj.
Azért úszás után a piszoárnál vagy 10 percet  eltöltöttem:):):).
Annak ellenére,hogy régen úsztam már ilyen hosszabbat semmi nehézséget nem okozott.
Easy volt.Dehát legyen is! :)

Vasárnap mountain trail run:
38km
4 óra 30(07:06 p/km)
Pumesszal ismét bevetettük magunkat a Börzsönybe.
Ma részben új útvonalat próbáltunk és tanulva a múlt heti bakiból a camelbak-ba víz helyett izót töltöttem.
Királyrét-Foltán kereszt-Csóványos-Oltár kövek-Nagy Hideg Hegy-Lajos forrás-Kisirtáspuszta-Kisinóc-Királyrét.
Elején több részt sem tudtam kifutni itt sajnos kicsit hátráltattam Pumeszt.
Ez talán még szebb edzőkör volt mint a múlt heti.Néha megint csak meg kellett állni és tátott szájjal bámészkodni,hogy már megint mennyire hihetetlen csodaszép helyeken kavarunk...
Még nagyobb lett a szerelem a terepfutás és a hegyek iránt.
Volt szint bőven ma is :) ennek ellenére kicsit jobban haladtunk talán  könnyebb volt ez az útvonal.Kevesebb volt a perec is:) bár sajnos egyik patakátkelésnél azért sikerült belelépnem egy avarral vastagon fedett sziklás gödörbe amibe combközépig beestem megcsavarodva nem kicsit besz@rtunk...Miután megállapítottam,hogy semmim sem tört el megkönnyebbülve jót nevettem.A terepfutás nem teljesen veszélytelen sportág hisz a hegyen az erdő közepére nemhogy mentő nem tud bejönni de még a mentőhelikopter sem tud leszállni.Arról nem is beszélve,hogy sokszor térerő sincs...
Ezért megyek általában hátul és tanulom a helyes ív és lépés választást.
Pumesz a végére kicsit megrogyott úgy vettem észre Rajta,hogy nem örült őszintén az utolsó kiliken(könnyebben futható rész) 5 percesre felváltott tempómnak:).
Visszaérve Királyrétre a vezető sherpa:) szokásos forralt borozás:) gép szokásos plusz bónusz karikára elcsavarás:) csakhogy legyen azért meg ma is a 4 és fél óra mountain trail run.
Jól adom ez már zsinóban a 3ik hétvége maratoni terheléssel:).
Sőt  ma is megállapítottuk a fáradtság szintünkből,hogy a Börzsönyben 38 az jóval több mint egy "sima" 42:):):).
Kell ez,ettől erősödik a láb és az acélszív :).

Hétfő:
Kezdésnek konditermi erősítés + kis gerinctorna + nyújtás 45 perc.
Majd szauna.
Ezután át uszodába fél óra laza úszásra.
Mivel sajnos otthon hagytam a szemüvegem így a hátúszást favorizáltam:) több kevesebb sikerrel:).
Szokásos hétindító buziskodás könnyű,átmozgató,regeneráló nap vizes része.
Uszoda után igencsak jól esett a Revócziban a forró babgulyás erre már készülök vagy 1 hónapja:).
Este még másfél óra termálozás tette -sport szempontból- teljessé a mai napot.
Egyre nagyobb meggyőződéssel hiszek ezekben hiszen a nagy terhelésű edzéseken "csak" az ingert kapja meg a szervezet de a konkrét erősödés az a pihenős szakaszban történik meg.Nyírós napok után tökéletesnek érzem és hihetetlenül jól tud esni egy ilyen KERS-es:) nap.
A tegnapi 4 és fél órás hegyi futás utáni kikloffolt hús érzésből friss és tettrekész állapotot varázsolt nem csak fizikailag de mentálisan is.

Ezt a mai bejegyzést kifejezetten barátomnak és edzőtársamnak Tibikének ajánlom az iránta érzett tiszteletből.
Mert ha az izmai mellett a fejét is használná:) a felkészülésben akkor sokkal egészségesebb lehetne számára ez a sport másodsorban ezáltal jóval többet is edzhetnénk együtt...
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr443401944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.11.21. 21:12:48

Ámmen!(mégha ez részemről amolyan "bagoly mondja.." akkor is)

laciii79 2011.11.21. 22:22:47

Egyesek csak úgy kisujjból futják a maratonokat, míg mások "keményen" készülnek egyre, az elsőre... :-))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.22. 21:22:45

@laciii79: :):):) Na azért korántsem olyan könnyű ez de majd meglátod Te is jövő ilyenkor! ;)

laciii79 2011.11.22. 22:30:19

@PecsiPeter: Nem eszik azt olyan forrón...., de ki tudja!? :-)

Tibi(ke) 2011.11.23. 16:58:33

Nagyon megtisztelsz Bátyó! Próbálom én próbálom, csakhát nem mindíg megy a józan belátás... Nomeg a Keleti és a Nyugati Blokknak is meg kellene mutatni hogy mifelénk is tökösek a legények:)

Szerencse hogy nem szorult a lábad a gödörbe!
süti beállítások módosítása