Évforduló

2011.11.18. 19:54

2 éve már,hogy egy keddi MMA edzésen nem tudtam körbeszaladni a tornatermet...
Ezen elkeseredtem majd másnap elkezdtem a futást(3 percet bírtam...) és az életmódváltás is hamar beindult.
Ezt azóta sem bántam meg:).
-43kg és 3300km "szaladt el" kb. Ebből 2100 idén.Eddig.
Pécsi Péter.IM blog.Göd. :):):)
Marcipán szirénázz!!! :):):)

Hétfő:
Konditerem 45 perc.Szokásos hétfői gyúrás Tibikével Royal Fitneszben.
Majd futógépre pattanás 7 km,41 perc(05:51 p/km),147 avg hr.
"Kellemes hetes".
Az eleje nyálazósban:) aztán gyorsítás végén  5 perces tempóra.
Pulzusnyugvás 150ről 102re 2 perc alatt.
Ezzel megvolt a szokásos hétindító könnyű nap.Érzem a lábaimban a szombati fitneszt(izomláz hegyek:)) úgyhogy jó is volt ez így mára pedig már eléggé ki vagyok éhezve valami izmosabb napra hiszen a tegnapi is elég soványra sikerült nekem a 4 kili úszás a fél fogamra sem volt elég:).
Annyiból jött ki jól a vasárnapi baki,hogy így legalább tényleg volt egy lazább hetem14 órával.
Gyúrás és futás után még beugrottunk szaunázni is egyet!
NNNAAAGGGYYYOOONNNJJJÓÓÓVVVÓÓÓTTT!!! :)
A szokásostól sokkal jobban izzadtam mondjuk ebben lehet,hogy szerepet játszott az edzés előtt bevett 600mg koffein is:).Sajnos az éjjeli 2 órás alvás miatt muszáj volt egy kis serkentő.Mindjárt nem is ásítoztam a futógépen sem:).

Kedd:
Swim 1.3km,35 perc30(27:18 p/km).
33as medencében.
10 hossz melegítő vegyes 10.00
10 hossz lendületes mell 8:30 (pfff...)
10 hossz lendületes gyors 7:00
10 hossz levezető vegyes 10:00
Nem voltam meg elégedve magammal mert már megint érzésre tök jól ment de aztán az óra meg tök lassút mutatott...
Hiszek a műszernek,gyenge vagyok...
Több veretésre sajnos nem maradt idő.Ki kellett jönni a vízből,kezdődtek a gyerekedzések.
Uszoda után át terembe futni.
21km
02:16:30(6.30p/km)
130 avg hr
140 max hr
"Royal Black Jack" :)
Futógépen nyomtam mert tökre fázom outdoor...
Ugyanabban a négyzetméterben több mint 2 órán át elég ingerszegény a környezet de a körülöttem kardiózó MILF-ek :) azért kicsit feldobják a szitut néha:).
Szigorú pulzuskontrollal küldtem ma.
A cél az atomkohó építése volt ezért virágszedegetős,lassú tempót erőltettem magamra mert a pulzust 130 tájékán akartam tartani ez végül sikerült is.
LSD metódus.Long Slow Distance.
Futás után nyújtás majd szauna zárta a tréninget.
Felfedeztem egy számomra új helyet: Wiedermann Pékség.
Biztos,hogy nem utoljára jártam ott ma este:):):)
Amúgy kicsit rosszkedvű is voltam.
Mert hiányzik a nyár...
A sok 5-6 órás tekerés...
A kedvenc 140es Riverside  karika...
A kánikulában bevert jéghideg narancsos soproni...
Hiányoznak a zöld színek és hiányzik a nyár...

Szerda pihenős nap.Nem volt kedvem edzeni így aztán otthon maradtam.

Csütörtök:
Swim 1.6km,40 perc(25p/km)
Még épp záróra előtt:).
Majd át Royalba futógépre.
10km
50 perc(5p/km)
153 avg hr
Tegnap ugyan pihenőnap volt de ma is úgy éreztem,hogy sz@r vagyok meg hulla fáradt(gyenge báb) így munkából hazamenet lefeküdtem aludni.
Nem mentem fel Margitszigetre a szokásos csütörtöki IM blog banda futásra sem.
A regeneráció a pihenés alapvető fontosággal bír.
3 óra nagyon jól eső alvás után viszont fel voltam töltődve így még épp beestem zárás előtt uszodába majd gyors át állás Royal Fitneszbe futni.
Belegítő b*ziskodás(3km) után benyomtam a PB gombot:),felcsavartam a tempót 5 percesre és zúztam egy 10est benne.Csak néztem én is csodálkozva magamon.Szintet ugrottam.
Nagyon örültem ennek mert this is killer pace and space time for me:):):).
Ráadásul nem is mentem nyélen még volt pici tartalék a tempóban.
Jó jó persze persze tudom én is,hogy futógépen könnyebb de meg fogom én ezt futni outdoor is hamarosan.
Felbuzdulva a sikeren be is álmodtam magamnak egy tavaszi 1.45-ös félmaratont:).
Megcsinálom.
Ahhoz képest,hogy ultra távokra meg dupla ironmanre készülök elég szépen gyorsulok is:).
Ma megéreztem magamban az alvó oroszlánt.Nem vagyok én olyan sz@r...
Nemrég még 300al guggoltam,kamionokat húztam el,mázsás kőgolyókat kaptam vállra.
Most is erős vagyok és ezt az erőt át fogom konvertálni triatlonra és széjjelszaggatom a pályát meg mindent :):):).
Még a parkolóból eldicsekedtem:) sms-ben Mesteremnek aztán siettem is a jutalom bolognai pizzámért:).
Jó kis nap lett végül így azt hiszem jól sikerült az elő-party:) a holnapi new life évfordulóra...

Péntek ismét pihenős.Igazából biciklihez lett volna kedvem de ilyen hidegben ki nem megyek.Úszáshoz lusta voltam,futáshoz fáradtak a lábaim.Nincs kockáztatás.
Nem is baj,hogy rápihenek a hétvégére mert ha minden jól megy akkor erős lesz szóval kiélhetem majd magam:).

A mai évforduló alkalmából egy kis before-after:)



 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr313394820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ironsun 2011.11.18. 20:56:46

Egy IMre alapból kalandos és egyáltalán nem hétköznapi a felkészülés, de a Te alapjaidat és korábbi sportágadat nézve ez hatványozottan igaz! Fogalom vagy, az már tuti! Az 5 percesekhez meg gratula, nagyon jó!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.18. 21:20:49

@ironsun: Köszönöm szépen!Azért ne túlozzunk kérem! :) nem vagyok én fogalom inkább csak lelkes kezdő:).
Mi van blogoddal?Már 2 kommentem is eltűnt szőrén szálán!
Nem tudok hozzáírni Fiaddal kapcsolatban.

shepherdpeti 2011.11.18. 21:31:08

Hú, nem semmi ez az átalakulás, gratulálok hozzá.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.18. 21:39:25

@shepherdpeti: köszönöm szépen!Így lesz kidobóemberből triatlonista :)
Ha majd olyan testem lesz mint Neked na az már jó szint lesz ;)
Gyékényesen amikor a tóban gyakoroltunk megjöttél és úszáshoz átöltöztél a parton a lányok,asszonyok csak úgy pironkodtak és mindenfelé nézegettek,hogy ne legyen annyira feltűnő,hogy Téged lesnek fél szemmel :).

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.11.18. 22:44:17

Mint már írtam, nagyon állat vagy!
Egy kis tanács a futópados edzésekhez, hogy tedd fel az emelkedő 1-2% közé, és akkor nagyjából a kinti körülményeket szimulálod vele.
Jó tempót nyomtál egyébként, innentől nincs megállás, ha ki nem csinálod magad. De látom tanultál sokat, bár még így is sokszor aggódom miattad ;-)

Kovács Krisztián Short' 2011.11.18. 23:34:04

Nagy motivátor vagy ha hiszed ha nem. Gratulálok az eddigi számokhoz, és keep goin'!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.19. 08:24:11

@Tepó: Köszönöm!Ne aggódj miattam,elpusztíthatatlan vagyok:).

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.19. 08:28:21

@Kovács Krisztián Short': Köszönöm!Természetesen örülök egyébként ha bárkire is ösztönző hatással lennék de tényleg nem tartom magam senkinek sem.
Érzések nélküli hideg gép vagyok :):):).
Antisocial hardcore.

mata68 2011.11.19. 09:17:26

Még 8-10 kilót ledobsz és úgy nézel ki mint Sheperdpeti. Mi meg nézhetjük a hátadat :)

Ha így folytatod, tavasszal meglesz az 1:45. Javaslom erre a Rotary félmaratont Debrecenben (www.rotaryfelmaraton.hu).

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.19. 09:26:26

@mata68: Köszönöm!:) a tippet is pontosan arra a versenyre gondoltam én is.

laciii79 2011.11.19. 13:21:07

@PecsiPeter: Igaza van@Kovács Krisztián Short': -nak. Hatalmas motiváló vagy, igazi példakép, elképesztő fizikai teljesítmények mellett most már ott van benned az a tudatosság is, amivel röhögve megcsinálsz minden célkitűzést.
Meglesz az 1:45-ös félmarcsi is, a dupla IM, meg bármi, amit a fejedbe veszel! :-)

laciii79 2011.11.19. 13:22:05

@PecsiPeter: Ja, és a before-after kép, az döbbenetes! Le a kalappal!!!

gafmon 2011.11.19. 20:07:36

Csatlakozom az előttem szólókhoz. A maximális Tisztelet kijár! Nagy Mentor vagy Te is!!!

oregbaka 2011.11.21. 09:30:31

Óriási tisztelet ezért a döbbenetes átalakulásért. Magam részéről én még nem láttam ilyen típusú és jellegű változást. Gondolok itt arra, hogy a néhány secundumos max. terhelésekről képes voltál áttérni 10 óra feletti folyamatos mozgás fenntartására. (Suzuki görgetés vs. dupla maratoni távok lefutása.) Az is lehet, hogy ezzel a transzformációval egyedülálló vagy a szakmában.
A minden évben NBC által forgatott és levetített Ford Ironman Kona összefoglaló filmben, a rendezők igyekeznek a minél színesebben összeválogatott "amatőr hősökön" keresztül is bemutatni a verseny szépségét és az IM érzést. Van ott szívműtéten átesett, gyógyíthatatlan betegségből visszatért, háborús veterán komoly sérüléssel és 80 év fölötti is.
Hozzád hasonló mértékű átalakuláson átesettet azonban én még nem láttam az összefoglalókban. Erről lemaradtak az amerikai rendezők. De lemaradtak a hazai versenyszervezők is. Remélem a dupla IM kis filmben benne lesz ez a before-after kép.

mata68 2011.11.21. 10:40:25

@oregbaka: Az egyik összefoglalóban láttam, hogy a "The biggest loser" c. reality egyik szereplője is sikeres teljesítő lett, tehát az amcsik is lecsapnak az ilyen jellegű sztorikra.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.21. 14:37:22

@laciii79: @gafmon: @oregbaka: @mata68:
Köszönöm szépen!De...Ne írjatok ilyeneket mert már így is elég nagy az arcom:):):) ne öntsetek további olajakat a tűzre:):):).

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.11.23. 20:56:07

Elismerés.

A fekete tényleg slankít:-))
süti beállítások módosítása