Mindegy nap :)

2011.11.11. 11:11

Csütörtök:
MTB 26.5km
1 óra(26.5ös átlag:))
130 avg hr
150 max hr
Ma már azért kicsit haladósabb tempót "engedélyeztem":) magamnak.Jól is esett néha meg-meg tolni az iramot.Képzeletben már Nagyatád környékén hasogattam szét a betont és minden kedves sporttárs barátomra rálószoltam akire csak tudtam:) Ej,de messze van még...
Majd át uszodába 2km swim 46 perc(23:00 p/km).
Az elején túlságosan is bekezdtem de aztán második kilire fordulva már tudtam lassabban is haladni:).Sz@rok az ilyen pihenős hetek néha nehéz megállni a veretést és takarékoskodni a puskaporral:).Jobban vagyok ma már nem éreztem (annyira)hullának fáradtnak magam.A forma is javul.Legkésőbb csúcshetemen rámegyek az 1 kilis PB-m(21.24) javítására.Érzem,hogy bennem van egy jobb eredmény.Uszoda után csalatkoznom kellett a Csocsaj pékségben...Nem sütnek már burek-et:(.Na azért találtam más egyebet ott amivel vigasztalódtam:).Pizza papucs és vaníliás csiga formájában.Párat bedobáltam ezekből az arcomba nem sajnáltam az extra karmunkát rá:):):)

Péntek:
Úszás 1.5km 40perc(26:40 p/km)
Nem sokat variáltam,becsobbanás után csak egyszerűen leúsztam ezt a komoly távot:).Easy swim.A cica elvitte a tempót:).
Majd át a gym-be ahol futógépes futás jött.
7km
42 perc(6p/km)
136 avg hr
"Kellemes hetes":).Easy run.Pedig nagyon mentem volna.Mindegy majd holnap a hegyen lehet emberkedni:).Gyanítom ott meg már nem lesz power:).Ja igen,edzés után kicsit szaunáztam is.Ezzel búcsúzott mára az edzőpályáktól Petyka a Mindegy Napon(11.11.11.) :)


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr143371832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása