Hétvége

2011.10.09. 18:43

Csütörtök laza bicaj(20km) után kis kocogás:
16.05km
01:42:43(06:23 p/km)
136 avg hr
IM blog banda futás a szigeten.
Böbike+Baka+Ivan+Krisztián+Tibike+én.
Első kör még egyedül kicsit gyorsabb tempóval,valamivel 6 percestől is gyorsabban de utána már a maradék két kört a Társakkal nyugiban.
Nagyon örültem ennek mert végre megtaláltam a nemsokára kezdődő ipari alapozó időszakom hosszú futásainak tempóját.
34-35 perces szigetkörök mint most is 130as pulzuson mint ma is.
Ez lesz a jó.
Nagyon jót bandáztunk ismét,főleg Ivan volt a mesélő,szószóló:) sajnos nagy kár,hogy Tibike lába újra elszállt:(.
Krisztián szemtelenül gyors volt megint:).
A 4 szigetkörét ami több mint egy félmaraton azt bőven 2 órán belül futotta...
Jó lesz a "gyerek":) nagyon.
A végén még összefutottunk a Géppuskalábúval:) is aki kicsit le volt hangolódva mert nem sikerült jól a maraton neki sem.3 óra 13 perc...Szegény...Mondtuk is Neki,hogy elég gyenge idő igen:):):).
NEM VOLT BURGEREZÉS UTÁNA!!! :)

Péntek swim+gym:
úszás 4 km
1 óra 45 perc
Azt játszottam,hogy én maradok benn legtovább a vízben.Akkor megyek ki ha már mindenki végzett:).
A "mezőny" elég gyenge volt:) mert mindössze 4 kili elég volt a "győzelem"-hez:).
Egy kicsit azért segített az a tény is,hogy ez a záróra előtti utolsó 2 óra volt:).
Ezek után átmentem a konditerembe egy kis fitneszre 45 perc + kis nyújtás a végén.

Szombat bike:
100 km
4 óra 14 perc(23.62es átlag)
123 avg hr
3150 cal :)
Hát ez elég cudar volt ma...
2szer is eláztam + rommá fagytam de hát ez ilyen.A mountain bike ilyen műfaj ráadásul ugye most az évszaknak megfelelő az időjárás.
Egy része a mai etapnak terepen játszott a közeli parkerdőben.
Ez az egyik kedvenc pályám.
Több előnye is van:
Mindössze 2 kilométerre van itthonról szóval ha bármi gixer van műszaki,egészségi vagy időjárásos akkor pikk pakk otthon vagyok ha kell.
A pálya szép az MTB maratonok hangulatát idézi.
2 emelkedő valamint az eltérő talajszerkezetek miatt technikás.
1200 méteres egy kör ez az ultra versenyekre hajaz nekem nagyon bejön.
2 nehezen belátható kanyar van emiatt nagy tempós veretésnél az adrenalin faktor is adott:).
Mit mondjak elfáradtam csöppet,leszívta a chi-met ez a tekerés:).Igaz,hogy nem egy Salzkammergut Trophy nehézségű a pálya:) de azért korántsem összekeverendő a sima aszfaltos gurulással.
Ráadásul azért a 100 killer nem kevés montival.
Főleg nem hidegben,esőben...
Utána a forró fürdő újjászületés volt:).

Vasárnap swim + run:
úszás 2.5 km
1 óra 2 perc
Mivel esett így a NATO futást kihagytuk.Krisztiánnal voltunk csobbanni.Kicsit álmoska voltam mert hajnalig fenn voltam néztem az Ironman VB-t élőben.
Sajnos nem az nyert akinek szurkoltam(Realert) de nagyon izgalmas drámai és fordulatos verseny volt.Megérte fenn maradni.A kommentekből úgy láttam jó pár ismerős is ugyanúgy virrasztott:).
Sanyi:) (Craig Alexander) megérdemelten lett bajnok nagyon nagyot ment.
Joe 19.!Eddigi legjobb helyezése Konán.TOP20...
Első killert meghúztam 21.34re ez nekem jó időnek számít mindössze 10 másodperccel volt lassabb a PB-mtől pedig nem vágtam halálba az iramot mindössze csak igyekeztem:).
Ezután már csak lazába úszkálgattam de  mégis befáradtam már a bukófordulók is elég tréfásak lettek a végére:).
Edzés végén tüdőtágítónak víz alatt úszkáltunk egy keveset ezt már nem mértem bele:).
Fél hosszt tudtam csak amit gyengének értékeltem.
Ezért aztán új célom még idén végigúszni a sávot(33m) víz alatt egy levegővel.
Krisztián húgának megy úgyhogy nekem is sikerülnie kell:):):).
Utána át konditerembe futni.
5 km
32 perc(6.24p/km)
133 avg hr
146 max hr
Futógépen laza menet.
Nyújtás után még szaunáztam is.Hihetetlenül bejön nekem télvíz idején:).
A mostani időszak nekem már simán az.Ma már fűtünk is.


Ezzel végre vége a pihenős hetemnek.
Az óraszám nem lett annyira kevés(18.5) az intenzitás azonban elég light volt egész héten.
6 perc alatti tempót nem igen futottam és azt hiszem egész héten csak középtányéron könnyű áttételen tekertem a montit,nem volt aszfaltvágás:).
Sokat néztem a héten a Spártai Hősöket is... :


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr363290054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gafmon 2011.10.12. 20:26:05

Szuper kis pihenős hételeje! Kiváncsi vagyok a hétvége milyen meglepetéseket fog tartogatni. Hihetetlen mennyi energia van benned!Grat.:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.12. 21:07:19

@gafmon: ööö,ez pont a hétvégi bejegyzés...
:):):)
Ne legyél szőke:):):)
LC = Lelketlen Cyborg
De most már akkor így lesz hétvégi "meglepetés" is:)

gafmon 2011.10.12. 21:18:48

:DD) Úristen...Cseh2 bejátszott már megint:) Oxigént és hajfestéket!
Mentségem lehet? edzésről jövök. (ciki)
süti beállítások módosítása