Szeptember összesen
Sport Edzések
száma
Összes távolság Összes idő
Futás
13 257.35 km

29:12:07

Úszás
7 11.2 km

4:43:00

Bringázás
16 986.4 km

41:08:50

Erősport
1 90 kg

1:00:00

Összesen 37 1254.95 km

76:03:57

 

A hónap utolsó napján pénteken még montiztam egyet:
56km
2 óra 20 perc(24es átlag)
Többet akartam menni,hogy meglegyen a kerek 1000km a hónapban:) de beálltak a lábaim így kiszálltam inkább.Nem akartam elnyírni maraton előtt.

Szombat ismét bicaj + kis úszás:
bike 65 km
3 óra 15 perc(20as átlag)
Terepen bringáztunk Ivan Grassoval.A holnapi maratonon  tiszteletére 42.2km+oda visszaút.Marha jó karika volt csak egy kicsit nehezebb lett mint vártam.Volt pár kemény emelkedő.Min. 25%os.Éreztem a lábaimat nagyon remélem,hogy holnapra kiregenerál:).Göd-Dunakeszi-Fót-Mogyoród-Csömör-Dunakeszi-Göd.Jó kis terep edzőhely megyünk még a későbbiekben erre.

Aztán bicaj után  beugrottam uszodába levezető,átmozgató kis úszkálásra is egy fél óra játszott kb.

Vasárnap futós nap:
Budapest Maraton 2011

Némileg csalódott vagyok mert sajnos a tervezett jó célidő nem lett meg nincs mit szépíteni ezen.
Ezentúl kicsit komolyabban kell majd venni a PB-s dolgokat:).
Már az elején is éreztem,hogy ez necces lesz 10nél vagy 15nél mondtam is Bakának,hogy menjen én leakadok.
20-25 kiliig még győzködtem magamat,hogy meglehet ha nem is a 4 óra de a PB idő.
Sajnos azonban be kellett látnom,hogy ez ma nem fog menni.
A szervezetet kockázatos megerőszakolni mert azon túl,hogy nem esik jól még a sérülések melegágya is a túlfeszített húr.
Végül nagy nehezen de elengedtem a tervet és visszavettem egy kényelmesebb tempóra na innentől már élveztem is a futást:).
Nagyon tetszett a rendezvény és hatalmas ötlet volt az IM sátor és a Zöld Pólós Társaság életre hívása!
Start előtt automatikusan ott gyülekeztünk és bandáztunk.Örültünk egymásnak.
A mezőny minden részében folyamatosan felbukkantak a Finisher-es pólót viselő társak.Sokan voltunk.Nagyon sokan.
Intettünk pacsiztunk egymásnak összemosolyogtunk egyszerűen nagyszerű volt részese lenni az Ironman közösségnek!
A pálya melletti szurkolók és szpíkerek is megkülönböztetett figyelemben részesítettek minket.Annyira jól esett amikor odakiabáltak,hogy:
"hajrá Ironman!"...Felemelő és büszke érzés volt.
A végefelé bíztatni próbáltam pár elfáradt sporttársat remélem nem sértődtek meg a
"Gyere-gyere nyomjad neki már nincsen sok hátra!Vasember nem sétál!:)" mondataimon.
Lehet,hogy csak nekem volt jópofa:) de tényleg nem bántásból mondtam senkinek sem.
Ezúton is elnézést kérek azoktól akik menet közben beszélgetni próbáltak és esetenként nem válaszoltam de néha annyira elvoltam
a magam külön kis világában és zenét is hallgattam így nem is mindig hallottam szóval ne haragudjon senki sem ha volt ilyen mert nem bunkóságból
voltam antiszociál:).
Annak ellenére,hogy a terv nem lett meg végülis jól éreztem magam nagyon.Egy jót futottam és tökre örültem pl. annak,hogy a táv az nagyon easy.
Lesz még (magamhoz képest)jó célidőm nem aggódom ezen.Érzem magamban hozzá az erőt és képességet.Ez most nem jött össze de mit számít?
Nagyszerű volt barátokkal,sporttársakkal újra találkozni,bandázni ez sokkal fontosabb nekem mint az óra.
42.2 km
4 óra 19 perc(06:09 p/km)
158 avg hr... (!)
4717 cal :)
Az még eszembe jutott és érdekesség képpen leírom,hogy összesen 1 banánt ettem és 1 kis gerezd narancsot:).
Nem voltam éhes:).
Inni viszont sokat ittam,18ig semmit de onnantól folyamatosan.
Még így is 5 kilóval voltam kevesebb verseny után ami nagyon sok.

 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr543273899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2011.10.03. 11:13:51

Gratulálok, jó befutóidő ez is :)

Legközelebb, ha PB-t akarsz, akkor a maraton hetében már nem nagyon kell mozogni, legfeljebb 1-2 light-os futás, azt jólvan:)

Inni meg kell folyamatosan, nem amatőrködünk:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.03. 11:17:35

@mata68: Köszönöm szépen!
Nekem nagyon kevés frissítés kell.Üres gyomorral esik jól sportolni már kezdem kitapasztalni.

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.10.03. 11:27:52

Gratulálok Peti!
Le a kalappal! Jó pihenést!

Kovács Krisztián Short' 2011.10.03. 12:09:44

Gratulálok! :) Nem kell semmi csak napfény meg folyadék. Zöld növényi színtest látom meg is van :DDD

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.10.03. 14:48:30

Hatalmas gratu Vasember! :)Idén még mi a terv?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.03. 18:03:08

@Eperszemke:
Köszönöm szépen!És viszont Neked is itt is!Ügyes voltál jól nyomtad! ;)
Idénre nekem már csak egy 23 órás bicajverseny és pár maraton a terv.Semmi extra:):):)

laciii79 2011.10.03. 18:56:00

Szép volt Petya! Mata-nak igaza van, pb-t rápihenéssel szoktak futni, ha jól tudom.
Persze, gondolom, annyit azért nem ért ez a pb neked, hogy kihagyj a héten előtte több futást vagy bringát...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.03. 19:11:09

@laciii79:
Köszönöm szépen!
Nagyon jól látod,sokkal jobban bántam volna ha kimaradtak volna a heti dolgok mint így ezt,hogy nem lett meg a 4 órás teljesítés.
Nem adtam fel:) ha nem is a legközelebbi maratonon(Miskolc) de újra megpróbálom:).
Egyszer csak összejön! :):):)

shepherdpeti 2011.10.03. 20:45:37

gratulálok Peti, nem volt ez rossz idő, és persze készülj a következőre:)

gafmon 2011.10.03. 21:45:49

Gratulálok! Nagyon szép időt futottál!Egy ilyen hónappal a hátad mögött meg csúcsszuper!

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.10.03. 23:03:26

Én is nagyon gratulálok! A legnagyobb lényeg, hogy jól érezted magad. Amúgy én kétszer is találkoztam veled :) Először Szabi kiabált rád, hogy hajrá Peti, meg aztán én is, és furcsálltuk is, hogy nem nagyon akarsz köszönni :) Majd később jöttél és rámköszönttél és akkor meg én voltam meglepve: Petiből kettő van?! Azért volt olyan sok a reakcióidőm :)Miután realizátuk, hogy te te voltál és a másik Peti valószínűleg nem te, vicces volt belegondolni, hogy a másik "Peti" mennyire népszerűnek gondolhatja most magát :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.04. 00:48:45

@shepherdpeti: köszönöm szépen!én is gratulálok a 3óra 29perc nagyon jó.kemény vagy!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.04. 00:56:01

@norcsifut: Köszönöm szépen és én is gratulálok Neked/Nektek itt is!:)
Lehet,hogy aki nem köszönt vissza az voltam én és aki meg később odaköszönt az nem is én voltam:):):)

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.10.04. 06:57:11

@PecsiPeter: ahha, erre nem is gondoltam. Pedig a második tényleg hasonlított rám. Hát ez nagyon misztikus... :)

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.10.04. 06:57:47

@norcsifut: mármint jobban hasonlított rád. Bocsi csak korán van... :)

shepherdpeti 2011.10.04. 09:49:16

@PecsiPeter: láttam én is az eredménylistát, és valóban kemény aki futotta a 3:29-et, de vasárnap más elfoglaltságunk volt, nem voltunk a versenyen.

mata68 2011.10.04. 10:29:22

@shepherdpeti: Ki futott a nevezéseddel ?

shepherdpeti 2011.10.04. 21:12:25

@mata68: el sem tudom képzelni, mindenesetre, keményen nyomta:)

oregbaka 2011.10.05. 08:36:17

Na ez nekem sok(k)!
Teljesen összezavarodtam.
Az még rendben, hogy Sün űridőt fut.
Még azt is lenyeltem és tudomásúl vettem, hogy LC nem tudott leállni a célkapuban és további futásokat erőltetett a célterületen a sátrak között. Én még lépni sem tudtam, de Ő futkorászott mint egy kéthónapos csikó a napon.
De azt már nem értem, hogy a Juhász Peti nem is Juhász Peti. Akkor hogyan tudott 3 29-et futni. Mi van itt kérem?
Látszik, hogy öregszem.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.05. 13:14:55

@oregbaka: :):):) Ezt a Petivel kapcsolatos dolgot én sem értem.Igaz én is lassan 40 leszek lehet itt a baj:).
Magadról bezzeg nem beszélsz,hogy milyen lazán megcsináltad rendes felkészülés nélkül alig futással előtte a 4 órán belüli maratont...Majd csütörtökön adok én Neked! :):):)
süti beállítások módosítása