Derékfájós hét

2011.09.25. 23:37

Hétfő night MTB:
Este 9kor indultam,hogy szokjam az esti sötétben tekerést.Na meg az esti megváltozott biológiai dolgokat.A nagy napon majd egyszer talán jól fognak jönni az efféle night edzések hatásai:).Bár ez ma nem volt valami hosszú de nem is kell mindegyiknek annak lennie.
CG és NS lecsúszott azért a végén :).
60 km
2 óra 30 perc(24es átlag) ,130 avg hr

Kedd futás:
Margitsziget Black Jack :).
Néha nyomtam néha lazábban ahogy épp jött a feeling.
Frissítés zéró.
Gépnek nem kellett...
Utána viszont burgerking:) hiszen kedd van és vodás akció!:):):)
21.4 km
2 óra 8 perc(05:58 p/km)
Megjegyzés:délelőtt melóban meghúztam a derekamat egy rossz mozdulat lehajolva elég volt hozzá...
Utoljára erősember korszakomban voltak ilyesmik,sajnos gerincsérvem is van amit akkoriban egy kínai varázsló teljesen meg gyógyított vagy csak tünet mentessé tette azt nem tudom de a lényeg,hogy erősebb lett és sosem fájt.
Hát most megint beakadt valami jó pár év után...


Szerda MTB:
Első 2 órában "push hard" :) itt 28as átlaggal szaggattam,ezek után a maradék időt lazábban tekertem.
65 környékén otthon megálltam frissíteni-1 nutellás banán+ L-karnitin.
Régen vertem már ilyen tempót montival el is fáradtam.
Edzés után 2 burek gondoskodott a fehérje-szénhidrát-zsír visszatöltésről:).
100km
3 óra 45 perc(26.7es átlag),125 avg hr

Csütörtök futás:
Nike Just 30 futóverseny,Margitsziget.
A dolog lényege,hogy a Margitszigeti kört pontosan 30 percre kell megfutni segédeszközök nélkül természetesen.
Se pulzusmérő se gps de még zene sem a fülben.
Tehát mint egy iramfutó pontosan 5.36-os kilikkel nyomni a karikát és pontosan 30 percre célt fogni.
Jópofa:).
A győztes 30.02-őt futott...
Érdekesség,hogy a top 10 be csak egy férfiú fért be a többi mind csaj volt...
Érezték amit kell:).
Nekem sajnos ez nem nagyon ment:) túl gyors voltam.Még gyakorolni kell és sokat tapasztalni.Az elején kicsit elsokalltam a tempót érzésre ezért visszább vettem úgy a felétől de már késő volt.
5.35 km
28perc 50mp(05:23 p/km)
Szabival és párjával mentünk,Tibike még mindig lábsérült Almádi óta,Krisztián és Pumesz meg dolgozott.
A helyszínen ott volt Schwarzi akinek igen megörültem Vele mindig nagyon jó bandázni!
Váltottam pár szót Eperszemmel is(most először személyesen:)) és természetesen Gergő(DK) is ott volt.Pár embert még felismertem a múltkori Velencei-tós futásról.Tök jó,hogy egyre több az ismerős sporttárs a futó körökből!:)
A hivatalos run után még kocogtam egy levezető karikát ebben végre összefutottam Bakával és Janival.
Gods.
Mindketten.
Ma volt az első "IM blog-gyűlés":).A Többiek sajnos nem értek rá pedig jó lett volna minél többen bandázni.Nagyon jó hangulatban folyt az eszmecsere:) még az eredményhirdetést is megvárták velünk.Kifelé menet a szigetről még Daniloo-val is összepacsiztunk!
Fotó a rajt előtt és egy videó a befutás után amit Schwarzi készített:),ezúton is köszönöm!

Pénteken pihenős nap próbáltam a rosszabbodó derekamat helyre rakni csodakrémjeimmel és egy esti termálozással.
Sikertelenül:(.

Szombat MTB:
2 óra tempó veretés montival.
Első órában 27 másodikban 29es átlag ami tőlem egész jó.
Malac gyorsul:).
Az egyetlen rövidke ligetes erdei szakaszon sikerült eldobni a bicajt...
Laza szerkezetű talajon kanyarban megúszott az első kerék így már nem volt mit tenni csak tompítani:).A puha talaj miatt főként de nem lett semmi baja a bicajnak se meg nekem sem:).
Ezután még levezettem könnyű áttételen és kényelmes tempóval egy fél órát.Összesen 70 kili gyűlt 2 óra 36 perc alatt.
Forró fürdő után teljesen beájultam:) annyira lefeküdhetnékem volt,hogy szinte fizikai fájdalom volt bemenni délutánra dolgozni pedig tudom nincs jobb egy hétvégi túlórától:):):).Talán kettő még jobb:):):).

Vasárnap MTB:
Mivel fájós derékkal úgy jövök-megyek mint aki besz@rt:) így kényszerűségből a mai eredetileg futóedzésből is montizás lett.Bár futás közben sem fáj jobban de természetesen nem nyírom mert nem használ neki.Bicajon teljesen fájdalom mentes gondolom a támaszkodás miatt.
Egymagamban éhgyomorra kezdtem a mai adagot  mert azt gondoltam csak laza lesz.A tegnapi tempó menés után a fáradt lábaimmal ma könnyű napot akartam.
Másfél óra valóban lazáskodás után(24körüli átlag) azonban Krisztiánnal közösen folytattuk az edzést.
Innentől némileg megváltozott a felállás:).
Krisztián a múlt heti dimbes-dombos veretésen való megfáradását kompenzálandóan ma nyomta keményen a tempót.
Pedig akkor is mondtam Neki,hogy egyáltalán nem gáz hogy nem bírja még annyira, van még idő bőven a jövő nyári Nagyatádig felkészülnie.
Minden esetre ma beindította a sonkaszeletelőt:) és megiramodtunk Pest irányába.(27 vagy feletti átlag)
Vasemberként naná,hogy nem hagytam magam leszakadni:) hogyan nézne az ki ha egy IM aspiráns lenyomna?:)
Dunakeszinél már mondtam is Krisztiánnak,hogy meg kéne állnunk banánért a következő zöldségesnél mert ez a mai tempó ez erős lesz kaja nélkül:).
Feltekertünk a Margitszigetre meg vissza.Amit a szigeten buziskodtunk:) 2 kört(10km) azt nem mértem bele,hogy ne rontsa le az átlagunkat.Azzal együtt 100 kili lett a mai adag kb.
Kár,hogy ma nem volt nálunk fényképezőgép mert ma a design is ütött:) olybá festettünk mint akik tényleg bicikliznek:).Bár a héten az elmaradt borotválkozások miatt némiképp úgy nézek mint Monte Cristo grófja:):):).
Természetesen visszafelé  sem mutattam,hogy fáradnék vagy ilyesmi vagy,hogy túl erős nekem ez a tempó ma:) pókerarccal és lazán előre pofátlankodtam vezetgetni is elég sűrűn:).Végül is nyomni is kellett már akkor mert be kellett érnem délutánra melóba és egy kicsit meg voltunk már csúszva az idővel.
Krisztián most biztos mosolyog ha ezt olvassa de tényleg így volt.
Jól megizzasztott ma:).
Hétről hétre erősödik mivel még kezdő fázisban van így nagyon meglátszik a teljesítményén ahogy mennek bele a lábaiba a killerek.
A derékfájás miatt is ma jóval szótlanabb voltam kevesebbet dumáztunk még zenét sem volt kedvem hallgatni pedig a fejemen volt a füles de nem kapcsoltam muzsikát.

A héten technikai szünet van az uszodában már ami a 33as "nagy" medencét illeti ezért nem voltam csobbanni.A kis 25ös medence mivel általában mindig túlzsúfolt és 30 fok körüli a hőfoka így az edzés szempontból felejtős.
Nem tudom,hogy az egész hónapra jellemző gyér úszómennyiség az oka vagy az,hogy tán tavasz óta nem voltam konditeremben erősíteni de most valami nem kerek a derekam környékén.Elgyengült talán ezért tudott meghúzódni.Ezért aztán jövő héttől úgy tervezem javítok ezen dolgokon.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr323256780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blindfish 2011.09.26. 09:51:37

Hali, hát az a szakáll az tényleg brutál :o) Néha azért pihenni is kéne Petikém. Értem én hogy hajt a lendület, de tudod, hiába ha lesérülsz! Vigyázz magadra, csak ügyesen :o)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.26. 10:23:42

@blindfish:
Hát pont ez az,hogy nem is edzésen sérültem le hanem melóhelyen egy sima lehajolásnál:(.
Megöregedtem:).
Ráadásul a múlt hét is és a mostani is csak 15-16 órás volt-ez nem sok,hová pihenjek ettől többet? :):):)

blindfish 2011.09.26. 10:32:39

Mondtam én, a munka megöl!! Vagy nemesít? Nem emlékszem pontosan :o) pihenj csak többet nyugodtan. Ja, meg nézd meg az email-jeid. De akkor megint nem fogsz pihenni :o)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.26. 10:49:32

@blindfish:
Megnéztem a mélt...
Ez durva lesz b@szki!:):):)
Innentől semmiféle pihenés nincsen:):):) ahogy végzek itthon a takarítással már indítom is a bicajt:):):).
Nemsokára hívlak mert nem értek 1-2 részletet a dologgal kapcsolatban.
Naná,hogy érdekel,sőt már most tudok is egy másik őrültet aki ebben valszeg benne van! :):):)
Jani,nem mondom el senkinek,hogy Te vagy az! :):):)

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.09.26. 10:51:02

Én is örülök, hogy találkoztunk, párszor még tuti fogunk :)
Hátadnak jobbulást, vigyázz rá!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.26. 12:50:32

@Eperszemke: Köszi!Megpróbálom magam helyrehozni/megszerelni:).Az elmúlt hétvégéken rendre ugyanott keveregtünk:) ez gondolom most is így lesz a Budapest Maratonon ;).

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.09.26. 12:54:34

@PecsiPeter: Igen, az utolsó 30 kilométerre én is beugrok :)

laciii79 2011.09.26. 23:30:55

@PecsiPeter: Lazának indult nap... Aham.
Neked az a szó, hogy laza hiányzik a szótáradból...de sebaj, ettől is vagy PécsiPeti, viszont azért vigyázz magadra!

Maradok hű törzsolvasód: laciii79 :-)))

oregbaka 2011.09.27. 09:53:17

@PecsiPeter: Mi az az őrültség? Ne titkolózzatok, terítsétek a lapokat.
Ez így nem fair. Nekünk meg csak csurog a nyálunk és megöl a kíváncsiság:-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.27. 10:09:03

@Eperszemke: :)
@laciii79: szerencséd! :):):)
@oregbaka: csütörtökön a szigeten "terítek" :)

gafmon 2011.09.27. 22:11:32

Ha nem fájna a derekad, dupla ennyit mentél volna, csak úgy lazán? Vigyázz magadra! Maratonra pihenj rá! :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.27. 22:29:25

@gafmon: Köszi!Próbálok mindig vigyázni, mostanában egyre nagyobb sikerrel ez működik is.Ez a mostani derék gixer ez sajnos váratlanul bejött a képbe de már valamelyest javulgat.Ma újra futottam múlt hét csütörtök óta.Nem lett rosszabb a hátam.Remélem holnap reggel is ki tudok majd kelni az ágyból:).
Több fronton is támadok,kúrálom magam.
A maratonra nem nagyon pihenek rá mert az csak egy hosszabb edzés lesz egy esetleges (nekem)szép időtervvel ha okés lesz a derekam.
Ez remélem nem jött le túl nagyképűen:) mert nem annak szántam.

gafmon 2011.09.28. 10:17:39

:) Egyáltalán nem tűnik nagyképűnek! Ahogy "megismertelek" simán megfogod csinálni, fantasztikus vagy!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.28. 11:10:37

@gafmon:Ó,köszönöm szépen!:)
De nehogy Nóri és Laci(összeesküvők:)) példáját kövesd akik mindig túloznak velem kapcsolatban:)

gafmon 2011.09.28. 11:20:33

:D) Nem túloznak! TI olyan nagyon szerények vagytok Mindannyian! ...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.28. 11:31:14

@gafmon:
:):):) persze-persze:):):)
főként edzésen egymást közt vagyunk szerények:)
néha olyanok hangzanak el,hogy kopasznak is hajmeresztő:)

gafmon 2011.09.29. 19:55:12

Csak nem: Bécs-Pozsony-Budapest Ultramaraton ? :)

shepherdpeti 2011.09.29. 20:18:27

www.ironteam.hu/index.php?a=15
szemezgetsz már vele?
nagyon gyors javulást:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.29. 22:22:42

@gafmon: Ááá,nem nem.Oda még tényleg kevés vagyok.Mindent csak szép sorjában:).Nem kapkodunk minden nagy verseny és próbatétel megvár :).Nekem van időm még szemtelenül fiatal vagyok ebben a sportban:).
37...
még leírni is hosszú:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.29. 22:34:11

@shepherdpeti:
Már regisztráltam rá!
Remélem Te is! ;)
Köszi, a derekam rohamosan javulni kezdett.Ma is tudtam vele simán futkorászni igaz nem hosszút de azért bírta a 27 killert.

gafmon 2011.09.30. 05:36:45

@PecsiPeter: :D "Oda még tényleg kevés vagyok",... "nem hosszút de azért bírta a 27 killert." Ühüm, de, ami késik, nem múlik...
Akármi legyen a köv. célod nagy kalappal!
Fiatalok!!!

shepherdpeti 2011.09.30. 08:09:25

@PecsiPeter: természetesen én is regisztráltam:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.30. 09:58:21

@gafmon: Köszi!A következő komolyabb dologról jövő héten írok itt.Kellemes challange lesz az is:).Te is fiatal vagy!Egyenlőre nincs min aggódnunk remélhetőleg még sok van hátra ;)
Előttünk az egész Élet :)
süti beállítások módosítása