Summer

2011.08.21. 23:02

Végre nyár van nagyon élvezem!
Nagyokat strandolok nagyokat bringázok és jókat futok is az isteni időben.
Futáshoz kapcsolódik,hogy hétfőn Szabi munkatársam lefutotta első 5km-ét a Margitszigeten!
Tök jó!Remélem a továbbiakban is kitart a futás mellett.
Mi Tibivel ott voltunk és jelenlétünkel segítettünk:).Meg persze azért ha már ott voltunk mi is szaladtunk egyet(3kör):).
Jó kis flash volt ez a night run mert,hogy este 11kor kezdtük...
Most hétvégén meló után újra egy Balaton túra játszott ezúttal montival.
Kb. félúton megálltam Szüleimnél(oda-vissza is) kicsit ahol mindig frissítettem.Kőszárhegynél defekt.Meg kell,hogy jegyezzem azért montin
jóval egyszerűbben megy nekem a javítás ez most szerintem 10 percig sem tartott.
Mire leértem Aligára már teljesen besötétedett ami nagyon tetszett,szeretek este vagy éjjel csavarogni bármivel bárhol:).
Ma ebéd után(szilvásgombóc:)) visszatekertem haza,hát nem fáztam:).
Ráadásul hoszú ujjasban voltam,hogy ne égjen rommá a tetovált bőröm mert nem igazán tesz jót.
Induláskor nem volt nagy kedvem de mindig megjön ha elkezdek tekerni:).
Marhára szeretek bicajozni.
Tök jó,hogy volt a kilátónál egy MOL BringaPont ahol tudtam 2 belsőt is venni így tartalék gumával felszerelkezve már nem kellett arra gondolni,hogy ha újra defektelek akkor vagy vonat vagy autós mentés kell.Ezek a bringapontok szerintem nagyon hasznos dolgok és jó ötlet.
Újpesten is meg kellett álljak mert eléggé ki tikkadtam,útszéli kis abc-ben liter hideg kóla simán lecsúszott:) közben össze ismerkedtem egy szintén ott frissítő biciklis sport társsal.
A koffeintől és a cukortól aztán újra erőre kaptam és teljesen frissen sikerült hazaérkeznem.Alig bírtam meg állni,hogy ne menjek még ráfutni egyet de
meg beszéltem magammal,hogy nem csinálok kombi edzéseket egyenlőre jó darabig.
Lefelé menetben csak lazán,kirándulósban csavartam ma azonban visszafelé már néhol azért meg-meg nyomtam mert nem bírtam a véremmel:).
Pedig az egész utat laza,virágszedegetősben akartam tolni alacsony pulzuson viszont a zsírégetést 10 emelet magason tartani.
Laza 24 órás lett ez a hetem is:) mondjuk ebbe erősen belejátszott ez a hétvégi balatoni "leugrás" a maga 11 órájával oda-vissza:).

Aligán:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr323169716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marvinandco 2011.08.22. 07:35:12

fuuu, meg lettem emlitve.... :)
egy igazi vasember tamogatott az elso 5-nel......... thanks :D
most volt 1 het pihi, de ma elkezdodik a 10-re felkeszules.
nincs megallas...... mi femvazak amugy is csak megyunk..... megyunk....... megyunk....... :D

ironsun 2011.08.22. 17:35:22

Ez csak fotosop, nem is voltál a Balcsinál, mert oda csak Bakával jársz:) Egyébként nem vagy semmi, a dupla már most borítékolható! Az útvonal engem is érdekelne.

nagymark 2011.08.22. 22:36:10

Hello Peti! Azaz Ájron Péter! Nem vagy semmi, hogy már most ennyit edzel. Nekem mostanában 1-2 órás heteim voltak :-) De élveztem őket!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.22. 22:48:03

@marvinandco: Hajrá előre Szabi!Nincs megállás!Aki nem futja le a 10et még idén az... :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.22. 22:52:14

@Kovács Krisztián Short': @ironsun:
Az útvonal a szokásos:
Göd-Budapest(Dagálytól rakparton végig majd Lágymányosi híd,Budafok)-Érd-Velence-Fehérvár-Polgárdi-Balatonaliga.
Végig a 70-esen.Főúton.Montival ahol tudok felmegyek bicikliútra.Ha TT bike-kal vágom a betont:) akkor csak a főúton végig.
Nagyatád óta csak a montimon ültem amúgy...És már most 1000 fölött vagyok:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.22. 22:56:41

@ironsun: a dupla az NAGYON kemény lesz...
Komolyan is veszem azzal együtt,hogy nekem az IRONMAN teljesítéssel minden triatlonos álmom beteljesült szóval innentől már minden "csak" plusz ajándék az Élettől.Innentől már semmin sem stresszelek.
De nagyon sokat kell még dolgoznom a sikerért annyira nem "borítékolható" az még!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.22. 23:02:16

@nagymark:
Köszönöm szépen!
Végre vége a taperingnek így most gőzerővel kisportolhatom magam kedvemre! :)
Nekem Nagyatád előtt az utolsó hetek pihenős időszaka nagy büntetés volt!
Többet soha!!! :):):)
De mindegy is amúgy ki és mennyit edz,a jól eső érzés a lényeg,nem kilométerben mérik az érzést! :)
5 killer futás is tud olyan feelinget mint 30 :).
Meg amúgy sem kell sokat edzeni a lényeg a minőségen is van.
Nagy hajrá Neked is!

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.08.24. 18:46:28

Neked már tényleg életstílus a triatlon. Klassz!
Más:
Jelentést kérünk Tibike állapotáról! Legyen Dorog Ironman? Vagy inkább ő is a Szentföldön szeretné az avatást jövőre?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.24. 20:24:55

@Ivan Grasso: Köszi!
Tibike majd megírja,hogy hogyan gondolja,remélem olvassa ezeket a kommenteket ha nem akkor majd felhívom rá a figyelmét:).
süti beállítások módosítása