"ON"

2011.08.17. 23:15

Ma tekerni indultam.
A Liget utolsó kanyarjából már lósszal robbantottam ki:) rögvest éreztem,hogy ez a nap más lesz mint a többi.
Ez AZ a nap...
A kapcsoló "stand by" állapotból "on" állásba fordult.
Fejben is minden a helyére került újra van kedvem a hosszú menetekhez a nagy kihívásokhoz.
Megkezdtem a felkészülést az Ultra Mecsekre(dupla Ironman).
Még a csokipapír is a helyes utat mutatta:)

 

Felcsavartam 8szor a Naszályba,ez egy 5 kilis emelkedő nem túl hosszú és nem brutálisan meredek de edzeni pont jó.
Rögtön első mászásra új montis PB!Mondom én,hogy szuperkompenzálok:).
Támadtam a hegyet beülve pörgetve de kiállva nagytányéron is.
Sőt ha tudtam volna felmentem volna bekötött szemmel hátrafelé is:).
Nagyon tetszett az igazi edzés nem csak úgy össze-vissza csavarogni bicajjal:).
Nem  fáztam:).
De a legjobban az tetszett,hogy igazán el sem fárasztott utána még simán kimentem a strandra úszni.
Azért éreztem a lábaimat de semmi extra.
Tavaly egy ilyen 8 föl-le menetbe belehaltam volna:).
Estefelé a vízparton lett egy kisebb bandázás is,összegyűltünk páran marha jó volt beszélgetni!

Ez a majom meg a környékünkön él:)

 




































Ez meg a kilátás a Naszályról:

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr543161420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.08.18. 23:03:36

Hosszú, kemény, mondhatnám vérpisálós menetelés lesz. Na de persze nem egy gépnek! :D
Hajrá!!!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.19. 08:01:43

Köszi!
Hát ja-ja,ez durva lesz...
Emberek szisszegnek majd gépek csak mosolyognak :)

shepherdpeti 2011.08.20. 20:16:33

Hi, meg egy hetet vagyok horvatorszagban, ne tudd meg, hogy reggelente mit tekerek. :) szeptemberben lesz egy csapatbajnoksag a kornyeken haromfosben felette leszunk a 40-es atlagnak 40 km- en

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.21. 22:11:53

@shepherdpeti:
Öröm olvasni,hogy van aki nyomja a témát lendülettel továbbra is!
Én sem lazsálok sokat:).
A 40es vagy feletti átlag brutál jó!
Kemény vagy vazze! ;)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.08.21. 23:11:52

A hétvégén térképen néztem hol lehet a feljárat a Naszályra, de nem lett meg. A Google maps nagyon furcsákat mutat!:)
Egyszer megmutathatnád!

Dupla IM-re 3 dolog kell: fájdalom- és monotóniatűrés + emésztés. Meg persze a Varakarat! Mindben jó vagy úgyhogy...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.21. 23:24:37

@Ivan Grasso:
Szívesen megmutatom a Naszályt,párszor már jártam arrafelé :) mostanában.
Ha terepen akarsz felmenni azt a részét nem nagyon vágom de itt arra is van ember:) Szalay Peti személyében.
Neki a kis ujjában van a környék szívesen el is jön velünk.
A dupla nagyon kemény dió lesz de hát pont ettől oly értékes.
Mint azt írtam már korábban nekem az IRONMAN-nel már minden álmom teljesült így ami ezután jön az már csak hab a tortán esetleges plusz ajándék az Élettől.Szóval "nyomás" vagy stressz nélkül fogok készülni de nagyon érzem magamban az Erőt és,hogy képes lehetek rá.
süti beállítások módosítása