Van egy kíváló edzőm.
Van egy általa írt profi és eddig 100%-osan bevált működő edzéstervem.
Nekem csak annyi dolgom lett volna,hogy hallgatok az emberre és betartom a számokat.

Sajnos az önfejűségem és a türelmetlenségem megint rossz útra vitt.
A 45 perces futásokat rendre 1 órásra nyújtottam,az 1 órásokat néha másfélre.A bringázást szintén túlzásba vittem.
Talán csak az úszást sikerült szabályosan betartani.Pihenős napjaimon is többször előfordult,hogy sportoltam.
Visszanézve egyértelmű,hogy elsokaltam.
Azt gondoltam,hogy megúszhatom...
Az utóbbi napokban a bodyweight 91 kiló körül mozgott ezért "csúcstámadást" hajtottam végre.Ezt a hegymászó kifejezést arra értem,hogy egy huszáros hajrával végre elérem a hőn áhított 90-es testúlyt,ami kerek 40 kiló fogyást jelentene és én nagyon akartam ezt.
Így történt tegnap,hogy pihenős napomon elmentem 80km-t tekerni majd rá 2 órára karatézni.Mindezt minimál kajával egész nap.
Alapos bemelegítés és rövid technikázás után első bunyó első menetének első beugrálásában el is szállt a bal vádli.Rögtön tudtam,hogy mi a baj.
Edzésből kórházba be,ott ultrahanggal megállapították amit jól éreztem,hogy 2 helyen is szakadt a lábszár izom.Súlyemelős korszakomban többször szenvedtem izomszakadást a váci kórházban már rutinosan mozgom :).Volt vicces jelenet is a végén a doki megkérdezte,hogy be fogom-e tudni adni magamnak a vérhígítót?Mondtam neki,hogy korábban súlyt emeltem láttam már injekciós tűt közelről:),menni fog simán a beadás :).Jót mosolyogtunk de azért tegnap még ők adták be az első szurit.

Tepó megmondta előre,hogy a túlzásba vitt edzésből baj lehet.
Azt is mondta,hogy a drasztikus diéta/éhezés is veszélyes kemény sportolással keverve.
De azt is megjósolta előre,hogy a karatéból baj lesz.
Magamat nem jellemezném inkább mert nyomdafestéket tűrően nem tudok mit írni,trágárkodni meg itt a blogon nem akarok annak ellenére,
hogy a hétköznapi életben elég mocskos szám van sajnos.

Most felpolcolva jegelem,pihentetem a lábam.Pár nap sajnos kimarad az edzésből is de bízom benne,hogy jövő héten már tudok úszogatni meg talán
light-osan bicajozgatni.Még nem adtam fel az esélyét a debreceni maratonnak sem.Pár éve mikor először történt hasonló balesetem,akkor hihetetlenül hamar regenerálódott most is nagyon bízom abban,hogy mihamarabb csatasorba állhatok és a csúcstámadást is újból de most okosabban végrehajtom.
Zárásként két fotó a szegedi rakpartról(2008.09.05.) ahol 1 hetes szakadt vádlival már versenyeztem:

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr32771006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.03.25. 15:07:03

MI már ezt megbeszéltük telón, de azért itt is jobbulást kívánok, és tudom, hogy Nagyatádon teljes erőbedobással fogsz versenyezni majd, nem is gondolva erre a sérülésre.
A képek ismét durvák...
Most pihenj, de a kaját ne vidd túlzásba. A súlyod nagyon jól alakul. Lassan már jön a meleg is, amikor a mostaninak a többszörösét fogod izzadni. Nézz sok videót triatlon versenyekről, és próbáld átérezni a versenyt.
Kitartás!

DIZS007 2011.03.25. 15:35:12

Jobbulást Péter, Tudom milyen nehéz nem edzeni mert valami nem enged, de használd ki az időd tervezésre és nagy pihenésre a csúcstámadások előtt

Üdv

DIZS

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.25. 17:27:05

@Tepó: Köszönöm!nem lesz gond,csak pár nap kell és mehet újra a rockandroll!;)
a videókat már eddig is rongyosra néztem :) lehet,hogy baj is mert túlságosan felspanolnak.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.25. 17:28:46

@DIZS007:
Köszönöm szépen!
Valóban durva,hogy semmit sem csinálhatok szinte...Még csak 1 nap telt el,de alig alig bírtam megállni,hogy ne montizzak egyet a városban persze csak nagyon light-ban szinte egylábbal.Azt hiszem kicsit bolond vagyok :):):)

mata68 2011.03.25. 18:40:01

Mielőbbi gyógyulást kívánok ! Most nincs itthon a csajom, de holnap leírom, hogy mit tanácsol ilyen esetekben egy gyógytornász. Addig is vigyázz magadra, semmi montizás :)

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.03.25. 18:51:22

Juj, te vigyázz magadra! Muszáj egy kicsit "lehűlni"! Tudod, a türelem rózsát terem (na jó tudom, bagoly mondja verébnek...), de ez az izomszakadás komoly dolog... Pihenj, gyógyulgass, aztán hajrá!
Jobbulást!

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.03.25. 20:06:02

... Jobbulást Peti! Remélem sikerül hamar rendbe jönnöd, és nem kell kihagynod a maratont! Béke

laciii79 2011.03.25. 22:01:37

Peti, drukkolok, hogy mielőbb, rendbe jöjj!!!
Most akkor már mindent, ahogy a Mester és az orvosok előírják! Lightos monti, még mit nem! :-)
Próbáld úgy felfogni, hogy ez nem extra pihi, csak annyi, amennyit elvettél a szervezetedtől az elmúlt időszakban. Ettől csak még jobb leszel, ugyanis most áll majd helyre az edzés-pihenés egyensúly.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.03.26. 02:36:40

Először nagyon megijedtem a címet olvasván, de látom Te már rutinos vagy ebben a témában.
Kívánok minél gyorsabb felépülést!

Debrecen is biztos fontos, de Neked Nagyatád a cél, ezt ne feledd!

Tibi(ke) 2011.03.26. 07:19:01

Innen is jobbulást, kitartást, a bicódat meg elveszem, ha nem bírsz magaddal...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.03.26. 12:56:17

@mata68: @norcsifut: @IronSchwarczi: @laciii79: @Vasapu: @Tibi(ke):
Köszönöm szépen Mindenkinek az együttérzést és a kedves szavakat!Sokat jelentenek nekem egy lábadozó beteg,kövér,öreg embernek :):):)
Tibinek külön üzenem,hogy ugyan ma még nem tudok menni edzeni mert 24 órából 16-ot dolgozom de holnap már kinn leszek a pályán!
A gyerekeket és a kislányokat zárjátok be a házakba :):):)
Támadás!
Előre!
;)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.03.29. 17:30:09

Bakker most olvasom mi történt! Jobbulást! Nem maradsz le semmiről ha kihagysz egy kicsit. Nem tudom meddig tart egy ilyen, de a maratonnal ne kockáztasd Nagyatádot!
süti beállítások módosítása