Három

2011.07.26. 21:48

Olvasgatom az Edzesonline-on az naplókat és szépen laposodik el mind :).
Regenerálódnak a testek,szellemek,feszülnek ki a rugók...
Értekeztem a Mester után Kis Gyulán át mr.Blindfish-ig több emberrel mindenki megnyugtatott,hogy a tapering hasznos és szükséges "rossz":).

Ma futás volt.
Munkatársammal Szabival nyomtam az elejét ami nekem bemelegítés volt,neki a fő rész.
Még kezdő futó de (egyenlőre:))lelkes,fog az menni.
Szóval a melegítő kocogás után 6 repülő közte laza percek végül levezetés.
Összesen talán 8 killer 52.50 alatt.
Pulzusmérő össze vissza mutatott ma is,de a lassú részeken 140 körül volt túl nyomórészt a hr a gyorsakon 160.
Este még elugrottam termálba ahol megviselt testrészeimet próbáltam gyógyítgatni meg ralaxálni.
Jó volt.
A következő run már a műveleti területen lesz! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr233102498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.07.27. 11:32:08

Ha ennyire bánt a rápihenés, inkább tedd azt amit a szíved diktál! :)

Mondjuk ha futnál egy maratont péntek délelőtt, az pont jó lenne ahhoz, hogy verseny után kiderítsük hogy jót tett e neked vagy "sem".

8D

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.27. 11:57:16

@WITCH:
:)pénteken már csak nagyon laza átmozgató lesz.
Hétvégén megvolt a (majdnem) maraton elég lesz így is:)
Szombaton kiderül számomra is,hogy mennyit ér a taper.
Úgy gondolom,hogy erősen személyfüggő ez is.
Mármint olyan értelemben,hogy mennyit kell visszavenni és mennyi ideig a verseny előtti szakaszban.
Nekem ehhez még rengeteg tapasztalat kell.Full kezdő vagyok,csinálom amit mondanak.
(úgy ahogy:):):))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.27. 16:11:06

Tibike mától sportolhat újra!!!
Kezdi is mindjárt egy futással ;)
Királyság van,mondtam is neki az előbb,hogy kár volt visszavonni a nevezést :).

oregbaka 2011.07.27. 17:55:25

Ez az igazán fontos! Az összes többi csak üres nyefegés.
Hajrá Tibi, nyomjad neki!

mata68 2011.07.27. 18:39:34

@PecsiPeter: Ez a beszéd. Azért az elején óvatosan :)

mata68 2011.07.27. 18:40:48

@mata68: Ja. Tibi(ke)nek szólt az előző komment :)

shepherdpeti 2011.07.27. 21:34:01

hi mindenki, én is taperolok, de már négy napja nem tekertem. Ma kész lett a kecó:) Délután megnyomtam rajta a régi bevált kört. 15 kili környékén légi támadás ért, a szemüveg alá beszorult egy vadállat. Tette a dolgát, de nem foglalkoztatott, Lehet, hogy én is gép vagyok? vagy voltam:(. Kerozás után úgy terveztem, hogy strandolok egyet a kis kedvencben, de a szemüveget már nem tudtam felvenni. Bal szememet alig tudom kinyitni, teljesen be van dagadva. Remélem holnapra lelappad, mert elég röhejesen nézek ki.

shepherdpeti 2011.07.27. 21:37:51

@PecsiPeter: Tibike még most került le a gyártószalagról, egy-két koccanás meg sem árthat. nagyon gyors visszatérést kívánok neki.

mata68 2011.07.27. 21:42:45

@shepherdpeti: Már csak az orrodról kell leverni a plezúrt, mint Kisköre előtt, oszt kész az élőszövet fémvázon:)

shepherdpeti 2011.07.27. 21:58:08

@mata68: ja-ja az szigorú volt, ezentúl sörfutáson csak önkéntes segítőként veszek részt:). de ma nem volt semmi alkesz, csak a légitámadás

shepherdpeti 2011.07.27. 21:58:49

@mata68: ja-ja az szigorú volt, ezentúl sörfutáson csak önkéntes segítőként veszek részt:). de ma nem volt semmi alkesz, csak a légitámadás

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.07.27. 22:31:54

@shepherdpeti:
vigyázz magadra vazze! :)
ezt a 2 napot húzd ki valahogy:)
már nagyon kíváncsi vagyok Rád élőben!

shepherdpeti 2011.07.27. 22:45:46

olvasgatok egy blogot, bár angolul csak olvasok, de nekem ez jött át. de itt mindenki itthon van www.thetriathloncoach.com/coaches/rule-29-help-one-fellow-athlete-thank-one-volunteer/#more-1672
és persze előttem a könyv YOUR BEST TRIATHLON 2012 a jövő
süti beállítások módosítása