Mindenféle

2011.06.21. 23:45

Sziasztok,Péter vagyok kilométer és whopperfüggő(kedd volt megint!:)).
;)
Mostanában kicsit elmaradoztam az edzések leírásával pedig természetesen mentem nem is keveset.
Mert hát ugye a lazítós héten is van azért kiírva 3 órás futás is(szerencsére:)).
A teljesség igénye nélkül pár edzésmegjegyzés:

Swim 5km - 2 óra 3 perc:
Tök régen nem úsztam ennyit,furcsa volt de bejött.Mostanában sajnos kicsit el lustultam swim téren pedig aznap is rájöttem,ezredszerre,hogy úszni marha jó dolog :).
1 óra után görcsbe álló lábakat meg tudtam javítani menet közben anélkül,hogy megálltam volna és így be is tudtam végül fejezni az 5 killert.
Nem akarok árulkodni,de volt olyan is aki felénél kiment a medence szélére napozni :).Tibi!Nem tudod ki volt ez a személy? :):):)

Run 28km - 2óra 57 perc(6.20p/km),134 avg hr:
Egyre jobban bírom a hosszú futásokat is.
Mikor végeztünk simán tudtam volna még 1 ugyanilyen körre indulni liter kóla benyomása után :).
Amióta megint fogytam pár kilót azóta ez a legjelentősebb változás akárcsak bicajon,így futáson is kezdem azt érezni,hogy bármeddig el tudnék futni light kocogós tempóban;).
IM után fogom is ezt tesztelni...
Egy Dunakanyarból-Velencei-tóhoz lefutással.(Project 1)
Hasonló tervekről és ezekhez kapcsolódó dolgokról hamarosan külön bejegyzés jön.


Hétvégén voltam kinn a Szentendrei szigeten átmozgatni bicajjal(119 avg hr).
Végig kistányéron csak lazában,virágszedegetősben:).
Végre egyszer ezt be is tudtam tartani pedig forrt a vérem :).A csapatból többen is köröztek ott,Kombinat,IronSün,Baka.
Mivel kicsit hosszabb lett a tekerés a tervezett adagnál,így mire hazaértem farkaséhes voltam(nem vittem szilárdat)...
Itthon aztán nutellás banán jól esett rögtön :) még bringás cuccban betoltam párat:).

Tegnap bike:
Dunakanyar-Velencei-tó oda vissza (lett volna...)
Visszafelé Budafokon kitört megint egy küllő,utána az árokparton ücsörögve vártam Édesapámat aki kocsival mentett ki.
Még így is elkéstem délután a melóból.
Amíg nem történt meg a baj addig is az ipari szél és az erős pesti forgalom eléggé hátráltatott,ez ennyire volt elég.
Az átlagomon nem látszódik(30.36 km/h) de azért éreztem a combom.
Viszont végre sikerült megoldanom azt,hogy a tekerés 3-4. órájában vigyázzba állni készülő lábakat hogyan lehet pörgetésbe váltva kisímítani.Ennek pl. tökre örültem.
Volt halálközeli élmény is,pont lefelé néztem a hátsó soromat figyeltem,hogy milyen áttételen megyek mikor szemből a kocsisort előzve egy cocksucker autós kb. 10 centire tőlem suhant el.
Mármint frontálisan.
Egy nagyon picit beszorult a lukci...
Na mindegy,kalandos kis ride volt.A küllős incidens miatt sajnos rövidebb is lett a tervezettől.


A mai nap nemcsak attól volt jó,hogy görlfrend szempontból kimondottan kellemesen telt a délelőtt
hanem attól is más volt mert ma betöltöttem a 37-et.(még túrógombócból is sok:))
Egyáltalán nem vagyok egy ünneplős fajta de őszintén mondom nagyon meglepődtem és persze NAGYON jól esett,hogy rengeteg sms-t,üzenetet és facebook bejegyzést kaptam.
Ha nem lennék érzések nélküli hideg robotgép még meg is hatódtam volna.
Lehet.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr953004780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.22. 09:19:14

Most hogy már luxustested van, nem is látszol ilyen öregnek. :)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.06.22. 13:56:22

Boldog Szülinapot kívánok itt is, bár asszem Kombinat már küldött a nevemben egy képeslapot valamelyik email címedre:-)))

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.22. 15:16:40

"Itthon aztán nutellás banán jól esett rögtön :) még bringás cuccban betoltam párat:)."

Ilyet írsz, miközben tudod, hogy Norbi mennyire vizuális típus? :D

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.22. 19:34:54

@kombinat: hozod a formád ma is:)
Inkább azt írjad ma mit törtél le a biciklidről?:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.22. 19:38:39

@Vasapu: köszi!megjött a képeslap is.kirakom a plüss állatkák mellé!:)

shepherdpeti 2011.06.22. 20:51:37

Boldog szülinapot kívánok én is. A fiam is ma töltötte be a 21-et:) További jó felkészülést!

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.06.22. 20:54:24

@kombinat: Azt mondják egy fecske nem csinál nyarat, neked mostanában mégis milyen meleged van:-)))

ironsun 2011.06.23. 00:08:47

Petikém:
Happy Birthday! Nem tudom, szoktál-e rádiót hallgatni, de küldtem Neked egy számot a Britney Spearstől. Remélem eltaláltam az ízlésedet és ugye kilógatod a plüssállatot az időfutamkormányra?

Többiek:
Elnézve a kommenteket azon tűnődöm, hogy idén már nem is kavicsos, hanem homokos lesz a bányató partja...

laciii79 2011.06.23. 19:22:46

@PecsiPeter: Isten éltessen, boldog szülinapot!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.23. 20:54:47

@ironsun: köszönöm szépen!A zenét is megkaptam,kedvelem a popzenét:)
süti beállítások módosítása