7 kör ...

2011.06.04. 20:05



Előzetesen írok pár infót,bővebb beszámoló majd holnap ha hazaérek.
Nemcsak a leghosszabb de a legkalandosabb edzés is sikerült ma...

Rajt előtt elromlott a pulzusmérő,egész nap érzésre mentem...
80 kilinél elütött(szó szerint repültem) egy teherautó...De műszakilag tudtam folytatni a körözgetést.
6 kört letekertem(168km,5 óra 5 perc alatt ,33as átlaggal)
A futás 12ik kilijénél napszúrást kaptam,onnan a 16ik kiliig(Pákozd) bele kellett sétáljak(buzi vagyok...)
Szaszitéknak ezúton is köszönöm,hogy megálltak mellettem!
Pákozdon volt az első kút(16km),odáig frissítés 1 kis kulacs,és 35 fok,árnyék szintén zéró...
Miután vízhez  jutottam(visszatértem a mátrixba) feltámadtam onnantól FUTÁSBAN a célig,az emelkedőkön is,MINDEGYIKEN...
A végén még rá is raktam 2 plusz kilit a futásra,csak hogy kerek szám legyen:)
Így lett 30 kili ráfutás a bringára,3 óra 43 perc lett a belesétálással :(
25 kili környékén könnyek nélkül sírtam,mert a saját proletárságom áldozata lettem...
Frissítőpont vagy biciklis kísérő nélkül többet nem szabad neki indulni kánikulában.

Tibinek sajnos nem sikerült,a bringán szépen jött,de a futáson kivégezte magát és sajnos olyan szinten napszúrást kapott,hogy 12 kili környékén feladta.
Azt gondolom,hogy jól döntött mert így nem lett kórház a vége...Erről majd megírja Ő maga az érzéseit.

A tanulságokat levonjuk.Nem is szerettem volna könnyű menetet ma(sem).
Megkaptam amiért jöttem...

Szaszit és Márk is problémákkal küzdött,de letekerték a 10 kört(280km),nem volt easy day senkinek sem...

Bővebb beszámoló majd holnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr872957376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.06.04. 21:15:51

Valld be hogy Te mentél neki a teherautónak, mert akadályozott.
Felborítottad, de közben elestél.

Kicsit elhűlve hallgattam telefonon keresztül a sztorit, nem lehetett egyszerű.

Szépen ment mindenki, gratula. Nem lesz gondja Nagyatáddal senkinek.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.06.04. 21:28:21

Ez gyilok lehetett! Max. respect, az IM-et most már megeszed reggelire! Gratula Tibinek is!

(ma én is megfőttem a Szigeten, nem volt jó élmény)

ztoto 2011.06.04. 21:40:22

Gratula! Nem vagy tök normális, de hát ez nem is az a sport.
Reggel Agárdon szürke kombi Mazda and Victory integetés én voltam. Útban hazafelé, majd blogon leírom...

mata68 2011.06.05. 10:28:12

Ez majdnem 9 óra sportolás volt a tűző napon, emlékezetes szülinap sikeredett belőle. A napszúrás szele engem is meglegyintett, mikor az Öregbakával való tekerés után kimentem futni az olvadó aszfaltra:)

mata68 2011.06.05. 10:30:08

Tibikének jobbulást, meg persze óriási gratula :)

laciii79 2011.06.05. 11:15:58

Fú Peti! Ez embertelen, szó szerint. Fel nem fogom, hogy mi történt. Elütött egy teherautó, majd Te felálltál és nyomtad tovább?! Aztán meg a futás gyakorlatilag frissítés nélkül...
Egyfelől azt mondom, hogy minden elismerésem, másfelől viszont, you're f*cking crazy!!! :-)
És még ráfutottál kettőt a végén!! Kész vagyok!
Nagyatád kismiska lesz! Most meg tessék regenerálódni!

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.06.05. 19:52:58

Hu, jó nap lehetett:-)
Gratulálok, nagyon komolyan hangzik!

Az a teherautós dolog..., mással nem is történhetett volna:-)) Remélem jól vagy.

A 33-as átlag ekkora távon k@rva erős.
Nagyatádon van frissítő, ugyhogy ott a futás is jól fog menni.
Tibinek is gratulálok, feladni is sok erő kell. Remélem a hasznára tudja fordítani az IM-en.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.05. 20:56:33

@Tepó:
:)
@kombinat: köszönjük szépen!
@Ivan Grasso: köszönjük szépen!azért az IM keményebb próbatétel lesz úgyhogy komolyan vesszük nagyon,ez csak bekukkantás volt az "előszobából" ;)
remélem Te is jobban vagy
@ztoto: köszönjük szépen!Vágtam,hogy Te lehetsz az autóból ;)
@mata68: köszönjük szépen!Remélem Te is jobban vagy
@laciii79: köszi! ;)
persze,hogy bolond vagyok,ez tiszta sor ;)Azért Nagyatád ettől keményebb próbatétel lesz,attól még,hogy ez most sikerült az IM még koránsincs "lejátszva" még rá kell gyúrni sokat a hátralévő időben!
@Vasapu: Köszönjük szépen!
Tibike azóta megkapta tőlem a "sugarman" jelzőt marásból,hogy legyen ami motiválja őt a hátralévő időben :):):)

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.06.06. 21:01:07

Gratulálok, Neked és Tibinek is! Jó pihenést!
süti beállítások módosítása