Nagyatádi időterv

2011.05.26. 23:34

Kezdem a fontosabb dologgal.
Rövid átmeneti üzemzavar után újra közösen és előrefelé néz a Halálbrigád(Tepó+LC).

A cél sem változott magamnak bizonyítani megyek Nagyatádra,hogy vasból vagyok és teljesíteni július 30-án az IRONMAN-t.
Ha adott napon magasan tombol a chi és minden egyéb körülmény adott lesz akkor beleadok apait-anyait.Az azért hozzátartozik,hogy elolvasva sok-sok korábbi beszámolót elég kevés azon szerencsések tábora akik terveiknek megfelelően végig tudták tolni a távot nagyobb problémák nélkül.
Kigondoltam tehát magamnak egy új időtervet:
swim: 1 óra 25 perc
depó1: 7 perc(nem sz@rozok sokat,rombolok ki a kerós pályára valszeg)
bike: 5 óra 37 perc (32-es átlag)
depó2: 13 perc (nyújtás+combok rövid átgyúrása,esetleg felpofozás :))
run: 4 óra 30 perc
Ez öszesen 11 óra 42 perc.Kicsit felkerekítve,hogy ne legyen annyira nagyképű :) és az előre nem látható gixerekre való tekintettel ez tehát 12 óra.
Az úszás és a bringa talán már most is meg van,a leggyengébb pont ebben a történetben az a futás...
Még van 2 hónap addigra minden a helyén lesz.

Egyébként jellemzően,hogy elsőbálozó tapasztalatlan kezdő vagyok így van azért egy kisebb dilemmám is.
Többféle verziót is el tudok képzelni.
1.Kényelmesen/jóleső tempóval menni végig,komfortzónában kiélvezni a Nagy Napot akár még esetleg meg meg állva segíteni/buzdítani a társakat vagy éppen lelket önteni kibe szükséges.
2.Nyomni keményen a célig legjobb tudás és erő szerint - persze okosban,hogy ne fejreállás legyen hanem számomra elérhető legjobb célidő.
Nem tudom,hogy melyik verzió lenne elsőre inkább megfelelő(mindkettő szimpatikus) de magamat ismerve szinte biztos,hogy az ágyúdörrenés után "elszabadul a pokol" :).
A harci robotgép pályára áll és utána Isten irgalmazzon mindennek...

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr22935572

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mizuno Wave Prophecy 2011.05.27. 07:08:34

Hét évnyi intenzív kutatás-fejlesztés eredménye a Mizuno legdinamikusabb cipője, a Wave Prophecy. A cipőt a futó testtartásához, az izmok és inak természetes deformációjához tervezték a mérnökök. Mindegy, hogy sarokra, talpra, vagy lábujjhegyre érkezik...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ironsun 2011.05.27. 06:45:21

Kb. erre saccoltam:) Az a nap a Tiéd, Te készültél fel rá, Neked kell élvezned minden percét. A 2. verzióra programozd be magad, arról szól a történet és majd meglátod, hogy az 1. verzióban leírtakból is fogsz átélni dolgokat. Gépként suhanva is tudsz majd buzdítani, bátorítani mindenkit (fogsz is, mert ilyen verzió alatt futsz), de a versenyóra pörgésével egyre kisebb lesz erre a befogadóképesség a társaktól... A végén már egy kisujjemelés fogja jelenteni a "tépjükszétazaszfaltot" részedről is. Szóval okosan nyomjad neki, figyelj magadra és alázattal állj aznap a rajtvonalhoz.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.27. 08:15:25

Meg tudod csinálni!

Hasonlóan Tepóhoz, Mykehoz te is a 2. verzió vagy. Nem hiszem hogy jól éreznéd magad az 1. pont szerinti versenyzéssel.
Így van ez jól.

Addig többször találkozunk, de itt is leírom, hogy a segítőimnek (Anita, öcsém, stb.) ti is le tudtok adni bármit. Lehet őket előre programozni, telefonon hívni bringa közben, hogy mikor kell átadni ezeket.
Lesz náluk pumpa, élesztő, víz, izó, banán, imodium, papirzsebkendő:) és minden ami kellhet.

Most hétvégére mi a program? Vasárnap lehet beszállok egy kis tekerésbe, de csak óvatosan. :)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.05.27. 08:32:55

Menni fog, a mostani tudásoddal (+ még két hónap nyomulás )ez reális. Szerintem a két verzió nem zárja ki egymást, legalábbis a konfortzónán túlra az elején nem érdemes menni. Sejtéseim szerint a bringa vége felé kezd majd kellemetlen lenni, de addig lehet vigyorogni, integetni, stb...:)

@kombinat: az élesztő mire kell? (valami rémlik, hogy ezt már tavaly is írtad és ugyanígy rákérdeztem? :)

Vasárnap én alászállok a "zöld pokolba" azaz Szilvásvárad Maraton középtávon montival, (az előrejelzések szerint saras, esős pályán) szurkoljatok! :)
Nektek jó menést, kombinatot kíméljétek!

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.27. 08:50:37

@Ivan Grasso: Talán valami Monthy Pythonból jött ez az élesztő szöveg:)

szaszit 2011.05.27. 12:51:50

Szerintem is meg tudod csinálni!

Azt szokták mondani hogy egy Ironmanen mindenre van idő. Az idő múlásával az apró hibák is túlnőhetnek az emberen ha nem kezeli időben őket. Folyamatosan figyelni kell saját magára az embernek de ez sok óra elteltével egyre nehezebb feladat, és mindenkinek lesznek nehézségei amivel menet közben foglalkozni kell, amit beszűkült tudattal néha nehéz kivitelezni:)

Én úgy gondolom jó ha van az embernek terve, de nem kell mindenáron ragaszkodni hozzá, menet közben felül kell vizsgálni a helyzetet a gép állapotának megfelelően:)

Elsőre nekem elsősorban a teljesítés volt a célom, jólesően akartam végigérni és ez sikerült is a folyamatos kontrollnak köszönhetően.
A lényeg hogy TARTAKÉKOLNI kell a futásra mert a vágóhídon csúnya dolgok történhetnek :D

Élesztő nekem biztos kelleni fog a futásnál ha meg akarok halni:)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.05.27. 13:30:40

Jó terv.
Ha semmi nem jön közbe, akkor meg is lesz.
Én is úgy gondolom, mint Szaszit, végig nagyon figyelned kell majd, hogy csak egy újabb holtpontot kell átütnöd, vagy éppen lassítanod kell, mert különben szétesel.
Én a saját tervemhez is így állok hozzá.

Egyébként szerintem sem zárja ki egymást a 1. és a 2. verzió.
Haláltusa közben is lehet vigyorogni, még ha fáj is.

Jó buli lesz ott a vágóhídon, remélem 40 fokban:-)

oregbaka 2011.05.27. 21:53:59

LC:
Furcsa lenne és talán érthetetlen is, ha a tervedet én (szintén aspiráns, és egyben öregedő vagy kapuzáró?:-) IM jelölt) kommentálnám. Nincs rá alapom és nincs meg a tapasztalatom sem. Tehát nem is teszem.

Viszont - részben a két nappal ezelőtti kérdés kapcsán (4 héttel a D nap előtt "illik"-e 5.2-140-30-at csapatni)- be kell vallanom, hogy már máshogy látom az egészet.
Egy általam igen tisztelt, már IM-el beszéltem, aki azt mondta, hogy mikor először látta az ötletet és a bátor (lehet, hogy meggondolatlan komenteket)az volt az első gondolata, hogy az IM ennél több tiszteletet érdemel!
Elgondolkodtam és így két nap távolságából azt hiszem teljesen igaza van. Most úgy látom, hogy egy kicsit nagyobb arccal komenteltem, mint tehettem volna:-(
Ne érts félre. Továbbra is minden tiszteletem a bátorságért és az elszántságért. Tiszta szívemből kívánom, hogy végig menj a 2-es projekt szerint.
Hozzád az való! Arra is készültél és készülsz is minden nap! Neked az van megírva és kész. Aki üvöltve "tör" rá a csendes völgyek, megrettent lakóira, nem tud nyuszi módjára, a "fű alatt" a célkapuján befutni:-) Képzavar is lenne és mindenki csalódna!
Hasonlóan Mike hihetetlen rohamához, neked is hurrikán módjára kell meghódítanod a célkapudat. Vagyis menetből kell leküzdened az ellenséget, egy rohammal.
Tudjuk, hogy csak akkor fogod megtalálni azt amit keresel.
De! És itt jön a DE!
Nem tudjuk, hogy mi vár ránk! Azt sem tudjuk, hogy hogyan reagál a szervezetünk arra, amit még soha nem próbált! Az érzés, ami abból a félelemből ered, hogy nem vagyunk képesek megcsinálni azt amit előre elterveztünk, nehéz helyzetbe sodorhat és meggondolatlanná is tehet bennünket.
Saját magunk vagyunk a legnagyobb ellenségünk. Ott egy teljesen kipihent szervezetre (belső fémváz ás élő szövetre:-)) lesz szükségünk!
Ebből gondolom tudható, hogy az átúszást az én estemben nem fogja követni csapatós 140 és 30-sem. (Sújtson ezért engem a "dolgozó nép megvetése":-))
Nekem más utat kell választanom, hiszen - ahogy Te is mondat - nem vagyunk egyformák!
Szenvedés lesz, anélkül is! Ahogy a srácok írják itt, fent: lesz ott vágóhíd, csőlátás, falfehér arc és még ki tudja hogy mi más!
Ők csak tudják.
Tehát low profile nekem. Ez persze nem feltétlenül jelenti az 1-es számot a pokolban:-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.27. 23:02:29

@oregbaka:
Amit leírtál abban teljes mértékben igazat adok Neked.
Ahogy írtam is több Út is jó lehet mindenki magára szabja a felkészülését.
Attól,hogy valaki többet vagy kevesebbet edz vagy vállal a sok felkészülési hónap alatt attól még nem lesz jobb vagy rosszabb.
Én magam nem is azért edzek ennyit mert azt gondolom,hogy ez szükséges.Az én edzésadagomtól jóval kevesebből is meg lehet csinálni egy IRONMAN-t és az én adagjaimtól jóval többet elvégezve is lehet kudarc a vége.Annyira sok összetevője van a célba érésnek szerintem,hogy előre biztos nem lehet senki sem a sikerben.Hátradőlni nagy hiba lenne.Készülni kell legjobb tudás és akarat szerint és ott majd a Nagy Napon mindenki kihúzza a maga lapjait a pakliból...
Egy a lényeg:
akárhogyan is edzel és akármennyit is vállalsz be Nagyatád előtt én tisztellek és becsüllek Téged(is).
Számomra nem az a fokmérője a barátságnak,hogy ki mennyire "eszement" vagy ilyesmi;).

Viszont a ma délutáni sms-emre válaszolhatnál,hogy akkor most jössz-e vasárnap reggel tekerni vagy sem? :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.27. 23:09:07

@ironsun: @kombinat: @Ivan Grasso: @szaszit: @Vasapu:
Köszönöm szépen!
Bárhogyan is alakul majd,az Útért és a menet közben megismert "karakterekért" :) már megérte!

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.05.28. 09:22:35

Hajrá! Ahogy a Többiek írták, a két verzió nem zárja ki egymást. Aznap fog eldőlni hogy, (mikor-)melyik verzió lép életbe.

Kívánom hogy sikerüljön megcsinálnod a kitűzött célidőn belül!!

laciii79 2011.05.28. 21:11:07

@PecsiPeter: Abszolút dilettáns vagyok, de nem bírom ki, hogy ne szóljak hozzá. :-)
Bevallom, nem nagyon tudom Rólad elképzelni, hogy óvatosan, már-már finomkodva kényelmesen tempózz a tóban és közben még a tájban is gyönyörködj..., jó ez így túlzás persze, de én tudom, hogy lendületből lenyomod, az első pillanattól kezdve max fordulatszámon darálod a vizet majd felszántod a betont! :D
A kettes!!! Nincs más opció!!! És megcsinálod!!!

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.05.30. 10:24:43

A terv tökéletes: kihívás, de teljesíthető. Én <12 órán belülre várlak, hacsak nincs nagy gyomorprobléma. Ezért is első javaslatom (a hétvégi beszámolódat olvasva), hogy egyél többet. Értem én, hogy most a súlycsökkentés miatt még nagy kalóriadeficitben nyomod az edzéseket, de ez az IM-en már a teljesítmény rovására mehet. Meg kell tanítani a gyomrodat is emészteni (viszonylag) sok kaját versenyzés közben.

Mindenképpen hajtsd ki magad 0-ára, szerintem ezért mész oda, csak ezt úgy tedd, hogy ússz, ahogy a legkényelmesebb, bringázz olyat, ami 'kiesik' a lábadból, kb, ahogy írtad a komfortzóna tetején a futás második félmaratonjában pedig érezni fogod, hogy maradt-e hasadóanyag benned :)

TdP-re mész? Ha igen két fontos dolog: nehogy lesérülj, 5 órán át max résen levés, soha ne a boly közepén legyél, hogy tudj menekülni, a másik pedig, hogy a szemesi emelkedőn mindent adj bele, hogy az elejével maradj (ott ne szakadj le), akkor meglesz Neked is a közel 40-es átlag! ;)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.31. 22:39:03

@myke6969:
Köszönöm a tanácsokat!
Pelsora nem megyek,TT bike ott felejtős...
Nem engedik a könyöklő miatt.Leszerelni sem tudom mert azon van a váltókar.
Pedig jó lenne egyszer körbeveretni a Nagy Tavat felkészülve és tempót menve.
Most hétvégén lesz a Pelso de nekem kis porszemnek Velence 10X is megteszi :)
Lesz ott egy kis dolgom...
süti beállítások módosítása