Hétkezdés

2011.05.17. 21:29

Hétfőn egy regeneráló tekerést iktattam be mivel a vasárnapi nyűgös hosszú futás után reggelre nem tudtam eldönteni,hogy meghúzódott-e a lábam vagy csak egyszerűen fáradt.Mióta sérültem kicsit parás lettem ami inkább jobb mint előtte.
Kedvenc pályámra mentem ki gurulni Dunakeszi és Vác közt ami sík és könnyű.Végig kistányéron,könnyen pörgettem és szigorúan figyeltem a pulzusmérőt ,hogy akkor se engedjem magam elragadtatni amikor már megindulnék;).
Nagyon jól esett és hazaérve sokkal frissebbnek éreztem magam mint induláskor.Lábamban is megszűnt mindenféle esetleges bajra utaló jel.
A 116-os avg hr értékemből is látszódik,hogy valóban sikerült regeneráló tartományban maradni végig.
Közel 80 kilit pedálozgattam le 29.3-as átlaggal.Egészen estig jó kedvem lett akkor is csak azért romlott a kedély állapot mert be kellett mennem
dolgozni.

Ma,kedden uszodába mentem.Nem volt túl magasan a chi amikor a sprinteket vertem kicsit  erőtlennek éreztem.Mostanában egyébként is olyan mintha rá untam volna némileg az úszkálásra lehet,hogy ki kéne hagynom pár alkalmat,hogy újra úgy hiányozzon ahogyan kell.
40 perc környékén elég zsúfolt lett a medence tér ekkor inkább már kijöttem,amúgy is elég stresszes napom volt nem akaródzott a további lubickolás már.
Hazafelé gondoltam,hogy ha már ki esett 1 óra az edzésből akkor is töltsem hasznosan,használjam pihenésre így kiültem a Duna partra.
Kedvenc hegyeimet és a folyót bámulva a meleg napsütésben hamar szaladtak a fél órák már csak 1 rövid de kalóriadús rétesezésre maradt idő;).

Kezd jó idő lenni végre,nem szeretem az esős napokat.Várom a nyarat a kánikulákat a strandolásokat a hétvégi túlórákat :):):) és a július 30-át;).

Közelebbi célként nagyon várom a mostani hét végét,kíváncsi vagyok az eddig csak virtuálisan megismert sporttársakra élőben.
MIKÓLESZMÁNPÉNTEK? :):):)

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr692912238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása