Pár nap bénázás

2011.05.07. 22:39

Kicsit csalamádés napokon vagyok(remélem) túl.Volt egy kis motivációhiány,megzuhanás,puháskodás edzésnapok összekeverése ilyesmik...

Tegnapra péntekre végre újra összeállt a kép,új frissítések települtek fel :).
120 kilit tekertem le 32.6-os átlaggal...
Ráadásul úgy,hogy próbáltam belőni a nagyatádi tempómat,szóval egy zsírégető pulzustartományban maradó maratonra tartalékoló de azért jó haladós átlagot kerestem.
Igen csak meglepődtem a házunk előtt a célban amikor megnéztem az elért átlag sebességet.Hosszabb távon az eddigi legjobb...
136-os átlagpulzusom bizonyítja,hogy tényleg nem nyomtam mint süket a csengőt :),csak jól esően és némileg tartalékolva verettem.
Menet közben ismét leszedtem egy 3 fős bolyt(még mindig nagy élmény nekem) de sajnos negatív történések is meg estek.
Dunakeszin telibe vágtam egy gyalogost aki a kocsisor között akart át szaladni az úton,persze nem a zebrán...
Már közeledve láttam,hogy baj lehet,ezért "jövök,b..meg!" csatakiáltással próbáltam elriasztani a karaktert aki azonban sajnos rosszul mérte fel az érkező piros veszedelem sebességét így meg történt a közeli összeismerkedés:).Nem nagyon lepődtem meg hiszen azon a napon legalább 4 baleset közeli szitu esett meg,egyszerűen éreztem,hogy ma meg lesz a kocc.Csodával határos módon nem estem el de valszeg jobb is mert akkor nem hiszem,hogy jót tudtam volna állni magamért.
A kedves ismeretlen azonban szétszóródott az úton a teszkós szatyraival együtt(ezen a ponton kicsit megsajnáltam azért).
Már a második gyalogos gázolásom volt ez,sajnos tavaly nyáron a rakparton is fenn akadtam egy szintén szabálytalanul elém ugró 2 fős leánycsapaton.
Vonzom a balfékeket egyébként nem csak a forgalmi szituációkban de szinte bárhol...Mindig meg találnak maguknak a szefók :).
Lényeg a lényeg magamhoz képest elfogadható átlagot hoztam a tekerésen minimális fáradás mellett utána ráfutottam és az is jól ment,már szinte rögtön össze áll a futómozgás,nincs gond ezzel.
Úgy fel voltam pörögve és annyira nem voltam elfáradva,hogy fizikai fájdalom volt befejezni 8 kili után a szaladást.
Ha felébredek a mostani rózsaszín mátrixból és kiderül,hogy csak álmodtam az egészet az sz@r ügy :),de ha pár edzés múlva be bizonyosodik,hogy valóban erősödtem
akkor meg eshet,hogy át gondolom a nagyatádi idő terveimet.Merni merek nagyokat álmodozni abban jó vagyok :):):).

Ma reggel kiraktunk egy újabb black jack-et a Duna parton(light kocogós tempó végre) majd úszni mentünk ami sajnos nem tartott sokáig nekem mert ipari görcsök húzták a lábam amit nem tudtam ez úttal még a vízben megoldani.Sok nátriumot és egyéb fontos anyagokat ki izzadtam futáson(fehér,sós volt minden cuccom) amik aztán meg bosszulták magukat az uszodában.Legalább ma ezt is meg tapasztaltam és meg tanultam.
Többet kell menet közben és a végén is vissza pótolni.
Zabálás és este még voltunk termálban Tibivel próbáltunk rálazítani a holnapi újabb Vidám Vasárnap epizódra :).

"Lapzárta utáni" friss vasárnapi infó,hogy sajnos az időjárás teljesen odavágta a közös tekeréses terveinket:(:(:(.Öregbaka,Ivan Grasso,Kombinat,Tepó,Dávid,Tibi és én végül hazamentünk a Decathlon elől.Szakadó esőben és hidegben azért nem indultunk neki a tervezett karikának mert tuti,hogy nem lett volna egészséges.Bár a Többiek nagyon menni akartak azért örülök,hogy végül hallgattak rám és sikerült lebeszélnem Őket erről az őrültségről.:):):)

Morning run:

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr702886121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.05.08. 10:01:36

Nem tudom, mivel foglalkozol amúgy főállásban, de ha esetleg nem jön be, akkor még mindig ott van a novellaírás! :-) Iszonyú jókat kacagtam a poszt olvasása közben. :D
Úgy elképzelem, szinte előttem van, ahogy vehemensen próbálod győzködni a többieket, hogy menjetek haza tekerés helyett. :D
Nem mellesleg, pokolian gyors vagy, úgyhogy én laikusként azt mondom, hogy tessék csak felülvizsgálni azokat a nagyatádi terveket - persze nyilván a Mester engedélyével. :-)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.05.08. 13:49:23

Most már tényleg nagyon kiváncsi vagyok hogy fogsz menni Nagyatádon, ezek a számok igencsak tiszteletet parancsolóak és még van 12 hét! :)
A szöveg tényleg óriási, a balszerencsés sorozatnak (gyalogos, eső...) pedig reméljük ezzel vége! Most hogy kinézek persze ragyogó nap, és kék ég basszus! :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.08. 14:01:28

@Ivan Grasso:
ne is mondd... itt is süt a nap hét ágra...ki is raktam a reggel rommá ázott bringás cipőmet a párkányra,hogy száradjon :):):) még nem adtam fel a mai tekerést :):):)
a mostani átlagokon én is nagyon csodálkozom,egyenlőre még nem is nagyon hiszem el magamnak,de ha ez tényleg így marad vagy esetleg még javul is,háááát...
persze az is lehet,hogy csak elromlott a műszer :):):)
vagy kifogyóban az (nap)elem :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.08. 14:07:47

@laciii79:
köszönöm szépen!
azért még "pokolian gyors" sajnos nem vagyok :):):) de igyexem felhozni a bringás átlagomat egy közepes szintre legalább.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.05.09. 16:58:40

Nagyon komolyan tekered a kerót, úgy látszik, csak a zsír fogy, a hús marad.
süti beállítások módosítása