Vidám vasárnap 2 :)

2011.04.29. 00:12

Mivel az én blogom kommentjeiben kezdett szerveződni ez a mostani hétvégi ride és mivel szinte mindenki azt írta,hogy mindegy merre megyünk így vettem a bátorságot eldönteni,hogy mi legyen.
Azt gondoltam,hogy egyszerűen legyen a múlt heti kör.Aki ott volt vasárnap annak elsőre is nagyon bejött aki majd csak most lesz ott annak is tutira fog tetszeni.
Délután kettőre sajnos be kell érnem megint majd dolgozni úgyhogy korán kéne indulni de szerintem Nektek is többnyire ez a verzió a jó.Ugye?
Ivan Grasso prezentációjában mutatnám a kört:
www.gmap-pedometer.com/
És a meeting point-ot:
www.gmap-pedometer.com/
Ha Mindenkinek megfelel akkor reggel 8kor start a meeting point-ról.Maga a karika ugyan csak egy könnyed 80-as de az oda-vissza úttal együtt Mindenkinek 100 felett lesz a táv.
Nagyon király lenne ha ezentúl rendszeressé tudnánk tenni ezeket a vasárnapi közös tekeréseket.Akár új útvonalakat is tudunk próbálgatni kirándulós jelleggel az edzés mellett.
Néhány kedvcsináló információ a még gondolkodó fázisban lévő Kollégáknak:
1.-és egyben legfontosabb-Móka,kacagás végig alap.Poker face off :).
2.Lehet sok dolgot tanulni/megvitatni a jártasabb egyénektől
3.Lehet sokat fogyni :):):)
4.Ha esik akkor is megyünk.Ironman jelöltek/Finisherek vagyunk semmi sem állíthat meg minket legkevésbé az időjárás.

Természetesen ha bármelyikőtöknek ötlete vagy kérdése van írja meg rögvest ide.Akár át tehetjük szombat reggelre is(biztosabb a száraz idő).Vagy ha mégis másfelé szeretnétek menni akkor másfelé megyünk.
Számomra tényleg a legfontosabb a Társaság és a veretés.Mindenre nyitott vagyok a homoszexualitáson kívül :):):).
Hajrá,előre!

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr482863454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.04.29. 08:31:44

Én benne vagyok, és megyek 8-ra.
Ha esetleg nagy eső van, akkor kihagyom, mert még nincs elég meleg ahhoz, hogy 100k felett szétázva tekerje(ün)k. Akkor inkább elkezdek úszni :-)
Felesleges kockáztatni a betegséget, majd júniusban már be lehet vállalni a "null toleranz bei schlechtem Wetter" című játékot.
De ez csak az én álláspontom...

cole81 2011.04.29. 09:23:59

Húú a hétvégére már eladtam a lelkem... de ezentúl nagyon figyelek a Vidámvasárnapokra. Kitűnő kezdeményezés!
És majd szívesen ajánlok erre felénk is jó kis köröket. ;)

oregbaka 2011.04.29. 12:07:46

Remek kezdeményezés! Többnyire szombaton bringázok hosszabban és vasárnap igyekszem futni a 25-35km köztiket. Ahogy nézem vasárnap jóval nagyobb az eső valószínűsége mint szombaton. Ezért lehet, hogy most sem tartok a csapattal.

ironsun 2011.04.29. 22:21:11

Sajnos most nem tudok menni, 10re be kell fejeznem a vasárnapi adagot, így jóval korábban kell menjek. Legközelebb igyekszem ott lenni. Csapassatok helyettem is!!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.30. 07:57:37

@oregbaka: azért majd csak figyeld az eget vasárnap reggel!;)
A meteorológia szinte mindig téved.Most is ebben bízom,marha jó lenne megint tekerni egy közöset!
A személyes megismerkedésről nem is beszélve.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.30. 07:58:45

@ironsun:
:(:(:(
Jó korán kell kelned ha 10-re végezni akarsz,nem irigyellek.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.04.30. 08:00:07

Ahogy ma reggel elnézem az időjárást most délelőtt tuti jó idő lesz errefelé mert hét ágra süt a nap!Lehet,hogy mégis ma kellett volna menni?Holnap kiderül :):):)

oregbaka 2011.04.30. 19:27:06

@PecsiPeter: Ami késik, nem múlik! Ma láttam egy durva vádlit. Kegyetlenül tolta és válla is volt rendesen. Na, gondoltam: itt van Pécsi Petya! Végre!
De nem Te voltál. Ott volt egy suzuki és nem történt semmi:-).

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.01. 14:52:56

Aki nem jött sajnálhatja.Igazán jó menet volt,megedzette testet-lelket:)
Írok majd róla külön bejegyzést ha hazaérek melóból este.Nem lesz visszafogott:):):) mert óriási hatással volt rám!
süti beállítások módosítása