Sz@r napok

2010.12.16. 22:36

Nem vagyok panaszkodós típus.Röviden annyi,hogy padlóra került a magánéletem :(.Lelkileg eléggé megvisel,romantikusabb Karácsonyt is el tudtam volna képzelni,mint egy friss szakítás.

A sporttevékenységre ez a dolog nincs rossz kihatással,tartva az edzéstervet az építkezés tovább folyik,gőzerővel halad az alapozás.Sőt azt vettem észre,hogy szerelmi bánatra elég jó stresszoldó a sport.Minden másodpercet és megtett métert jobban élvezem most,addig is eltereli a gondolataimat a rossz dolgokról.A hét köredzéssel kezdődött,majd kedden egy laza 1 órás futással  folytatódott.Szerdán kedvenc edzésnapom volt ami az úszás-futás kombi.Mindegyikből 1 óra.Csütörtök a spinning napja.Az első órát megtartottam magamnak mert még az oktató sem jött el:),én viszont igen.Nem bonyolítottam túl a dolgokat,15 perc 120-as pulzuson pörgetés után 40 perc kiállás 140-es pulzuson.A küllőtöréses nap óta nem tekertem pedált,így ma nagyon élveztem,egymagamban mosolyogva zúztam a light-os hegymenetet.Ezután a második órát már oktatóval és sporttársakkal nyomtam,sima spinning,semmi tornagyakorlatok:),jól esett nagyon.Utána szauna,szeretem télen.Eddig ez történt a héten,holnap pihenős nap lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr632520778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2010.12.17. 12:58:34

... Nem akarok okoskodni... Fel a fejjel Úrfi!! Ahogy írod, a sport segít(het).. Van benne valami ;) :/. Hajrá! Tisztelet és Megbecsülés!

laciii79 2010.12.17. 13:46:12

Minden elismerésem, ennél jobban nem nagyon lehetne kezelni a helyzetet.
Go! Go! Go!

ztoto 2010.12.17. 18:14:12

közhely de igaz: Ami nem ől meg az megerősít!!
Inkább legyen csendes és békés karácsonyod mint veszekedésektől hangos.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.12.17. 21:57:32

Át tudom érezni a helyzeted. Nekem két egymást követő karácsony telt így. Gondolhatod mit éreztem utána az adventi gyertyák gyujtásának idején.
Aztán persze az ember rájön, hogy valaminek vége, az valami más kezdete is.
Ma már szeretem a karácsonyokat és biztos Neked is eljön ez az idő.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.12.18. 10:27:47

Fel a fejjel!
Írjak durvább edzéseket? :-))

mata68 2010.12.18. 16:32:22

Tegnap nem olvastalak. Fel a fejjel, az idő majd meggyógyítja a sebeket.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2010.12.18. 19:12:33

Köszönöm Mindegyikőtöknek az együttérző és bíztató hozzászólásokat!
Sokat jelentenek számomra!

szaszit 2010.12.18. 21:30:03

Fel a fejjel, ilyenkor tényleg jók gondolatelterelésre az edzések, addig se agyalsz más dolgokon..
(Idén én is így csináltam szinte az egész felkészülést)

cole81 2010.12.18. 22:15:25

Ha esetleg addig nem tudod pótolni a support létszámot az IM-re, akkor szívesen segítek majd! ;)
süti beállítások módosítása