Szerdán ki kellett hagynom a futóedzést,mert még mindig fájtak a dolgok,helyette sétáltam
egy light-os fél órát.Jobb is lett a helyzet,így a mai adagot gondoltam már le tudom nyomni.
Háááát,amennyire vártam már és hiányzott is a futás a hétvége óta,kb. annyira sz@r is lett...
Végig szenvedtem,nem találtam sem a ritmust sem a helyes mozgást,egyszerűen egy fos volt.
Mindenesetre azért végigcsináltam a 10 killert,de ez most nem esett jól,bízom benne,hogy vasárnapra jobb lesz.
Ráadásul mivel most pihenős hetem van,keveset mozgom,viszont kajálni egész jól kajálok :) így sikerült visszakúszni
98 kg környékére,hurrá!Most majd lehet 1 hétig megint spártai étrendet nyomatni,hogy normalizálódjon a szitu.

10 km (kb.) benne 5X1 perc zúzás,előtte,utána nyugis tempó
01:02:45
149 avg hr
1295 cal
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr392338443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása