Péntek 13

2010.08.13. 20:59

Bár még koránt sincs vége a mai napnak,egyelőre megúsztam katasztrófa nélkül.Sőt,jó dolgok történtek eddig.Egyik jóbarátomnak segédkeztem délután,ma vásárolta első autóját.Ezután este túllépve kisebb ízületi fájdalmakon(túlerőltetett sípcsont környéki rész) lefutottam a tervezett napi adagot.

10 km
1:03:01
150 avg hr
168 max hr
1311 cal
Ma laza tempó volt kiírva,de egyre többször éreztem,hogy menni kéne,tolni kéne:)
Jól eső érzés volt,és az összidő is mutatja,hogy gyorsabb voltam,mint szoktam ezen a távon.Pedig nem erőltettem,csak amennyire még jólesett kocogni.
Mondjuk igencsak rám is fér a gyorsulás,6:40-es kilométerek elég gyengusz,kezdő szint.9 km/h.Lóf@sz...
Az időjárásról annyit még,hogy nem fáztam :)
Azért a kötelező gixer megvolt,sikerült elmennem futni lakáskulcs nélkül...
Mire végeztem,párom már elment itthonról,de kisebb kalandok után végül sikerült bejutnom a házba:)
Ma végre befejezem az éjszakás hetemet,eddig nem sokat tudtam pihenni nappal.Holnaptól már sötétben alszom.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr582220214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása