Nyugis hét

2011.11.09. 23:34

Múlt héten felborítottam a megszokott rendszeremet így most próbálok visszaigazodni :) egy laza héttel.

Hétfő:
MTB 23 km
1 óra 3(22es átlag)
113 avg hr
131 max hr
A tegnapi maratont,hogy kidolgozzam a lábaimból elmentem egy kis középtányéros könnyű pörgetésre.
Az ilyesmik mindig jót tesznek a gyorsabb regeneráció érdekében.
Ezután gym 30 perc.
Konditermi erősítés a tegnapi futás miatt most csak szigorúan felsőtestre.Csináltam még kis gerinctornát is.
Majd át uszodába 1 km 25 perc.Easy swim.
Ezzel megvolt a szokásos hétfői buziskodás átmozgató jellegű könnyű hétindító nap  kis plusz reggeli bicajozással fűszerezve.

Kedd:
MTB 44km,2 óra(22es átlag),118 avg hr,167 max hr
Országút+terep vegyesen.Mivel laza hét 2ik napja van ezért a lánc következetesen középtányéron maradt végig.
Farkaserdőbe csavartam el  többek közt azért,hogy végre lemérjem pontosan az ottani futós körömet.
4100 méter.
A kinn lévő óvodás gyerekcsoportok némileg hátráltattak az edzésben de természetesen ez nem volt gáz.
Tök aranyosak voltak,főleg amikor visongva szurkoltak miközben másztam a fenyves 25%-osát.

Szerda:
Run 10 km,1 óra 4(06:24 p/km) 140 avg hr
Nem ment jól.
Fáradt vagyok izomzatilag.
Ez a light tempó is szenvedős volt.A táv is 30 kilinek tűnt.
Kicsit nehezen látom be,hogy megfáradtam pedig a szervezetem egyértelműen jelez az erős hétvégére válaszként.
1-2 napja ipari álmosságrohamaim vannak és farkaséhség reggeltől estig.Mivel hiszek az ösztönökben így enni eszek is:) nem véletlenül kívánom egész nap.
Pihenőnapot viszont nem tartok csak könnyű edzésnapokra váltok.Nem stresszelek az elszaladó testsúly miatt sem már tudom tapasztalatból,hogy pár nap rendes kajával és kemény tréninggel megint visszamegy 88 környékére majd.
A keringésem eléggé rendben van mai pulzusnyugvás elmegy:)  : 142ről 88ra 2 perc alatt.

Laza hétre laza zene,nekem nagyon bejön.Neeem,nem csak a csaj :):):)






 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr703367092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása