Miskolc Maraton 2011

2011.11.07. 07:40

Ez egy erős hétvége volt.


Szombat reggel trail run:
19 km
2 óra 3(06:28 p/km)
150 avg hr
174 max hr
Tepó kivitt a Hármashatár-hegyre terepfutkosni kicsit.
KIRÁLY hely,nagyon tetszett!Fogok járni ide.
Az első komolyabb emelkedőn felugrott a pulzus (reggeli)max közelbe így inkább belesétáltam picit,nem mertem erőltetni a dolgot mert még korán volt.
Sokan nyomták a hegyen elég nagy volt a forgalom.
Mestert nem nagyon hallottam lihegni:) elég jól bírta a szinteket(is).
Lefelében volt 1-2 light-os:) nyaktörő rész ami eredetileg biztos nem szerepelt a Tepó féle nyomvonalban de épségben leértünk.
Bejön nagyon a terepfutás biztos azért is mert még újdonság nekem meg hát jóval szebb és nehezebb mint a betonos run.
Mindjárt nem kell 50 kilit tolni a lefáradáshoz:).
Végén kaptam a Mestertől még egy jutalom falat turmixot is :) amit ezúton is nagyon köszönök!
Ja,és megjött a mez!ÁLLAT! :)
Kis fun story,hogy elfelejtettem váltóruhát vinni így futás végeztével cicanadrágban:) kellett a BurgerKingbe menjek.Engem nem zavart de a csodálkozó tekintetek azért elárulták,hogy kicsit elütöttem az átlagos közönségtől:):):).Bár Tepó mindig mondja,hogy nem jó a junk food(bagoly mondja verébnek...:)) de mit csináljak ha egyszer imádom?Ráadásul volt plusz whopper jegyem amit csak tizedikéig lehet beváltani:).
Ezután bicaj 70km
2 óra 20(30as átlag)
127 avg hr
Tepótól hazafelé jövet még a kocsiban megszólalt a telefon,István hívott,hogy 18 fok van menni kell bringázni.
"Hosszas" :) rábeszélés után beadtam a derekam.
Virágszedegetősben tekerésztünk de azért néha megindultunk:).
Ilyenkor persze még szélárnyékból is kiszakadtam a fehér Specialized mögött mert Mr.Brindza(10:10) más kategória,pár osztállyal feljebb játszik a triatlonban mint én.
Azért azt el kell,hogy mondjam,hogy én is előztem ám!:)
Egyszer:)
Lejtőn lefelében,nagytányér kónuszon,bekönyökölve aero pozícióra,full tolóerőn 160as pulzuson.
Miközben Pisti csak gurult tekerés nélkül:).
Menet közben kaptam tőle pár szakmai tanácsot is jó volt bandázni ismét majd mindenki ment a maga útján haza.
Este még kis úszás is játszott 2 km,50 perc
A nagyon bonyolult:) 10 hossz mell 10 hossz gyors váltásban dolgoztam végig.Maraton előtti napra szokták ajánlani az átmozgatást ezért gondoltam,hogy ha már volt ma futás és bicaj miért ne mennék el úszni is?:)
Jó-jó az 5 órás gyenge fitnesz(majdnem komplett féltáv) kicsit talán lehet,hogy több az átmozgatástól viszont szerelmi bánatra elég jó.
A napok óta bennem bújkáló "cry-baby"-nek kitéptem a szívét,lefejeztem,a lyukon kihúztam a gerincét majd feldaraboltam és elástam ami még megmaradt belőle...
Most már minden okés,jól vagyok:).
A nap végére amúgy éreztem valami furcsát először arra gondoltam,hogy talán elfáradtam?
De aztán rájöttem,hogy csak éhes vagyok:):):)

 

Vasárnap egy újabb maratoni futás várt ránk:

XI.Barátság Maraton Miskolc
Tavaly itt teljesítettem az első maratonomat ezért ez a rendezvény különösen kedves és emlékezetes számomra.
Most már volt pár múlt évről ismerős arc és jó volt összetalálkozni ritkán látott sport társakkal.Összeinteni vagy pacsizni egyet.Legendák is megtisztelték a versenyt az állandó résztvevő Bogár Jani(már iskolás koromban ámulva néztem a tv-ben) mellett Németh Csaba(UTMB 4ik) is rajthoz állt.
Itt volt IronSchwarczi is.
Ő sajnos a versenyen nem indult viszont nagyon lelkesen szurkolt nekünk.Nagyon sokat jelentett a segítsége a pálya legnehezebb részén.
KÖSZÖNJÜK SZÉPEN!
Mondjuk nem mindenkinek volt nehéz az emelkedő...
Igaz,Krisztián? :)
Maga a run jól ment az elején teljesen könnyen nyomtam a 6 percesektől gyorsabban meg is lepődtem ezen mert fáradt voltam a tegnapi gyenge fitnesztől de talán még inkább az erős edzéshéttől.
Mindegy úgy voltam vele,hogy nyomom amíg bírom aztán majd úgyis belassulok.
Felétől már simán szenvedős volt ekkor lementem kutyába:) és kezdődött az igazi maraton...
Nagy feszültség óriási emóciók,görcshatáron.Éreztem és láttam az órán,hogy ebből még PB is lehet csak nem szabad kiereszteni hanem nyírni kell tovább.
Egyik kör a másik után végtelen lassan.Tibikével oda-vissza előzgettük egymást.
Fájt de nagyon akartam menni...Hihetetlen volt...
Krisztián feladta a kólát ezután utolsó körre fordulva megindultunk.
"Mint a lift amikor leszakad..."
Elég hangosak voltunk Tibikével ahogy spanoltuk magunkat de kellett,hogy felszívjuk magunkat.
KÖSZÖNÖM SZÉPEN Neki(is) az utolsó körben a támogatást!
Végül célt fogtam 4 óra 10 perces idővel(05:55 p/km,157 avg hr) ami ugyan nem egy nagy eredmény de nekem eddigi legjobbam.
Azt hiszem ezt így kell:).
Legfáradtabb és legszintesebb maratonon új PB.Egy 23 és fél órás edzéshét végén...

Ma megkaptam mindent mit futás embernek adhat.
Átkozott életem eddigi legnagyobb futása volt.
Nem túlzom el.

Külön öröm volt számomra,hogy mindhárman megkaptuk amiért jöttünk.
Krisztián könnyedén végigzúzta első félmaratoni futóversenyét : 1 óra 48(!)...
Nemcsak lelkes és türelmetlen:) de eléggé tehetséges is a "gyerek"!
Tibike visszatért a futópályára sérüléséből.Aggódtam nagyon de egészségben "hazaért" és együtt futottunk be.
IronSchwarczi megmutatta nekünk Szentlélek egy részét ahol ismét remeteségét:) tölti(irigykedtünk is Rá emiatt) majd utaztunk haza a Duna kanyarba.
Ja és tombolán nyertem papucsot! :)



 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr683360179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2011.11.07. 08:03:39

Gratulálok a PB-hez. Az előző napi rápihenés mindig meghozza a gyümölcsét :)

A családot tegnap Ancsi és Máté képviselte itt, mindketten nagyon jól teljesítettek (Ancsi 1:56/21 km, Máté 23 perc/5,2 km).

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.07. 08:06:12

@mata68: Köszönöm szépen!A Családodnak gratulálok!Feleségednek integettem sajnos akkor már "búsuló juhász":) figurában voltam befáradva így többre nem tellett de jó volt látni!

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.11.07. 08:54:23

Gratulálok itt is...
JÓ kis hétvégére sikeredett ez :-))

oregbaka 2011.11.07. 09:02:35

Nocsak, nocsak! Érzelmek?
:-)

Gratula Petya! PB. És ez nem "gáz".
Érezhető a "lélek bugyrainak bejárása".
23 óra alatt elég mélyre lehet ásni önmagadba.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.11.07. 12:06:36

Ez bravúros volt Petya! Nagy gratula!!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.07. 14:28:32

@oregbaka: a 23 óra egész hétre nézve nem olyan sok annak ki 34 órás egybe menetelésre készül...;)

Kovács Krisztián Short' 2011.11.07. 23:00:34

Gratulálok itt is. Számomra is magasztos érzés volt látni az utolsó száz métereken, hát még milyen lehetett Neked belülről :)
Példaértékű futás volt.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.07. 23:10:56

@Kovács Krisztián Short': Köszönöm szépen!Tényleg életem futása volt...nem túlzok ezzel.NAGYON DURVA ilyen flow-t még nem éreztem eddig soha.Bizonyára kellett hozzá a mostani lelkiállapotom is,hogy így végig tudjam szenvedni és erőből,dühből végigszaggatni a több mint 4 órát.Komolyabb emberek talán nem is értik ezt mert a 4.10-es maraton valóban egy lóf@sz,de nekem ez nehéz és fájdalmas tempó volt ezen a távon.

gafmon 2011.11.08. 05:48:23

@PecsiPeter: Gratulálok a Pb-hez! Irigylésre méltó, ahogy felülemelkedtél önmagadon!

gafmon 2011.11.08. 05:49:34

@mata68: Gratutálok a családodnak! Máté nagyon jóóóóó!

mata68 2011.11.08. 09:12:05

@gafmon: Köszönöm szépen ! Igen, gondoltam rá, hogy Máté induljon az IM-en helyettem :) Persze ez csak vicc, de 6-8 év múlva tervezem a közös indulást.

mata68 2011.11.08. 09:17:32

Régen esett itt szó Tibiről, mi újság vele ?

DSipi 2011.11.08. 09:19:24

Szevasz Peti!
Gratulálok a maratonodhoz! (és az elmúlt hónapok edzéseihez) Szerintem ez a 4:10es idő nagyszerű eredmény! Az én szememben aki 4órán belül tud futni maratont az már nagy futó:) és ha pihenten mész, akkor az is meglett volna. Mindenesetre jó látni, hogy mennyire motivált vagy és semmi sincs ami megállítson, hogy elérd a kitűzött célod! Csak így tovább!
Üdv

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.08. 09:25:25

@gafmon: Köszönöm szépen!
@mata68: Na de Sanyi! :) A bejegyzésben pont,hogy van szó Tibikéről...
Mi van Veled? :):):)
@DSipi: Köszönöm szépen!Neked is minden jót!Megírhatnád akár ide is,hogy mi újság van Nálad mostanság.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.08. 09:29:18

Misk66 remélem nem fog haragudni de kiteszem ide edzesonline-os kommentjét:
"Én is örülök,hogy ismét találkoztunk.A lányom azt mondta rád:Ez a srác a rakétát is megállítaná...."
Ez annyira jól esett! :)

mata68 2011.11.08. 10:07:05

@PecsiPeter: Igen láttam, hogy írtál a futásáról:) Az egészségügyi állapotáról érdeklődtem.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.08. 12:11:28

@mata68: "Tibike visszatért a futópályára sérüléséből.Aggódtam nagyon de egészségben "hazaért" és együtt futottunk be."
Úgy tűnik most minden okés Vele,de ha ezt olvassa majd reagáljon Ő inkább mégiscsak jobban tudja hogyan érzi magát:):):)
Kívülről minden okés:).

laciii79 2011.11.08. 20:35:13

@PecsiPeter: GRATULÁLOK!!!
Belőled csak úgy potyognak a PB-k!
Megtaláltad a gép oldalán azt a nyomógombot, hogy PB? Benyomtad, és már jönnek is az egyéni legjobbak??? Így megy ez, mi? :-))
Elképesztő vagy, ilyet futni egy huszonórás edzéshét végén?!?!

Tibi(ke) 2011.11.08. 21:18:49

blog.hu/user/87112 Köszönöm az érdeklődést, egyre jobban érzem magam, jelenleg sérülés sem hátráltat, bár ezt még szoknom kell.:) Remélem így is marad, különben nem marad elég idő a felkészülésre, jelenleg gyenge vagyok mint a harmat, bízom benne mire kitavaszodik fejlődöm én is. Sokkal több időt kellene a nyeregben töltenem...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.09. 23:20:04

@laciii79: Köszönöm szépen!PB gomb sajnos nincs:) izomláz és túledzés viszont van :)

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.11.10. 21:50:37

@PecsiPeter: @Tibi(ke): Gratulálok Nektek! Jó volt találkozni Veletek! Köszönöm a segítséget!
süti beállítások módosítása