Hételeje

2011.10.05. 19:24

Hétfő:
Tibikével light-os bicaj a Börzsönyben,Szokolya-Királyrét-Kóspallag felé.
Csodaszép helyeken csavartunk nagyon bejött.Feltöltődtünk mentálisan.Jót tett.
70 km
3 óra 12 perc(22es átlag)
115 avg hr
148 max hr
Ezután run:
Muszáj volt kipróbálnom gép hogy muzsikál egy maraton másnapján:).
Easy volt...
Tegnap ugyan kiderült,hogy gyors nem vagyok de ma tapasztaltam,hogy legalább a teherbírás alakul:).Igaza van Ivan Grasso-nak ez fontosabb.
Annak ellenére,hogy könnyű volt nem akartam hosszabbat menni mert a felkészülés mostani fázisában még nem kell maraton másnapján 3 órás bicajra többet ráfutni:).
Amúgy is sikerült meghemperegni az erdőben a földön egy fa gyökerében megbotolva:).
8.5km
55 perc(06:28 p/km)
150 avg hr

Kedd a pihenésé volt.Próbálom tartani minden héten a legalább 1 pihenőnap beiktatását bár ami igaz az igaz elég nehezen megy:).Ezek a legnehezebb napok:) viszont ma legalább finomakat ettem:).Meg is látszik a mérlegen:).

Szerda:
Egy újabb szép helyen a Farkaserdőben csavarogtam montival + oda-visszaút.Még a múltkor Ivan mutatta meg,nagyon bejön később majd futni is elmegyek úgy tervezem.Sok terepes rész volt a mai karikában.
51km
2 óra 29 perc(20.5ös átlag)
110 avg hr
137 max hr
Ezután run:
Virágszedegetős,útközben elhagyott lakáskulcs keresgetős de végül mégsem megtalálós kocogás volt ez.Mivel éjszaka dolgozom ezen a héten így nem nagyon akarom magam nyírni a csökkentett regenerációs faktor  és a felborult biológiai óra miatt.Valahogy majd csak eltelik ez a hét :).
9.5km
1 óra 2 perc(06:33 p/km)
142 avg hr


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr883280807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2011.10.05. 20:14:58

Kemény vagy, hihetetlenül gyorsan regenerálódsz. Illetve nem is kell rá időt fordítanod, ez számomra furcsa:)

gafmon 2011.10.05. 20:44:38

Pihentető edzések?"nem nagyon akarom magam nyírni" :D) És a hétnek még nincs vége:) A pulzusodtól elszállok. Nekem évekig 110 volt a nyugalmi, mire kiderült, hogy mi van.

oregbaka 2011.10.05. 21:39:58

Nem vagy fair! Ezekkel a videókkal az őrületbe kergetsz! Függővé válok én is lassan a videó nézegetésben.
Ami a leírt adagokat illeti, no comment!
Egyelőre:-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.06. 13:09:23

@mata68: Már a súlyemelős korszakban észrevettem magamon,hogy ez megy.Kevéske jó kaja+pár órácska alvás és már minden okés is :).Feltöltöm a battery-ket:).Az IM felkészülés alatt a Mester is végig "hitetlenkedett" :).
Számomra inkább a teherbírás illetve az edzettség ilyen fokú javulása a meglepő.
Pedig próbálok tényleg lassan lépdelni az Úton mindig csak annyit amit érzem,hogy még tolerál az
élő szövet fémvázon...
:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.06. 13:19:20

@gafmon: A visszavétel és a pihentetés főleg az intenzitáson látszik.Az ilyen heteken nem szaggatok montival 30 körüli átlagokat:) és nem futogatok 5.30-as tempókat.Így is lehet edzve pihenni:) a kulcs az intenzitás.
A 110 nyugalmi az nagyon sok.
Nekem az ébredési(nyugalmi) pulzus az 48 körüli.
A sport közbeni értékeim(főleg bicajon) is szépen alakulnak az edzettség előrehaladtával.
Ezért írtam Neked már a múltkor is,hogy a megfelelő keringés és az aerob rendszer kiépítése kiemelten fontos!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.06. 13:20:47

@oregbaka: :) én is imádom ezen filmeket:) "rongyosra" nézem őket:).

gafmon 2011.10.06. 14:13:23

Kb. másfél éve derült ki, hogy autoimmun eredetű pajzsmirigy betegségem van.Szóba került az izotóp, de a gyógyszereket választottam. Jól meghíztam, lelassultam (a szívem is).Most folynak még a további vizsgálatok,de szednem kell még a hormontabikat is:(( Mióta mozgok a nyugalmi pulzusom jó, de vár még rám egy terheléses EKG is...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.06. 15:35:33

@gafmon:
Hmmm...
Így egy kicsit bonyolultabb Neked a sportolás is.
Oda kell figyelned fokozottabban valamint dokikkal egyeztetni,hogy mi a szitu ilyenkor.
Gyógyulj meg mihamarabb!

gafmon 2011.10.06. 18:46:23

@PecsiPeter: Köszi! Nagyon jó kardiológiai összeköttetésem van:)Kézben tartanak.

laciii79 2011.10.08. 17:19:45

@PecsiPeter: Baromi jó a videó... :-), remélem most már tényleg hamarost felgyógyulok ebből a nyavalyából, és én is újra futhatok!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.09. 21:47:00

@laciii79: mernemvigyázolmagadrapedigmáredződisvan :)
süti beállítások módosítása