Maratoni hét

2011.09.29. 23:25

Hétfő bringás nap:
Leporoltam a TT bike-ot:) mert Nagyatád óta csak 1szer mentem vele.
Korán abbahagytam mert amit itt kimértem körpályát  a környéken(3.6km) az egy sz@r.Nagyon rossz az út ehhez a bicajhoz.Nagyon benéztem ezt a tervezés időszakában...
Kb. fél órát vertem(31es átlag) aztán montira váltottam amivel úgy 40 kilit tapostam le 26os átlaggal.
Elugrottam kenyérér' :):):)
Új edzőkör kell ami síkabb és jó minőségű.
SZÉJJELAKAROMVÁGNIABETONT!!! :)

Kedd mix:) :
Délelőtt kezdtem gyúrással.
Mindenből csak lazán mert nem voltam fél éve kondizni :).
Csináltam több speckó törzs és derékerősítő mozgást is.
Ezúton is köszönet Tominak aki átküldte az ehhez kapcsolódó anyagot!
Aztán úsztam egy laza fél órát nem erőlködtem nem is esett jól mert fájt a hátam közben.
Estefelé Margitsziget run.
Nekem kicsit kevesebb mint 3 kör.
15 km
1 óra 26 perc(05:44 p/km)
150 avg hr
Nem fogok barátkozni Krisztiánnal mert rohamosan fejlődik:):):) ma is szemtelenül gyors volt:):):).Simán leszakított minket magáról pedig csak augusztus óta fut...
Viccet félretéve marha jó volt.Már a kocsiban tetszett a Kraftwerk:).
Kinn a szigeten találkoztunk a Csajokkal+a kis Gergővel+Bakával+Janival.
Jó volt bandázni.Futás után a szokásos burgerking-es akció is megvolt kedd lévén:).

Szerda montizás sötétben:
Night MTB:) 50 km
2 óra 3 perc(24.4 es átlag)
112 avg hr
Először a tempó lett oda aztán a kedv is.
Élvezet nélkül megette a fene az egészet így lefeleztem az edzést és végül inkább hazamentem.
Palacsintázni...:)

Csütörtök megint szaladgálós nap:) :
IM blog banda futás a Margitszigeten.
Kinn voltak a Csajok is meg Öregbaka+Kombinat+Ivan Grasso+én.Nagyon jó kis happening volt.
Elég jó volt az Ironman/m² arány:).Mivel a hétvégi maratonnal együtt meglesz a heti kilométerszám így ma nem futottam már hosszút csak 5 karikát.
26.75 km
2 óra 46 perc(6:12p/km)
153 avg hr(helytelen táplálkozás(1 sajtos tejfölös+1 káposztás lángos:)) és kellemes dózis:) koffein miatt lett szerintem magas).
A derekam meglepően jól bírta most napok óta folyamatosan javul,ez tök jó és a maratonra nézve is bíztató.
Apropó Budapest Maraton.
Már várom nagyon szeretem az ilyen nagy tömegsport rendezvényeket.Sőt bármilyen futóversenyt:).
Tavaly még csak a 30 kilis távot mertem bevállalni de idén már kicsit más az állás így-papírforma szerint-nem lehet gond a teljesítés az egész távon.
Ha mindent beleszámolok akkor már 6 maratonit futottam ha a konkrét 42.2 kilis futóversenyeket nézem akkor csak 2őt.
Ez lesz a 3ik.
Külön ugyan nem készültem rá és rá sem pihenek(edzek rendesen egész héten még szombaton is) de mivel -magamhoz képest- jó formában vagyok így rámegyek a 4 órás teljesítésre.
Vagyis a 03:59:59-re :)
Ebben Öregbaka harcostársam,barátom lesz a partner mert megbeszéltük,hogy együtt futunk majd.Mi elég jó páros leszünk mert Bakának ez a tempó egy virágszedegetős laza téma lesz míg nekem egy full erős vért izzadós.
Bizakodó vagyok ha minden jól megy sikerülhet.
Ha mégsem akkor sincs katasztrófa amúgy sem életem a minél jobb célidő hajkurászás:).
"speed is sex,distance is love" ;)

Kis bicaj téma,"behind the scenes" footage of Giro d'Italia 2011 :

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr983266581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.09.30. 08:30:22

Nagyon nagy hajrá vasárnapra! Én 30-on indulok, majd meglátjuk... :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.30. 09:33:18

@Eperszemke: Neked is nagy hajrá!Keményen!TÁMADÁS! ;)

cole81 2011.09.30. 09:39:15

Naaa valld csak be, h Te is teljesítmény- és egyben idő orientált vagy! :P
Hajrá a 4órán belülihez!!! Saját iramfutód lesz? :) El ne dumcsizzátok az elejét! :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.30. 09:56:30

@cole81: :) Tapadunk a zöld lufira!Bense Krisztina és Karlowits-Juhász Tamás lesznek a hivatalos iramfutók.Bennük bízunk :)

laciii79 2011.09.30. 11:12:46

@PecsiPeter:
Nyúllal könnyű! :-)))
Na, mi volt szerdán? Géppel is történhetik ilyen?
Amúgy nagy hajrá vasárnapra!
Én márciusban megyek a Balatonra! Ha ott futod majd a márciusi maratont, lehetsz a nyulam. :-)))

oregbaka 2011.09.30. 12:58:08

Meg fogunk szenvedni mindketten:-) Felkészülés nélkül, fáradtan fogunk nekivágni. Tehát tuti fájdalamas lesz a 30 fölötti rész (is).
De hát ezért csináljuk nem?:-)
Cél a 3:59:59.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.30. 15:00:52

@laciii79: Köszi,igyexünk majd.
Gép is elunja néha:) simán hazamentem könnyű szívvel.Az én amatőr kezdő szintemen nincs szükség muszájból edzésre.
Szívesen nyulaznék Neked tavasszal egy "aprócska" gond van ezzel:a Te maratoni tempód úgy 1 perccel vagy többel is jobb kilinként:).

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.30. 15:04:35

@oregbaka: Ne beszélj mellé!:)
Neked ez easy lesz.
Ha úgy tudnék futni mint Te akkor vasárnap reggel még el mernék menni tekerni is egy laza 150est:).

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.09.30. 16:03:39

@PecsiPeter: Miért, nem bringával mész a Hősök terére? Nem ismerek Rád :-))

Egyébként hajrá Nektek, sajnos nem tudok ott lenni és segíteni, mert tanfolyamot tartok a hétvégén. Dávidot kergessétek meg egy kicsit, hogy sikerüljön a 3:30-a!

laciii79 2011.09.30. 17:15:35

@PecsiPeter: Azért Te már túl vagy egy pár maratonon, sőt, ultrázol is. Én meg eddig csak 26 km-ig jutottam..., és az, hogy 20-at tudok egy tempóban, az egy dolog, a maratonon célba érni, meg egy másik.
Amúgy meg elmész ám a p*cs*ba a Te amatőr kezdő szinteddel. :-)))

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.30. 18:12:05

@Tepó: Köszi,megpróbáljuk tolni a tempót hátha sikerül egy PB a BP-n:).
2 oka is van az autós menésnek.Egyik,hogy nincs hova tenni a bicajt(nem is hagynám ott ennyi órára) a másik meg ahogy lefutom már iparkodnom is kell be melóba mert délután dolgozom majd.
@laciii79: Menni fog a maratoni táv is hidd el!Egyet se aggódj ezen!Aki 26ot tud futni az lefut 42.2őt is:).
1 év 9 hónappal a hátam mögött még simán kezdő a kategória.

shepherdpeti 2011.09.30. 21:28:02

Hi, mi is 4 óra alatt tervezzük az asszonnyal, nekem ő lesz az iramfutóm. Éppen négy óra alatt, talán egy 3:50-est kierőltetek belőle. Ha minden ox. találkozunk, és hajrá mindenkinek, szakiccsátok fel a betonyt:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.30. 23:24:13

@shepherdpeti: Nagy hajrá Nektek is!Az Ironman sátornál leszünk 9 körül,remélem találkozunk.Kakastoll lesz a kalapomra tűzve arról megismertek:)

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.10.01. 16:44:57

Hajrá Peti, meglesz az! Majd rajzolj valami érdekeset a hátadra, hogy legyen miben gyönyörködnöm, amikor előzöl :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.01. 17:40:26

@norcsifut: Köszönöm!Neked is nagy hajrá!
Már nem kell semmit sem rajzolnom magamra:) így is tele vagyok mintázva mindenfélével:).Ha nyár lenne félmeztelenül futnék és ijesztegetném a gyerekeket:) és az érzékenyebb lelkületű nőket:).
Az előzéssel várjunk még...Nem eszik olyan forrón azt a kását...Csak a teljesítés legyen meg a többi nem számít (annyira)!

norcsifut · http://norcsifut.blog.hu 2011.10.01. 17:55:17

@PecsiPeter: vénasszonyok nyara van :) Nálam is főképp a teljesítés a lényeg, már rájöttem: 10 év kellett, hogy rájöttem. Ez az élvezetek halmozása km-eneként :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.02. 18:28:02

@cole81: Nem lett meg a jó célidö.Saját mérés szerint 4óra 19perc.Komolyabban kell venni ezentúl a pb-s próbálkozásokat:).A táv viszont nagyon easy ennek tökre örülök.Simán ki mertem volna menni még egy körre:).Böbe nagyon jót futott ügyes volt!Férje is:) megmondtam előre,hogy Baka simán megcsinálja(3óra 58).Sün asszem 3óra 38 meg Dávid is akörül.Szabi is ügyes volt!Nóri idejét nem tom:( de jól tolta.Schwarzinak ezer köszönet és persze minden szurkolónak!Jó volt!Naná,futni hogyne lenne jó!

cole81 2011.10.02. 19:17:13

Otthagyott Baka? Azért gratulálok a laza teljesítéshez és majd 70kilósan zúzod a PB-ket! ;) (bár ehhez lehet intézni kéne egy vodafone-os örökös kitiltást) :D
Next: Siófok?

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.10.02. 19:33:09

@cole81: Köszönöm!Bakával megígértettem előre,hogy ha belasullok és nem bírom Ő akkor is továbbmegy és megcsinálja.Szerencsére így is tett!
Next futás holnap:).
Ha a maratont kérdezed azt nem tudom.Át kell böngészni a futónaptárakat de több mint valószínű,hogy a sorban következőn is ott leszünk:).
Te nem tervezel maratont egyenlőre?
Nem kell tőle besz@rni,"csak" 42 kili.
Simán fel tucc:) készülni rá!

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.10.02. 20:46:50

Jó lett ez, kemény vagy! A tegnapi bringázás után nekem a 10K is problémás lett volna! :) Így legalább tudod, hogy 4:20-at bármikor bármilyen állapotban tudsz. A dupla előtt ez talán még fontosabb info, mint egy PB!
süti beállítások módosítása