IronFertő 2011

2011.05.23. 01:38

Péntek esti leutazás,késői megérkezés,villámgyors sátorállítás majd rövid esti bandázás(Vasapunak hála finom hamburgerek) jellemezte az első napot.
Szombat hajnalban a koránkelők kis csoportja(Scwhwarzi+Sipi+LC) előmelegített bicajon egy rövidke 35 kilis etappal(közben isteni lekváros fánk:)).
Mire visszaértünk a bázisra már mindenki megérkezett és kezdetét vette a Vasapu által tökéletesen megszervezett program.Maga a tábori zóna is minden igényt kielégített,szuper hely volt a szállásunk,bár nekem egy kissé fura volt a sátrazás,hálózsákos alvás mert 1987 óta nem aludtam ilyesmi körülmények közt:) de bejött.

Élmény rész:
Nagyszerű volt élőben is megismerkedni végre az eddig még csak virtuális "haverokkal".Akiket meg már eddig is ismertem azokkal meg pláne,hogy nagy királyság 1-2 napot együtt tölteni.
Elég jó volt az IRONMAN/nm arány a táborban :) bármerre néztem mindenhol Finisherek,ultra emberek,duplát teljesítők jöttek-mentek:).
Nekünk jelölteknek azt gondolom már ez meghatározó löket volt induláskor.Az egész nap végig fantasztikus hangulatban telt az ökörködés és vidámság asszem' végig a plafont verte.Ebben a 2 napban több jelmondat,szállóige,aranyköpés és csatakiáltás is berögzült,a továbbiakban már félszavakból is tudjuk majd,hogy mire gondol a másik :):):).
A mozgásos részt befejezvén Myke bizonyította Ironchef titulusát(bográcspörkölt),profizmusa ebben a témában is maximális valamint azt hiszem Neki van olyan teste amilyenért bármelyikünk oda adná akár a másik biciklijét is;).Bográcsozós,iszogatós,beszélgetős,ismerkedős,ünnepi pólóátadós volt a délután,nagyon jól éreztük magunkat repült az idő.
Este a tábortűznél folytattuk,még zsírt is égettünk :) a gyerekek lefeküdtek :):):),a férfiak még fenn maradtak egy kis ideig,szolid italozgatás keretén belül.Végül azt hiszem 1  óra körül mindenki nyugovóra tért.
Mondjuk mi még elmentünk Szaszittal egy rövid 30 kilis levezető night run-ra :):):) de úgy beszéltük meg,hogy erről senkinek sem szólunk :):):).
Vasárnap a sátorbontás és a csapat szétröppenése után  Vasapu vezetésével még páran azért megmásztuk  a híres Muck-ot,így lett teljes számunkra a program.
Nagyon mást nem tudok írni nyálas ömlengés nélkül :) mert valóban igazán szuper program volt és fantasztikus szép helyeken jártunk és mindenki jó fej volt.
Tibikével még a nem rövid utat is végig röhögtük,beszélgettük(amikor nem aludt:))

Szakmai rész:
Alapos és mindenre kiterjedő 50 méteres bemelegítés után :) Kombinat az élre vágott és el is dőlt nyomban a bringatúra sorsa :):):).
Myke "fogjunk rá Kombinat-ra!" kiáltása után kezdetét vette az ereszdelahajamSZÉJJELVÁGJUKABETONT életérzés :):):).
Végig próbáltam az elejével menni,raktam a kereket ahogy csak tudtam,mozdultam a lószolásokra mert hát rángatás az volt az első bolyban bőven.És nem csak az első 50 kiliben :).
Szaszittal pár jó helyen és megfelelő hangerővel eleresztett harci kiáltásomnál még a vége felé is ipari megindulások voltak.
Nagy veretés volt egész távon bár ez csak amolyan macska egér játék volt amelyben végig én éreztem magam egérnek :):):).Pár gyenge elmenés és támadás próbálkozásomnál rendre helyre raktak :):):),de legalább közelről láthattam hogyan is kell ipari bicajozást vágni.Kombinat nem sokkal a vége előtt "robot vagyok!" csatakiáltással egy új pályavonalat is kipróbált :):):),de végül nem lett gond pár óra késéssel azért ő is visszatalált a bázisra:):):).
Profin kitalált és megépített depóból aztán közösen elrajtoltunk a hegyi cross futásra ami nekem elég ismeretlen fogalom volt,eddig sosem erőltettem efféle edzést.
Itt kijött nagyon az erőszint különbség,az eleje már szinte a célban volt mire mi a végén az első kanyart bevettük  a hegy aljában:).
Egyébként az egész rendezvényre az volt a jellemző,hogy a profiknak ez csak laza,átmozgató,regeneráló mozgás volt csak,nekünk IM jelölteknek viszont úgy gondolom,hogy egy kiváló és nehéz,hosszú edzés jött össze.Pontosan olyan amilyenekre szükségünk is van ha életben akarunk maradni Nagyatádon.
Főként ezen 3 dolog miatt volt ez nagyon jó tréning:
1.Ennyi bringára ennyit még eddig nem futottam rá(hajnalival együtt 145bike+19run) ráadásul a terepfutást 25-30 kili sík szaladgálásnak éreztem :).
2.Igazi nagymelegben ráedzhettünk a kánikula tűrésre is.(nagyon fontosnak tartom)
3.de a legfontosabb:bár nálam a nagy duma megvan mindig,hogy terminátorkodás így meg úgy meg elpusztíthatatlan vagyok meg fáradhatatlan,stb. ez az "imázs" része :) és remélem senki sem veszi ezeket tőlem rossz néven mert ez igazából csak jófofáskodás,humoros arcoskodás akar lenni,DE a lényeg az,hogy ezen a hétvégén testközelből láthattam IGAZI robotokat feladat végrehajtás közben.Olyan gépeket,akik
VALÓBAN fáradhatatlanul,keményen és gyorsan törnek előre.Ők olyan sport társak akikre csak felnézni lehet...
Meghatározó és ütős dolgok voltak ezek most számomra a hétvégén az élmény részen túl.

Nagyon nagy köszönet jár Vasapunak és Szaszitnak akik hihetetlen jó programot szerveztek össze nekünk!NAGYON jól éreztük magunkat!

Pár életkép a hétvégéről és pár video amit Kombinat és a Mester készített menet közben:

 

IronFertő 2011 from Daniel Temesi on Vimeo.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr992925146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.23. 09:46:09

Nagyon jó kis buli volt. Ismételni kell!!!!!

myke6969 · http://ironmyke.blog.hu/ 2011.05.23. 10:09:43

Tényleg jó volt élőben is találkozni! Nagyon jó a bringás formád :), gratulálok. Szétvágod a betont! Ebből még akármi is lehet Nagyatádon.

A political correctness jegyében kihagytad, de én azért megemlékeznék róla, hogy sikerült úgy leszakadnom 75 kilitől, hogy én azért adtam volna a bringámat, ha hazavisz valaki kocsival... Ehhez hozzásegített az első 20 percben a savazós csapatás és az, hogy idén (ezzel együtt) még csak 220 kilinél járok keróval :(( , úgyhogy mostantól egy kicsit belehúzok!

laciii79 2011.05.23. 20:32:35

Köszi a videókat! Jó móka lehetett nagyon! :-)

ironsun 2011.05.23. 22:02:28

Valahol Ausztriában megszólalt egy légvédelmi szirénához hasonló síp, meg is ijedtünk hátul, hogy jön a Norbi által beígért szökőár, aztán kiderült, hogy csak miattad jeleztek:) Brutál módon mész!

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.05.23. 22:18:56

@ironsun: A futáson is veretett rendesen!
Nincs mese, Peti már igen előkelő helyen áll a fogadóirodáknál...
...közben a sógorok is lassan végeznek az újraaszfaltozással! :)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.05.23. 22:57:01

Nagyon erősek vagytok, Te főleg bringán mész irtózatosan. Gratula!

Mondjuk azt nem gondoltam, hogy elfáradtál, pedig direkt a női pályára mentünk.
Legközelebb megmutatom, hol futnak a fiúk:-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.23. 23:27:34

@myke6969: @ironsun: @Ivan Grasso: @Vasapu:
egy "kicsit" eltúlozzátok ezt a bringás dolgot de azért köszönöm!
Nagyon messze van az én teljesítményem még a jótól...de majd javulgatok benne.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.23. 23:47:03

@laciii79:
legszuperebb hétvége eddig.Valóban nagyon jó volt!

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.24. 15:42:20

Kéne egyet biciklizni a hétvégén.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.24. 16:49:33

@kombinat:
Simán benne vagyok,ismerhetsz:).Szombat 2-3 órás veretés(sok szinttel)+ráfutás,vasárnap 5-6 órás nyugis bicaj síkon a terv.Bármelyiket szívesen lenyomom Veled.Biztos jönne Tibi is,meg persze bárki jönne jelezzen.Valszeg mindkét nap dolgozom majd délután úgyhogy reggel időben kéne kezdeni.
4.30 legkésőbb :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.24. 23:37:29

@kombinat:
Most,hogy hazaértem melóból már el is küldtem levélben a jelentkezésemet ;)
Tetszik a kihívás bár jobb lenne picit nagyobb távokkal az erősebb szimuláció miatt de így is nagyszerű hiszen kisebb a sérülésveszély és a regeneráció is kevesebb időt vesz igénybe.
Remélem bekerülök.
Te is jelentkeztél?

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.25. 09:02:58

@PecsiPeter: Ha minden igaz, akkor még be vagyok nevezve a tavaly elmaradt balatonátúszás miatt. Megpróbálom átruházni rád.

Akkor rámentem a tévére, volt vagy 5 egyéni induló, titkoltam is a tervet.:)

Idén sajnos kimarad, egy legénybúcsún héderezek. (hajnalban persze lenyomom a távot) :)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.25. 09:19:20

@kombinat:
"hajnalban persze lenyomom a távot" :):):)
bekötött szemmel hátrafelé :)

szaszit 2011.05.25. 12:45:22

Az osztrák hatóságok kénytelenek újra bevezetni a határellenőrzést, mivel az elmúlt hétvégén P.Péter 36 éves gödi lakos (alias Lelketlen Cyborg) 13 társával jelentős károkat okozott a Fertő tó körüli országutak állapotában. Tettüket súlyosbítja hogy mindezt előre megfontolt szándékkal és végig mosolyogva és "széjjelvágjukabetont" csatakiáltásokkal haladtak:D

Örülök hogy találkoztam Veled és Tibikével is, alakul a bringás formátok Atádra, nagyon tetszett a hozzáállásotok.

oregbaka 2011.05.25. 14:28:45

@PecsiPeter: Én az átúszást amúgy is terveztem és ez egy jó ötlet. Elolvasva a kiírást, kevés reményt látok arra, hogy beférjek. Ha Te sem jutsz be, csinálhatnánk közösen, vagy akár másokkal is kiegészülve egy jó csapatást. A depót megoldjuk valahogy. Nekem úgyis ott lesz a családom, biztosan besegítenek a depóhoz. Frissítő állomást is beiktathatunk, Böbe kocsival odaviheti a kulacsokat az útvonal több pontjához is.
Azért remélem, hogy Te bejutsz:-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.25. 15:16:50

@oregbaka:
Simán benne vagyok!De ne buziskodjunk frissítéssel mer' ami nem fér be 2 kulacsba meg a kis váztáskába arra nincs is szükségünk:).Plusz ne terheljük párodat/családodat ilyesmivel.Had élvezze kicsit a Balatonozást amíg mi játszunk.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.25. 16:16:49

@oregbaka:
Plusz 2 érv a home made verzió mellett:
1.nincs nevezési díj(proletarizmus:))
2.tudunk nagyobb távot veretni.(legalább futáson)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.25. 16:24:21

@szaszit: köszönjük szépen!Nagyon jó 5let volt ez a csapatépítő tréning!Nagyszerű társaság a Tiétek nagy élmény volt végre élőben is találkozni Veletek.

Tibi(ke) 2011.05.25. 18:36:24

Hát mégegyszer köszönet mindenért, hatalmas élmény volt! És most már van egy új életcélom is, szeretném Szaszitot megszorongatni a következő hegyihajránál:) Már veszem is a futócipőmet... Jelentkeztem én is a balatoni virtuskodásra, de ha nem férnénk be, a maszek verzió is érdekelne.

oregbaka 2011.05.25. 20:46:26

@PecsiPeter: Oké, oké, ne "melegeskedjünk" a tervezett frissítéssel. Ez rendben!

Legyen inkább a proli (olcsó) verzió. Ez is rendben!

Viszont, mielőtt csinálnánk egy IM távnál nagyobb edzést Nagyatád előtt röpke 3-4 héttel, gondoljuk át újra!
Tudom, tudom és már szinte hallom is: Ne buziskodj Öregbaka, gépek vagyunk vagy mi a szösz!

De mégis! Gondoljuk át egy kicsit, mielőtt beleállunk fejjel a betonba Nagyatádon!!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.25. 21:16:17

@oregbaka:
Félreértettél:)
Mielőtt megőszülsz:) és mielőtt Tepó kitépi a haját:) inkább leírom konkrétabban akkor.
1.Ha elfogadják a nevezésünket akkor induljunk a hivatalos próbán(kell a tv:))
2.Nem akarok nagyobb távot menni edzésen mint az IM(szentségtörés lenne és elveszne a várva várt varázs).
5.2+140+30ra gondoltam.

ironsun 2011.05.25. 22:25:54

Nem kell szépíteni a dolgokat, ki kell mondani:
Akinek nem elég két kulacs 140 km-re, az ...

Más: én ott leszek egy IM jelölttel az átúszáson, utána nyomjuk a bringát és a futást. Így vagy úgy, de megyünk és bandázunk. Szigorúan 2 kulaccsal. Ha így haladunk létszám- és minőségügyileg, akkor nem mi akarunk a polythlonosokkal menni, hanem a polythlonosok akarnak a bloggerekkel jönni.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.25. 22:50:55

@oregbaka: @ironsun:
Ez egy nagyszerű szimuláció lenne és egy kiváló főpróba jellegű nehéz és hosszú edzés a Nagy Napra.
Nagyon remélem,hogy összejön valamilyen formában és jó lesz/lenne megint újra bandázni is igazad van!
Ha elfogadják a nevezésünket a rendezők akkor azért csak a hivatalos témán kéne csapatni,már csak a szervezett és biztonságosabb jellege miatt is.
Ha mégsem kerülünk be akkor meg oldjuk magunk.
Gyerekkorom óta imádom a Balatont nagyon király lenne pont ott egy ilyen felkészítő tréning.

oregbaka 2011.05.26. 09:36:08

@PecsiPeter: ironsün:

A kocka el van vetve és ezúttal szárba is szökik:-)
Tehát valamennyit nyomunk, az biztos.
Én azért kíváncsi lennék a MESTEREK, a DUPLÁK és egyéb szakközegek véleményére!
Tehát a kérdés: lehet-e, szabad-e, javasolt-e egy idősödő elsőbálozó jelöltnek Nagyatád előtt 4 héttel csapatni egy kb. long distance-t. Vagyis egy 5.2+140 és 30-at bevállalni. Ez többé kevésbe 10 órás terhelés nekem.
Ha az igen tisztelt szagértők:-) azt mondják IGEN, ám legyen.
Ez a felkészülés már amúgy is a csapatásról szól:-)
TÁÁÁÁMADÁÁÁÁÁÁÁS:-))))

oregbaka 2011.05.26. 09:49:38

Ja igen! Még egy kis "apróság" a kérdés megválaszolásához és teljes körű elemzéséhez:-)
Ezt mind egy héttel a kiskörei középtáv után!!!
Szóval???

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.05.26. 10:45:47

@oregbaka: nem én vagyok a szakértő, de némi szakirodalmat már áttanulmányoztam.
A kedvenc gurum ezt írja erről:

www.trainingbible.com/joesblog/2009/04/ironman-big-day.html

"The Big Day is just that: Three workouts in a single day with each on the long side and an emphasis on Ironman goal race intensity."

Ahogy a bejegyzés elején írja 4-5 héttel az IM előtt csinálták, de kevesebb távval mint Ti akarjátok, és nagy közbülső pihenőkkel!

A végén pedig a mondat ami óvatosságra int:

"If the workouts were longer, more intense, or done with the rest breaks between them he would end up losing a lot of training time in the following week due to fatigue"

Egyébként mindenkinek személyre szabottan kell meghatároznia egy ilyen edzés paramétereit, illetve, hogy hogyan illeszthető be az edzéstervbe. Feltéve persze, ha az a cél, hogy Nagyatádon az egyéni maximumot hozza ki magából. Ha nem, akkor lehet bármit csinálni...
(Nekem pl. sok lenne egy ilyen, max. egy féltáv jöhetne szóba)

oregbaka 2011.05.26. 11:13:25

@Ivan Grasso: Köszi IG! Elolvastam még a commenteket is. (Felvettem az oldalt a kedvencekhez)
Teljesen logikusnak és érthetőnek is tűnik. Valahogy azt is "érzem" hogy ezek az 1-1.5 órás pihenők is kellenek. Kajálással, főleg az 5.2-es úszás után. Inkább közelebb a féltávhoz mint annál hosszabban. Magam részéről full support ennek a változatnak. Jó lenne kipróbálni!
Az igazat megvallva, én nem "látom" magam előtt Lelketlent úszás és kerékpár után is 1-1.5 órát pihenve, kajálgatni:-) Tudod: "nem kell ez a b....-ás:-)
De nézzük mit is gondol a "csapat" tapasztaltabb része.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.26. 11:31:16

Mindenki úgy végzi ki magát a verseny előtt, ahogy csak akarja. :D
Ilyen távon már jelentős a rizikó, főleg ha komolyabb intenzitással nyomjátok neki.

Semmiképp nem megyek, nem érek rá és a meglévő sérüléseimből se tudok egyelőre felgyógyulni, nincs kedvem újakat begyűjteni.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.05.26. 11:36:50

@oregbaka: Joe Friel-nek elhiszem amit ír, egyébként is az ő könyvével kelek-fekszem! :)

www.velogear.com/prodinfo.asp?number=201FGL2

Az ügyfelei pedig hajlandóak kifizetni neki két millát fél évre, hogy kihozza belőlük a maximumot, úgyhogy valami lövése csak van a dologról...

joefriel.typepad.com/blog/services.html

(persze az öreg marketingből sem piskóta az is igaz)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.26. 11:38:51

@kombinat: Mondjuk bagoly mondja verébnek, én nem mondhatok semmit.
Orfű után épp kezdtem volna összeszedni magam, aztán ezzel a kis tekeréssel úgy kinyírtam magam, hogy rosszabbul vagyok mint a verseny után. :)

Remélem hamar elmúlik, mert már minden bajom van hogy nem tudok eleget mozogni.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.05.26. 11:41:08

@kombinat: ezek alapján arra következtetek, hogy biztosan mész! :))

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.26. 11:45:56

@Ivan Grasso: Mennék, de egy legénybúcsú bekavart. :)

A tétlen pihenésen kívül van valami módszer a gyorsabb regenerálódásra?

oregbaka 2011.05.26. 11:58:53

@Ivan Grasso: Ne is mond. Mióta megnyitottam a linket, csak a letölthető doksikat olvasgatom. (Az már tisztán látszik, hogy 3 óránál hosszabb futást nem ajánl az öreg. Ennyit a hétvégére tervezett 35-37 km-es futásról :-)
Eddig miért rejtegetted az öreget?

oregbaka 2011.05.26. 12:03:15

@PecsiPeter: Most már aztán több panaszt ne halljak arról, hogy a Te blogodon nem aktivizálom magam. Jelenleg ez a legaktívabb blog. 30-40 bejegyzés naponta.
Mit akarsz még? Különben is ébresztő és aktivizáld magad:-)))

oregbaka 2011.05.26. 12:14:16

@kombinat: Neked már nem hisz senki:-)
Mikor Te sérült vagy az azt jelenti, hogy csak egy simple IM-re vagy képes, 10:45-ös idővel:-)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.26. 12:25:55

@oregbaka:
Nem hiszem hogy valaha is 10:45-ös eredményem. Már egy "jobb" időhöz már nagyon kéne erőlködnöm, azt meg nem szeretem, mert elfáradok tőle. :))
Csak a célbaérés motivál egy tisztességes idővel.

Egyébként az ultratávokhoz se szoktak 20-30km-nél hosszabb edzésekkel készülni. Nincs értelme, sokkal tovább tart a gyógyulás, sokkal nagyobb az esélye a sérülésnek.
Ősztől tervezem hogy rendesen dokumentálni fogom az alapozásomat, elmélettel, mindennel együtt.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.26. 14:51:05

@Ivan Grasso: megpróbálok még a héten eljutni hozzájuk, hátha a hideg rendberakja a gépet. :)

Be van gyulladva a jobb talpam egy ponton, emellett terhelésre néha előjön egy kis szalagprobléma - szerencsére nem komoly.
Az éhségrohamok már enyhülnek, de brutálisan fáradt vagyok néha. 9-11 órákat alszok, de délután kettőkor már alig tudom nyitvatartani a szemem.
Ja és jó magas pulzusom van, bármit is csinálok.
Bár a tegnapi futásnál a szigeten az új szemcseppem is beleszólhatott a dologba, utólag olvastam el, hogy pajzsmirigy problémák esetén odabaszhat rendesen... :)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.05.26. 14:58:50

@kombinat: ez egyértelműen a fáradtság, most jön ki a dupla. Pihenj sokat!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.26. 16:38:47

@oregbaka: @Ivan Grasso:
Tőlem kicsit idegen az efféle nagyon tudományos edzés.Mindannyian mások vagyunk pont ez a jó benne.Már kipróbáltam 1-2 sportot és úgy tapasztaltam eddig,hogy kell a tudomány persze de mivel személyi paraméterekben mindenki különbözik így mindenkinek saját magára kell szabnia a terveit.Öregbaka jól látja:) biztos,hogy nem állok meg enni-inni,pihengetni.Ettől függetlenül el tudom fogadni,hogy ez a módszer jó és hatékony és semmi bajom azzal aki így készül.Több Út is jó lehet.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.26. 16:45:41

@oregbaka: szeretem ha írogacc:) úgyhogy nyomassad csak ezentúl is!ha lesz időm aktivizálom magam:).

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.26. 16:52:15

@kombinat: Jani!pihenned kell!Nem halgacc:) rám sose.Hiába hangoztatom folyton a regeneráció fontosságát:) Ti mindig csak mennétek és edzenétek!Pedig pihenned kéne még a duplát a szervezeted jelez.De tudod Te ezt sokkal jobban mint én.Már előre várom a részletes felkészülési naplód!

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.05.26. 20:19:01

@PecsiPeter: ez így van, több út is jó lehet és ez a szép benne! Én ilyen "számolgatós" vagyok, ezért nekem ez fekszik, amúgy meg nem vagyok eleresztve sportos adottságokkal, ezért minden tudást igyekszem felhasználni... :)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.26. 20:41:07

@PecsiPeter: Pont mondtam Anitának, hogy olyan vagyok mint egy kontakthibás droid, egész nap ájuldoztam, most este meg úgy érzem, alagutat tudnék vájni valami hegy oldalába. (puszta kézzel)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.26. 20:45:23

@Ivan Grasso: A befektetett munkában hiszek. Ha elegendő időn keresztül megfelelő mennyiségű edzést végzel, annak meglesz az eredménye.
Nekem enélkül csak bohóckodás lenne az egész.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.26. 22:40:30

@kombinat:
"alagutat tudnék vájni valami hegy oldalába. (puszta kézzel) "
:):):) ezen besz@rtam :):):)
látom terjed a vírus rendesen rákattantunk az efféle dumákra! :):):)
nekem nagyon bejön

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.26. 22:43:24

@kombinat: @Ivan Grasso:
valszeg itt is az arany középút lehet a nyerő?
edzeni kell mint állat de tudományos kereteken alapulva és fejlett edzésmódszerekkel.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.27. 00:07:10

a hétvégén mindkét nap délutánra kerültem be melóba így mindkét reggel szabad vagyok edzésre.
Tepó még nem küldte át a heti adagot de sztem a vasárnapi tekerés rendben lesz.
op-ironman.blog.hu/2011/05/14/riverside_144km
Mi Tibivel ezt terveztük be.
Neked/Nektek mi a véleményetek?Ez a karika jó lesz?
Jó lenne minél többen veretni.
Mindenki hozzon magával egy embert :).
süti beállítások módosítása