IronSurprise

2012.03.05. 19:59

Péntek:
TT bike 53km
1:44:30(30.43 km/h)
132 avg hr
Vác és Dunakeszi közt forogva.A városban beugrottam idei első szervízbe,kellett egy kis centír meg szét lett szedve és ki lett tisztítva a váltó.Most már szépen lövi a pozíciókat csörgés csattogás nélkül:).Közepes tempót mentem aztán egy részen felértem egy versenybiciklis sporira szép lassan minimál különbséggel megelőztem,illedelmesen köszöntem.Aztán látom,hogy rakja rám a kereket jön szélárnyékban.Mondom jól van.Azért finoman elkezdtem vajazni a kalácsot:) de tényleg csak lazán semmi feszengés.Még mindig tapadt sőt a Dunakeszi Tesco-nál visszaelőz.Ekkor raktam le 53-13ra...Valamivel később  38as tempónál(freki 149) a kisablakban hátranézve már nem volt senki:).Ettől a kis résztől eltekintve közepes menet volt ez bár a keményszeles pálya miatt kicsit így is intenzívebb lett mint terveztem.53 killánál ki is szálltam mert ma a szélben csak ennyi esett jól és hát szezon elején fontos számomra,hogy a kezdő tekerések csak finom,jóleső kedv meghozó játékok legyenek.Izomkodni később is ráérek:).Holnap:):):)
Az még durva volt,hogy hazaérve letámasztva benn a bicajt érzem,hogy valami kotyog mondom megnézem mi az?Mozgott az első kerék,kilazult a gyorsszár...Ebből akár  kemény szitu is lehetett volna menetközben ma szerencsém volt legközelebb már erre is figyelnem kell.
Swim 2.4km , 1 óra (25p/km)
A lényeg:
10 x (1 hossz erős 1 hossz laza)
10 x (2 hossz erős 1 hossz laza.
A többi az bemelegítő valamint levezető b*ziskodás volt:).Volt egy figura a medencében aki neoprénben,nyaksúllyal simán úszkálta a víz alatti 2hosszokat(66m) egy levegővel...Gyönyörű és laza technikával.Csak pilláztam élmény volt bámészkodni őt:).Jól el is késtem melóból,persze későn is csobbantam.

Szombat:
TT bike 61km
1:55:30(31.7km/h)
137 avg hr
159 max hr
Ma többfelé és több csapattal is lehetett volna tartani szerteszét.Kicsit önzősködtem mert annyira ritka a kevésszeles nap,hogy mindenképpen ki akartam használni egy kis tempómenés felmérőre,hogy tudjak mihez viszonyítani az edzéseken.Vác és Dunakeszi közt forgolódva a szokásos 30.5kmes körön.Erős utazót nyomtam afféle tervezett Nagyatádi versenytempót komfortzóna tetején.Néha már egész haladósnak tűnt,ez már veretés volt,tetszett.Az már nem annyira ami sikerült:
1.kör 31.3as átlag(belemértem a melegítő szakaszt is)
2.kör 32.3as
Kicsit letört.Jobbra számítottam.Telhetetlen vagyok.Ez "csak" ígéretes" de nem óriási...Az igaz,hogy sokkal jobb mint a tavalyi első tempóveretés(28as átlag) de akkor is...Szakmailag 2 hibát is vétettem:
1.a bemelegítés(7km kistányéros pörgetés) túl intenzív lett mert nem bírtam a véremmel,ettől sokkal nyugisabbra,lassabbra kellett volna venni.
2.már kb. 20nál az első nagyobb satírnál elsavaztam a lábom mert jó érzés volt megindulni mint a lift amikor leszakad:).
Nem óriási bakik de ezekért is kár volt.Legközelebb fegyelmezettebbnek kell lennem.Na hát ez volt a szezon eleji mini felmérőm és ezzel meg is volt a mai első bringa edzés.Most bicaj váltás és indulhat a kirándulós montizás Krisztiánnal a madárcsicsergős tavaszban!Remélem tényleg tudjuk majd tartani a vérünket és csak laza virágszedegetés lesz mert a "Kölyök"-nek még most első tekerésekre ez kellene és ez is a terv.Szép hétvégét Mindenkinek!
MTB 85km
4:02:00(21.07 km/h)
118 avg hr
Bicajváltás után el Vácra majd onnan Krisztiánnal közösen el Szobra meg vissza a Duna parti bicikliúton.
JÓ VOLT!
Menet közben Nagymaros környékén találkoztunk Bús Zolival aki épp futott,egy darabon bandáztunk Vele.4:48as futótempója közben teljesen lazán és könnyedén beszélgetett velünk ahogy tekertünk mellette...Csak lazán,kirándulósba nyomtuk.Bár én néha rángattam volna az iramot de a "Kölyök" szerencsére észnél volt így tudtuk tartani a tervet.Összesen 146 killer lett ma összetekergetve 2 részletben de mivel a lábam még mindig nem érzem 100%-osnak így ráfutás helyett bicaj után forró fürdő és lóbalzsamozás játszott.Menet közben ugyan nagyon éltem és keménykedtem meg tényleg nem is éreztem magam fáradtnak azért a forró kád vízben feküdve rájöttem,hogy jó lesz ez az itthon maradás,lustálkodás:).Reggel éhgyomorra kezdtem és a TT bike 2 órája közben nem is frissítettem de amikor kezdtük a montit akkor lecsúszott 2 nutellás banán meg a kirándulás vége felé is olyan éhes voltam már,hogy meg kellett állnunk újabb banán+sportszelet kombóra.Még így is 87.8 volt a súly edzés végére.
Jó volt így virágszedegetősben is szép tavaszi időben,napsütésben,madárcsicsergésben kevés széllel.Néha meg is álltunk nézelődni.
Run 14km
1:29:55(6:25 p/km)
130 avg hr
Bicaj után aludtam egy nagyot,este 9kor keltem...Full kipihenve teljesen jó állapotban a lábamat sem éreztem.Mármint a húzódást.15 perc jó meleg és pihe puha ágyikóban fetrengés:) után már kerestem a cicanadrágot:) mondom irány futni jó lesz az.Az átmozgató,regeneráló tempómat vittem magammal,hogy biztosan ne legyen baj a combommal.Jó hideg lett megint estére,mínusz fokok,reméltem,hogy Móniék már befejezték ekkorra a bicajt...
A felettem szikrázó csillagok,a töltésen körbeölelő csendes éjszaka,a fejlámpa fényében átfutó mókus,az éjfekete Dunán halkan úszó uszály,a túloldalon  "hegyeim" lábánál megbúvó békés faluk rengeteg apró fényei alkotta harmónia nagyon egyben volt.Feltöltődve és boldog szívvel értem haza.Imádok futni.Szó szerinti függés ez...
Csóri Whitney tiszteletére 2x is meghallgattam szaladás közben kedvenc számomat Tőle:


Vasárnap IronSurprise:
Trail run 19km,490m szint
2:00:00(6:18 p/km)
Ma Vasaput mentünk meglátogatni Sopronba.Norbi igencsak meglepődött hiszen váratlan meglepetésként bukkantunk fel egyszercsak szemből futva:):):).Pulzust nem mértem mert 3 óra alvás után úgy gondoltam nem lesz ma mérvadó adat:).Amúgy biztos jó magas lehetett mert (számomra) igen intenzív tempót mentünk szintes terepen.Idei első rövidnadrágos futás!Ezt a karikát már futottuk egyszer tavaly az IronFertő alkalmával is.Akkor eléggé behaltam a "sok" szint miatt:) most  más volt a szitu...Magamhoz mérten egész jól ügettem a terepen és nagyon is éltem:) menet közben.Szuper volt ez a nap,nagyon jót bandáztunk(9en voltunk) végig ment az ökörködés is + egymás szekálása:).Szép,ingergazdag helyeken futottunk az erdőben,őzekkel meg minden.A meglepetés is jól sikerült és edzettünk is egy jót.Mondjuk Norbira és a banda keményebb tagjaira nézve nem teljesen igaz hiszen ez nekik inkább virágszedegetés volt:) szinte nem is lihegtek.Én elfáradtam és a lábaimat is éreztem sajnos úgy néz ki akármennyire szimpatikus és nagyon bejövős cipő a salomon talán mégsem a lábamra való.Nike-s futások után sosincs ilyesmi érzés mint ez után...Még tesztelgetem azért:).
Ulmann Mónika Akciócsoport szinte teljes létszámban:




 

Jobbról balra:
Dr.Demendi "IvanGrasso" Csaba
Temesi "Tepó" Dániel
Hans "IronSün" György
Ivánkovics "Vasapu" Norbert
Kovács "ÖregBaka" Tibor
Kovács "Shortstop" Krisztián
Szászi "Szaszit" Tamás
Bíró "Tibike" Tibor
Pécsi "LelketlenCyborg" Péter

https://picasaweb.google.com/strongmanhungary/IronSurprise
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr564291186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Short 2012.03.06. 21:32:00

Jó volt ez a hétvége. Köszönöm, hogy ott lehettem.
ui. nem shop hanem stop :))
en.wikipedia.org/wiki/Shortstop

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.03.06. 23:35:05

@Short: Ne köszönj semmit!A bandához tartozol naná,hogy ott voltál...
Bazz,ne haragudj az elírásért!Hibáztam de javítottam!

gafmon 2012.03.07. 05:32:08

Nagyon jó kis hétvége lett! Superman TEAM: jól néztek ki :)

Short 2012.03.07. 13:39:49

@PecsiPeter: Nehülyéskedjmárholharagudnék! :)
süti beállítások módosítása