Hosszabbított csúcshét

2012.02.21. 19:38

Szombat:
MTB 49km
1:57:30(25km/h)
133 avg hr
151 max hr
Megviselte a lábom a tegnapi havas bukdácsolás és mivel holnap is kemény futós nap lesz így ma megint "cserebenhagytam"  Eperszem futóklubját...Ismét szégyenlem de ez van.Nem kockáztatom a lábam egy plusz impulzussal.
A jó időre való tekintettel görgő helyett kimentem a montival outdoor.Dunakeszi és Vác közt forgolódtam.Az olvadó hó kellemes latyakot képezett a főúton így hamar összeb@sztam a felszerelést.Az még hagyján,hogy igencsak dirty lett a sztiló(amúgy bírom a "mocskos" dolgokat,sporton kívül is:):):)) de a felcsapódó sár + víz már az elején eláztatta a cipőben a lábom.Elég hard lett így a hidegben a tekerés...Meg kell állapítsam,hogy a görgő valóban erősít érdemes erőltetni mert ma simán és könnyedén vertem 25ös átlagot.Erősödtem az utóbbi időben.Nem nagyon izomkodtam de azért néha megindultam 40es lósszal...Az már azért montival haladós.Mai keménység jutalma a Halálcsillag  újabb kis építőkockája mellé egy ismételtem érzéketlenre fagyott lábfej...Nem könnyű ez a triatlon és idén sem könnyíti meg az időjárás a felkészülést...Lesz mire visszaemlékezni az már egyszer biztos...Na,irány az uszoda,meló előtt még belefér egy kis vizeskedés is!
Swim 2.6km , 1 óra(23p/km)
Folyamatos gyorsban toltam végig könnyű utazóban.G*ci jó volt :):):).Marha jól esett.Sokadszorra állapítottam meg,hogy egy laza úszóedzés nagyon jótékony hatással van rám.Teljesen helyrerakta a megviselt lábom.Nem szabad többet leállni az úszással.Még akkor sem ha fizetős csakúgy mint ma is.Még mindig nincs szerződés a cég és az uszoda közt... F@sza ...Végefelé volt ugyan kis görcs veszély de már vagyok olyan rutinos,hogy tudom menet közben kezelni ez miatt nem kell megállni sem felfüggeszteni az edzést.

Vasárnap run 26.5km
2:38:28(6:01p/km)
143 avg hr
Pfff.Ez egy hulladék lett.Egy moslék fos...Nem tudom szebben írni ettől sokkal jobbat terveztem ma nagy tempó veretést akartam.7-8 környékén beláttam,hogy ez ma nem fog menni,képtelen vagyok erőset zúzni.Közöm nem volt az 5 perc körüli iramhoz. Végig agyonvert érzésem volt,hulla fáradt voltam.Még ez a lóf@sz iram is nehéz volt,elfáradtam benne kutyául.Már induláskor a döglött soron voltam csak még akkor nem tudtam róla:).
Legyőzhetetlen halálosztónak hittem magam hét elején de be kell látnom,hogy a negatív kalória mérlegű napok hétvégére szépen lassan bedaráltak...Na meg a tegnapi meló(bolondokháza) + megint egy rossz éjszaka. Teljesen elszívták azt a kis erőmet is ami van.Na azért ekkora gáz lehet nincsen hiszen virágszedegetősben még igy is el tudok ciripelgetni,csak minőségi vagy tempó edzés az felejtős.A futás utánra betervezett 1-2 óra bicajt el is hagytam mert ki tudja annak mi lett volna a vége :).Ha nagy lesz a lendület este(mitől lenne...?) esetleg ráteszek görgőn.
update: este nem tettem rá görgőn :):):).

Hétfő:
1 óra görgő
Pulzust nem mértem de intenzív volt.Vertem neki rendesen folyt a víz.Mai első sportnak jó volt :).
Run 8km
43 perc(5:22p/km)
148 avg hr
Reggel még nem éreztem a chi-t de görgőről leugorva már reménykedtem benne,hogy jó lesz ez.Az állomásig(1200m) csak csipegettem de utána szép fokozóba beindult a kaszabolás és elkentem a száját aerob tetején.A részidő és az iram magamhoz képest tök jó lett főleg,hogy a melegítő első kilit is belemértem ami tényleg csak laza volt.A tegnapi égés után ez ma nagy elégtétel volt számomra nyomtam is egy barackot a buksimra a végén:).Jut eszembe el is felejtettem megírni,hogy a napokban beneveztem első terep ultrámra.
Vértesi Terepmaraton.49 killa,1300m szint.
Számaiban nézve nem túl rémisztő de gyanítom nekem így is odaver majd :).Kezdésnek jó lesz.
Run 8km
46:43(5:50p/km)
139 avg hr
Ultra vérem nem bírt kiszállni "szaros" :) 8 killernél így levezetésként rácsavartam még egy kört.De ezt már szigorúan csak laza gyomlálósba.Jó volt a végére még jobb.Újra megvan a napzúzó halálosztó:):):) feeling úgyhogy ma elpusztítom magam.Biztató délelőtti fitneszre rá ha még este is meglesz a lendület akkor elmegyek 2 óra spinningre is.
Fat burner jeligére :).
Este 15 perc erősítés.Spinning előtt egy kis gyurmázás.Csak hasizom.Felülések,lábemelések.
"a szeriák között nyújtás, kungfu gyakorlatok (hosszú bot, formák)" :):):)
Spinning 2 óra
112 avg hr
146 max hr
Tornádó Fitnesz,Vác.Az öltöző falán plakáton 3 pucér csaj  hirdette: "a könnyű nap tegnap volt".Hááát nekik lehet,nekem annyira nem mert majd besz@rtam úgy erőlködtem,hogy legalább 6 percesben tudjak futni:):):).Még van ilyen is...A második órát durvábbra vettem,izzadtam is megint brutál mód.A csapat elég amatőrökből állt,sajnos nem egy Fábri Miki habitusú figurák voltak:).Mindegy a lényeg,hogy leedzettem.Az oktatót Fodor Tomit(montis ex-top versenyző) is eléggé bírom,Ő mindig húz magával + hagyja,hogy a csoport fölött dolgozzak intenzitásban:).Kellemes volt ez a kis közel 5 órás multifitnesz nap :) ezt még virtuálisan hozzá is csapom a múlt heti "csúcshetemhez" mert elég soványra sikeredett a termés hétvégén.Majd holnaptól jöhet a lazázás a visszavett hetemen meg az éjszakás műszak...
Hétvége óta amúgy túl az idei első 1000-en tekerésben! ;)

1:50nél a váltókép odab@sz...



 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr794160343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása