Fenix

2012.01.12. 01:24

Hétfő:
MTB,30km
1 óra19(22.78 km/h)
124 avg hr,145 max hr
Igazi biciklivel:) a szabadban.
1 órán át izmozás(130 + feletti freki)
utána levezető könnyű tekerés(110 freki)
Ebben az ipari szélben ez ma ennyire lett elég montival.
Azt még nem hagyom ki,hogy leírjam:
MARHAJÓVOLT!!! :)

Kedd:
Run,16km
1:35:33(05:58 p/km)
141 avg hr
157 max hr
Margitszigeten közös futogatás Böbikével,Bakával és Krisztiánnal.
Egy darabig bandázott velünk a Géppuskalábú Peti is de aztán persze visszaállt tempóra,Neki a mi lazánk soványka volt.Jó volt Vele is összefutni.
Mivel már sötét volt így legalább ki tudtam próbálni a délután frissen kapott Fenix HP11 fejlámpát.Ez még ugyan nem az én igazi készülékem amit rendeltem de amig az meg nem érkezik addig is kaptam egy teszt példányt(ingyen!) használatra a webshop üzemeltetőjétől.Nagyon korrekt volt,le a kalappal előtte.
A cucc nagyon ütős...Akik szembe jöttek azok eltakarták a szemük a vakítás miatt akiket meg hátulról közelítettem meg azok meg forgolódtak mert úgy érezhették kocsi jön mögöttük:).
"Néha bevillantottam nekik egy kis keresőfényt, erre azt hitték, hogy pirkad" :):):)
A futás jó volt bár kissé erősebbnek éreztem a tempót mint amilyen valójában volt és a freki is kicsit most magasabb volt mint szokott.
Több mint valószínű,hogy a hétvégi keménykedés még benne van a testben.Jó is,hogy nem mentünk hosszabbat.
Kedd lévén nem hagyhattuk ki a BurgerKinget sem:).
Jó kis közös futás volt ez,bejött nagyon a bandázás Forever Young-ékkal.
Jó zenéket is hallgattunk.
Krisztián kocsijában mindig jó zenék szólnak:):):)

Szerda:
MTB,35km
1:29:30(23.5km/h)
125 avg hr
145 max hr
Bicajoztam egy jót a montival.
Ma jöttem rá,hogy kéne fújni a gumikba:).
2 baron volt mindegyik.
Miután felnyomtam 4.5-re egész jól tudtam haladni is:).Igaz a balf@szságom miatt vissza kellett pluszba tekernem a kútra mert ott hagytam a napszemüvegem a kompresszornál.Szerencsére még meg volt.Ma már jobban esett a tekerés.Mondjuk elég fura,hogy nincs meg a nyári forma és így most nem úgy halad azért a bicaj.Van egy kis szél mindjárt megfog + az átlag is tök sovány.Ha kicsit jobb idő lenne szívesen mennék egy nagyobb kört.
Night run,22km
2:21(6.24p/km)
135 avg hr
145 max hr
Délutáni bicaj után aludtam egy nagyot.Pihenten és kábán ébredtem este 8kor.Nagyon szeretek ilyen állapotban elmenni futni így most sem hagytam ki.
Elfutottam otthonról a váci börtönig meg vissza.A vaksötét ligetes részen most mutatta meg igazán a fejlámpa,hogy mit tud.
Brutál.
100 métert simán bevilágít eléggé meggyőző fényerővel még a kisebb fokozaton is(133 lumen-9.5 óra).Maximum fényerő 277 lumen, ezt csak 3.5-4 órán át bírja.
Ilyen profi cuccom sose volt ez  nekem nagy élmény:).
Szépen lassan lassan ezek a másodlagos dolgok is a helyükre kerülnek mint a technikai felszerelés.
Annak ellenére,hogy el is éheztem + nagyon be is álmosodtam de nagyon élveztem ezt a mai szaladást.Olyan jól elvoltam magamban,tök jól kikapcsoltam és befelé fordulva jókat gondolkoztam menet közben.
Szeretem az ilyesmit.

Aki unja attól élnézést kérek de nekem nagyon tetszik:)
Újabb videó a nagy versenyről az ismerős képkockák mellett pár új felvétellel.
1:18 és 1:34-nél Németh Csabi(piros felsőben legelöl)  húzza a sort.
Nem is akármilyet...
A világ legjobb ultra terepfutó sorát,az UTMB élbolyát...


The North Face® Ultra-Trail du Mont-Blanc® -... by UltraTrailMontBlanc
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr103538451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gafmon 2012.01.12. 10:11:25

:) Én sose fogom megunni, úgyhogy írjad csak nyugodtan! Jó olvasni a futás szerelmesét! Mindig inspirál!

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.01.12. 11:54:26

Írjad csak! Jó olvasni!

Ilyen lámpát néztem ki én is, talán tavaszra be is szerzem :)

laciii79 2012.01.12. 19:01:00

Az elején azon gondolkodtam, hogy mi a rosszseb lehet az a "fenix", de aztán kiderült. A magamfajta kütyük nélkül futónak a fejlámpa már überextra, de biztos nagyon hasznos....
Sokszor van esti, főleg esős vagy eső utáni futásoknál, hogy úgy érzem magam, mint Kimi Raikkönen a monte carlo-i alagútba bemenvén... :D, hogy gyakorlatilag nem látok semmit.

Amúgy meg, meg ne próbáld abbahagyni az írást, mert komoly elvonási tüneteim lesznek... :-)

shepherdpeti 2012.01.12. 20:34:05

ne nézz ilyen videókat, összezavarják az agyadat:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.12. 22:11:55

@gafmon: @Bozót:
Köszönöm szépen a női szekciónak a támogatást és a dicsérő szavakat! ;)
Az unós dolgot amúgy az UTMB-re írtam nem a futásra vagy a blogra.Azért is írtam abba a bekezdésbe:).
Reméltem és bíztam benne,hogy a blogot nem unja senki :).

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.12. 22:19:14

@laciii79:
A Fenix egy elterjedt és közismert márka nagyon sokan használják meg elégedettséggel.
Az olyan helyekre mint pl. éjszakai erdő vagy egyéb terep oda elengedhetetlen a fejlámpa.De a sima éjjeli futásokhoz is hasznos.
Mostanában egyre több ilyesmit tervezek:).
@shepherdpeti:
Tény,hogy teljesen kezdek rákattanni a terepfutásra.Ez nem tudom,hogy a jövőben miféle kihatással lesz a triatlonra de attól tartok lesz...
Amúgy az efféle videókat naphosszat bírnám nézegetni :) de természetesen testközelből az igazi megtapasztalni az erdőt,hegyet vagy csak egyszerűen a természet közelségét és harmóniáját.
Csodálatos...

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2012.01.12. 22:19:46

@PecsiPeter: Azt se unjuk, mert az álmainkban mind oda (is) készülünk :))
süti beállítások módosítása