December

2012.01.01. 11:59

Egész hónap visszafogott lett főként a bevállalt többletmunkák miatt.
Az utolsó hét meg pláne.Tetemes alvásdeficitet halmoztam fel de egyéb regenerációs tényezőkkel is meglehetősen rosszul álltam.
Ennek ellenére néha próbálkoztam sportolással de ha több eszem lenne kihagytam volna:) mert ilyen fáradtan nem sok értelme volt...
30án még mentünk egy rövidet a Börzsönyben:
20km
2 óra 24(07:12 p/km)
Krisztiánnal mountain trail run.
Királyrét-Nagy Hideg-hegy-Csóványos-Nagy Hideg-hegy-Királyrét karika.
Csodaszép volt...Nagyon bejött.
Pár óra alvással és éjszakai műszakokkal a hátam mögött elég is volt ma ilyen kevéske adag is:).
Az átlagunk nem azt jelzi,hogy gyorsultunk a hegyen:) hanem azt,hogy több volt a szerpentines rész ami által haladósabb tempót tudtunk verni mint ha toronyiránt kapaszkodtunk volna fel.
Szaladás után még be kucorodtunk szaunázni is."Picit" jó volt! :)
Tökéletes helyen és kiváló Társaságban ünnepelhettem ma fenn a hegyen az idei 2500ik lefutott killeremet!

 


 

December összesen
Sport Edzések
száma
Összes távolság Összes idő
Futás
  18 315.7 km

32:52:22

Úszás
  10 21.73 km

8:54:15

Bringázás
  4 233 km

9:15:00

Erősport
  6  

5:00:00

Összesen   38 570.43 km
 

56:01:37


A régi tervem,hogy szilveszterkor átsportolom az év váltást sajnos most sem sikerült.Már strongman korszakban is ezt szerettem volna.
Bár melóból hazaengedtek még éjfél előtt de olyan fáradt voltam,hogy inkább maradtam itthon a fenekemen.Az őrült és szép:) ötletek megint elhalasztódtak:) de sebaj egyszer csak összejön:).

VÉGRE JANUÁR ELSEJE VAN!
Az elmúlt 24 órából ha két részletben is de közel 13 órát aludtam,jól is érzem magam.
Jó jelként nyugtáztam azt is,hogy ébredéskor még kómásan az ágyban első gondolataim közt volt,hogy kéne ma menni valamelyik hegyre futni...

Hell yeah!2012 van!A dupla IM éve!
TÁMADÁS!!!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr503510874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2012.01.01. 12:50:19

Hajrá Petya előre, csúcstámadásra fel!
BÚÉK!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.01. 18:00:06

Hááát igazából régóta van egyéb jófajta szilveszteri tervem is de az annyira parázna,hogy nem akartam ide kiírni :):):).

shepherdpeti 2012.01.01. 20:43:48

Gondolom ebben az évben találkozunk egy pár versenyen:)
Hajrá Peti, egy kicsit rinyálok még, de már 90%, hogy ott leszek Orfűn. egy kicsit korai az időpont, de gondolom mindenkinek:)
Remélem január-február ilyen marad, utálok szétfagyni

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2012.01.01. 21:34:22

Go Mr. IronLegend! Kívánom , hogy a "parázna" 'váltáshoz sikerüljön mihamarabb (állandó)társat találni. A sportos verzióval kapcsolatban pedig.. +1 :).

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.01.02. 00:49:52

@shepherdpeti: Neked aztán nem kell rinyálnod.Simán végigzúzol az orfűi versenyen.
@IronSchwarczi: Köszönöm!Az erkölcstelen:) verzióhoz több társat is kéne találni egyszerre...
Az se baj ha nőt :):):)
süti beállítások módosítása