BUÉK!

2011.12.29. 13:49

Amióta bejöttek az ünnepek nem sokat mozogtam azok is inkább csak lötyögések,szöszmörgések voltak.
Kicsit beköltöztem melóhelyre:) néha hazaugrom aludni:) így nem sok idő maradt sportra.
Na meg lendület sem.
24ből 16 óra meló után ugyan valamelyik nap lett volna kedvem neki indulni valaminek de tudtam,hogy behalnék 1 órán belül úgyhogy inkább lefeküdtem aludni.
Jól is tettem mert amikor reggel elmentem kocogni még az is igen-igen nyögvenyelős lett.
Némi szerencse a "bajban" :),hogy pont ez a hét a laza hetem így belefér ez most.

Tegnap azért sikerült összehozni egy kis fitneszt:
Swim 2 km,46 perc.
Sok kihagyás után nagyon élveztem a vizet.
Simogató és otthonos volt a közeg,nagyon jól esett.
Görgő 1.5 óra , 125 avg hr
Földy "Triatlonbűvölet" Timi csak termetre apró egyébként nagyon nagy ember.
Oly annyira,hogy még a Jézuska is jó haverságban van Vele:).
Ezúton is köszönöm szépen!
Mások szerint a görgő inkvizíciós kínzóeszköz:) de nekem bejön.
Robot vagyok így teljesen jól elvagyok rajta,úgyhogy mostantól reszkessen a Chris Lieto :):):).
Nem volt ma több időm tekerésre pedig szívesen széjjelcsaptam volna magam:):):).

 

Run 16km,90 perc
Pesten a Margitszigetre beszéltünk ma meg futást.
Meeting point-ra megérkezve(Prestige Towers) kicsit égette kis egyszerű suzukim kerekét a beton mert nagyon elit környék volt:):):).
Féltem is tőle,hogy az őrök nem fognak be engedni:):):).
A helyszínen óriási meglepetés ért,mert a közös futásra eljött Sopronból Norbi!!!!!!!!!!!!
Vasapu.
NAGYON megörültem Neki,Nagyatád óta nem találkoztunk...
Király volt megismerni Baka fiát is,Ő EMS tréningre jött Tepóhoz.
A futás kíváló hangulatban és sok beszélgetéssel telt.
Egy darabig... :)
Norbi meg Tepó húzták a sort én csak lobogtam hátul.
Aztán a Többiek elkezdték vágni a tempót(számomra addig sem volt valami laza:)),naná,hogy én sem maradtam ki a hülyeségből!
Amióta csak "járok" a Margitszigetre futkosni azóta álmom volt 5 percesben végigtolni a karikát.Haladóbb embereknek ez nem nagy szám de nekem full tolóerő ez.
Ez ma sikerült,nagyon örültem!Bizonyítottam magam felé,hogy nem csak futógépen tudom vágni az ívet hanem outdoor is...
VÉGRE!!!
Elöl 4 perces körüliben gyűrték a betont a fürgerókalábak,mi a hátsó sorban csak öregesen:).Baka kicsit "nyulazott"(közben lazán telefonálgatott...)
Jó kis zúzás volt tudtam végig,hogy csak itt és csak most van nem lehet tökölni semmit sem,mert akkor nem lesz rekord tolni kell ahogy kifér a csövön!Közben fejemben hallottam az orosz maffia üzenetét: "Csjinalod!Vagy meghalol!Da?" :)
Átadtam a múltnak szakállas eddigi időmet,mától új PB-m a szigetkörön 26:40!(04:59 p/km)
Még szaladgáltunk egy kis levezetőt vissza a kocsikig aztán a Többiek még mentek tovább valami közös bandázásra/kajálásra én meg siettem be éjjelre dolgozni...
MARHA JÓ VOLT EGYÜTT!!!
ja és a mai összesen közel 4 órás fitnesz is jól esett végre éreztem kicsit,hogy élek:).
Fontos még megemlítenem,hogy a frissítés ma havas szilva volt:) valamint futkosás után segítség nélkül el tudtam pusztítani a rántott csirkemelleket és a 2 sült kacsacombot...
"ezek":) mind vasból vannak...  :

 


Az év hátralévő napjai is valószínűleg lazán fognak telni mert továbbra is meló ezerrel(még szilveszterkor is este 6tól reggel 6ig...) majd januártól jöhet a keménykedés.

BUÉK Mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr733504262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2011.12.29. 14:49:44

Susogós melegítőben persze hogy lefősz az ötperces kilométerekben :)
Persze csak vicceltem, gratulálok a PB-hez.
Boldog Újévet !

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.29. 14:59:28

@mata68: Köszönöm!
Ez az equipment az új esőruhám,Sanyi! :)
Vízálló.Elvileg:).
A bejegyzés frissült,kicsit hozzáírtam még:)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.12.29. 15:33:33

Igen jó volt találkozni.
Tényleg sokat fejlődtél, érdemes lenne a januárt kipróbálnod...
Menni fog, hisz csak egy másik szoftver, nem?
BUÉK Neked is!!!

IronSchwarczi · http://schwarczi.blog.hu/ 2011.12.29. 16:55:46

Gratulálok a PB-hez és a görgőhöz is! Kívánom hogy a 2012es éved úgy teljen, ahogy szeretnéd! BUÉK!

gafmon 2011.12.29. 17:10:30

Gratulálok! Ez a PB-k hónapja! :)
Én is kívánok egészségben, sikerekben gazdag Boldog Új Évet!

laciii79 2011.12.30. 07:57:07

@Vasapu: @PecsiPeter:
Ez mekkora kép!!! :-) Négy hatalmas ember egy képen (nem a testi adottságokra gondolok feltétlen, hanem szívre, lélekre, vasra-fémre, szellemiségre, kinek mi van) négy példakép egy pikcsörön, ilyen ritkán adatik meg!
Na jó, nem nyalok tovább... :D

Petya, tényleg jó az esőmenő suhogós brumid! :-))
Egyébként BÚÉK mindannyiotoknak!!!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.31. 00:32:19

@Vasapu: @IronSchwarczi: @gafmon: @laciii79:
Hölgyek,Urak!Köszönöm szépen!
Király ez az IM blog banda és jó,hogy bővülünk!
Hajrá előre 2012ben is!
TÁMADÁS!
László!Maga ne túlozzon! :):):)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.31. 00:33:45

2500...
nem a szél hordta össze:)

laciii79 2011.12.31. 09:46:36

@PecsiPeter: Ééééén? Sose szoktam! :-)
süti beállítások módosítása