Végre megjött a jó idő :)

2011.12.16. 22:20

Csütörtök:
Futógépes run 20 km
2 óra (6p/km)
138 avg hr
Este mentem a futógépre a délutáni extra alvást követően full kipihenve.
Végre!
Meg is látszott a pulzuson mert a tervezett "LSD" 6:30as tempót 2 kili után emelnem kellett mert még a 130at sem érte el a freki.Ilyesmi asszem' a 2év alatt most fordult elő először...
Edzés elején úgy éreztem magam mint egy majomketrecben...
A terem tele volt (ránézésre) semmit érő,való világ sztilóba illő madafakákkal.Kész voltam tőlük jobban talán csak a "one punch man"-ek* szoktak idegesíteni.
Aztán később szerencsére ezek hazamentek.
Pont edzés előtt olvastam,hogy holnap "nyitja kapuit" az UTMB.
A Royal Fitnesz futópadja ugyan messzebb van a Ferret hágótól mint Makó Jeruzsálemtől viszont mélyen legbelül bennem már nagyon kezdi egy távoli álom befészkelni magát...
Szaladás jól ment bár az igazat megvallva utolsó kiliken kicsit felvitte pulzusomat a megjelenő ex-görlfrend:).
Nyújtás után szaunával zártam majd hazaérve bolognai-pizzával töltöttem vissza:).
*one punch man = együtéses karakter = első ütéstől lefekvő személy

Péntek:
"Gyúrás" 1 óra.
Meló után Robinak segítettem egy kis bútor összeállítást felcimbálni az 5ikre.
Jó vót... :)
Simán ért annyit mint egy konditermi alkalom,úgyhogy edzésnek írtam be.
Amúgy pont ma mentem volna a gymbe is de hát így azt már kihagytam :).
Hazaérve a délutáni extra alvást sikerült úgy elaludnom,hogy este már nem tudtam se uszodába se spinningre odaérni...
Az esti nyírás így elmaradt de nem is volt baj mert éreztem az alkatrészeimen,hogy kell most a pihenés.Még kompressziót is húztam itthonra.
Ettem-ittam,töltögettem magam :) majd a hétvégéből megpróbálok kihozni valamit bár mivel megint melózni is fogok mindkét nap így nem tudom,hogy sikerül-e összehangolni mindent.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr363469760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.12.18. 11:08:29

One punch man :-))) Ez jó!

Ettem whoppert...nem ízlett. :-)
Inkább egy jó kis no-name hambi vagy épp egy bolognai-pizza....

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.18. 18:03:50

@laciii79:
:):):)
Uhh,még nem hallottam embert ki nem szereti a whoppert...
Hogyan lehet ez? :)

laciii79 2011.12.18. 20:06:35

@PecsiPeter: Nemtom, de így volt. :-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.19. 02:32:23

A napok óta eltűnt kompressziós száram ma meglett! :)
Király!
Remélem Móni telefonja is hazatalál!

gafmon 2011.12.19. 06:18:58

Hamarosan szervezheted a futópados Maratont ;)
Nem talált haza, de már lesz@rom. Ami a fejemben van, ott is marad :)
süti beállítások módosítása