Szombat:
Hungaroringen közösségi futás a NIKE futóklub rendezésében.
22km
02:23:31(06:31 p/km)
Szuper volt!Nagyon tetszett!Nagyon jól éreztem magam.
Élmény volt a pályán szaladni egyet nekem vidékinek ez nagy dolog.
Korán érkeztünk így végre volt időnk bőven bandázni rajt előtt Mindenkivel.
Sok sok barát,sporttárs,ismerős újra együtt.
Gafmon,Eper,Anita,IronSchwarzi,Szabi,Krisztián,DIZS és párja,Forever Young-ék mellett Turbékoló Galambpár is:).
KIRÁLY! :)
Kvalitásomnak megfelelően a leghátsó sorba helyezkedtem a rajtnál ezután terepfutás felé erősen hajazó énem nem hagyhatta ki sok részen a pálya melletti füves területen való előrehaladást:).
Első 3 karikában Gafmonnal és IronSchwarczival alkottunk alkalmi triót.
Móka,kacagás sok beszélgetés volt a jellemző.
4ik kör egyedül majd 5ikben Krisztiánnal együtt ami Neki laza volt nekem erős:).
Naná,hogy rápróbáltam a végén.Utolsó kanyarban ami a célegyenesre fordít megindítottam a lószt mert azt gondoltam,hogy a korai iramváltás majd meglepi és elbizonytalanítja a fiatalságot.
Persze...
Pikk pakk visszaelőzött  és hiába veselkedtem neki még egy rohamnak az utolsó 50 méteren azt is könnyedén lereagálta és a helyezések sorsa már úgy is maradt a kockás zászlóig.
Kikaptam de jól esett :):):).
A célban aztán remek volt közösen örülni a mai napnak és nagyszerű volt látni a Csajok szemében a büszkeséget Magukra valamint az elérzékenyülést!
Le a kalappal előttük ezúton is gratulálok Böbikének és Móninak! Mindketten átlépték eddigi határaikat.
Ezt így kell...
Celeb kalandjaim:) ezen délelőtti rendezvénnyel nem értek véget ugyanis este melóból hazafelé tartva a non-stopban összefutottam Kozsóval.
Mivel itt lakik a környéken ez nem volt nehéz:).
Miközben váltottunk pár szót gyorsan egyeztettünk is közös futásra időpontot:).
Na de a lényeg,hogy 30. születésnapját ünnepelte ma a kis Vuk!
;)
fotók

Vasárnap trail run:
30km
3 óra 6perc(06:12 p/km)
Tibikével Farkaserdőbe mentünk.NAGGYONJÓVÓÓÓT!:)Bemelegítés után szinkronizáltunk az erdővel,pulzusunkkal felvettük a fák ritmusát és nekikezdtünk:).Jól ment,sajnos nem is tudtuk hozni a tervezett fat burner 6:30as tempót.Pedig visszább vettünk tényleg:) de csak nem bírtunk magunkkal.3ik körben megrogytam kicsit de hamar "át álltam zsírra" onnantól rendben voltam.Tibike megint csak csóválta fejét:) de a szinte üres gyomorra kezdés ellenére is simán zéró frissítéssel mentem végig.Ez tetszik nekem.Legalább ebben valamennyire jó vagyok.Kicsit sovány volt a hétvége de most ennyire volt idő.Azér' egy 30ast csak becsavartam ma is a malacperselybe:)

Itt azé' lehet,hogy még Kilian fiú is lassítana picikét :)


 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr803456755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gafmon 2011.12.12. 08:51:23

;) Köszönöm! és neeeem, nem kezdem, mert nem tudnám befejezni...:D)

mata68 2011.12.13. 11:47:01

Jó lehetett a bandázás, mindig fájó szívvel nézem a fészbukos képeket :(

A k*rvakeményvagy jelzőt meg minden hetedhez leírhatnám, de biztos megunnád:)

DIZS007 2011.12.13. 19:51:38

Orom bekerulni egy bejegyzesedbe :) Jo volt szemelyesen talalkozni Remelem edzunk majd egyutt parszor a jovoben
Hajra

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.14. 23:16:55

@gafmon: :)
@mata68: köszi :)
@DIZS007: én is örültem a találkozásnak!Neked is hajrá!
süti beállítások módosítása