Kedd:
Run 14.5km
01:23:00(5:43 p/km)
Az esti edzésig összesen egész nap ettem 1 levest és pár kiskanál nutellát így gondoltam,hogy nem fogom lefüstölni a futógépet:).
1 óra elteltével le is mentem kutyába ahogy kell:).
Mondom,jó hát ez így akkor ennyi volt és nekikezdtem levezető kocogásomnak.
Ekkor azonban(Holdviolára) besiklott a flow és nem tehettem mást mint visszaálltam tempóra...
Még rávertem 4 kilit.Eeeeej de jól esett! :)
Szeretek futni.
Nyújtás után még a szaunába is bekucorodtam.
Nem kapkodtam.

Szerda:
Futógépes run: 12km
00:58:12 (4:51 p/km)
Jól ment.Magasan szállt a chi.
Éreztem a powert és megtaláltam a "durva" gombot is az irányítópulton:).
HELLÓ ANAEROB TARTOMÁNY!ITT VAGYOK B@ZMEG!
:):):)
Ilyen a jó csúcshét!
És ez a 69!
Annak ellenére,hogy ebben a ciklusban most nincs meg  tökéletesen a felvezető 3 hét most is egész jól adja.
Nem is beszéltem nagy hülyeségeket hétfőn a pihenő faktorról és a regenerációs időszak fontosságáról...
De a legnagyobb igaza már megint Tepónak van ki megmondta nekem már a kezdetekben,hogy aki nem tanul meg lassan futni az elején az később  gyorsan sem fog tudni.Mindenkinek önmagához mérten persze.
Esetemben ez azt jelenti,hogy abszolút kellett és megérte közel két évig 6.40-es majd 6 perces tempóban kocogni(nem is tudtam máshogy:)).
Most már lassan kezdi bírni az ívet a keringés na meg az eltelt 2 év miatt már a vázrendszer meg az inak,egyebek is.
Jó lesz ez érzem.
Hazaérve itthon meg is jutalmaztam magam tonhalas rántottával mellé friss,ropogós héjú kemencés kenyérrel:).

Csütörtök a full pihenés napja délutáni plusz extra alvással spékelve.Pedig este nagyon lett volna eszem menni darálni de lebeszéltem magam róla.
Holnapra amúgy is vad terveim vannak így nem árt rápihenni most.

Péntek a "széjjelvágomabetont" napja.
Swim: 1.3km,31 perc
A mai csak egy nagyon rövidke téma volt mert meló után fél 3ra értem le uszodába és be kellett fejeznem 3ig.
De hát jó volt ez így mert ez nem is a távról szólt hanem rámentem az 1 kilis egyéni legjobbam(21:24) megdöntésére.
Sikerrel.
Becsobbantam és adtam neki ahogy kifért a csövön.
Mától új PB-m 1 kilin: 21:05 .
Annak ellenére nem nagyon mosolyogtam,hogy sikerült mert 20 percesre akartam.Ez nálam egy fontos álomhatár.
Ehhez még mindig kevés vagyok...
A végén még rátekertem 10 hossz levezetést vegyes b*ziskodásban ezt már csak nagyon laza virágszedegetős tempóban.
Kezdődtek a gyerekedzések így kijöttem a vízből és átmentem a Royal-ba futógépre.
Run: 21km
01:45:00(5p/km)
156 avg hr
167 max hr
Pulzusnyugvás 160ról 123ra 2 perc alatt.
Mit is írjak erről?Ez tavaszra volt betervezve.15 percet javítottam félmaratoni időmön.
Nem mondom,hogy könnyű volt de nem is haltam bele...
Magam sem értem,hogy mi történik de mostanában többször is sikerül olyat villanni(magamhoz képest) mintha nem is én lennék.
Durva szintugrás van.
Ez a tempó ez nekem távoli álom volt eddig.Főleg ilyen távon.
Erre a 19re most nem húzok lapot.
Azt hiszem most van itt az ideje visszább venni mert a maximum overdrive-ot csak egy darabig bírja a test büntetlenül.
Úgyhogy ennek szellemében a hétvége már visszafogottabb lesz terhelésben mert most kell okosnak lenni és nem lesérülni a túlzott lelkesedésben.
Nagy örömködést amúgy sem éreztem a "célban" pedig ez a mai nap ez durva,csak úgy repkednek a PB-k...Próbáltam nem mutatni ugyan de megint eléggé befordulós napom van.
Mondjuk kissé paradox módon depressziós időszakaim sport teljesítményeimre doppingolóan hatnak(lásd pl. Miskolc).
Még 1-2 görlfrend elhagy oszt' futok egy 3 óra 30as maratont:).


 

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr523412026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mata68 2011.11.26. 12:49:34

Úgy látom, hogy tavaszra új futócélt kell kitűzni, gratulálok a mostanihoz. A csajok miatt ne bánkódj, a tavaszi testedre csak úgy tapadnak majd :)

gafmon 2011.11.26. 20:49:24

Huh...,durva Pb-k! GRAT! ;)

shepherdpeti 2011.11.26. 21:15:43

nézegetem a bélyeg képedet.. az akar lenni, hogy leúsztál 10 kilit egyben:):(
valamivel el vagyok maradva:(

shepherdpeti 2011.11.26. 21:17:29

ma úsztam 3 kilit, de szerintem nagyon távol van a 7.6:(

shepherdpeti 2011.11.26. 21:18:43

és persze bosszant, hogy május végéig már nagyon kevés az idő:(

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.26. 23:15:18

@shepherdpeti: Igen igen az avatarom a házi CETREND napján készült:).Pont büszkén mutatom a leúszott killerek számát(10).
Már a múltkor is gondolkoztam,hogy mi ez a para részedről.Ha vicc akkor király ha komoly akkor nem értem.A Te képességeiddel simán dobogóesélyes vagy Orfűn.
Sőt...
Sőt!
Mit aggódsz Te a 7.6 kilin(is)?
look at this:
edzesonline.hu/edzes/773867 :)

Feltűnt viszont,hogy eléggé megcsappant az edzesonline-os bejegyzéseid száma...
Mijaf@szvan?
Nem látom a Dobogókő beszámolót sem...
Remélem nincs bajod!

shepherdpeti 2011.11.27. 12:36:58

@PecsiPeter: egy kicsit megfáztam, voltam dobogókőn de nem versenyeztem, elvittem a srácokat, ők futottak, én meg túráztam egyet. Most már úgy néz ki, hogy megmaradok. Nem parázok, de azt tudom, hogy mindegyik szám magában is túl hosszú. Egyszerűen még nem állt össze az egész. Még nem tudtam az egészet összerakni, és persze az idő is kevés, nagyon korai ez a májusi verseny. Remélem az időjárás kegyes lesz hozzánk januárban és februárban, márciusban már nem szokott gond lenni. Képtelen vagyok bent edzeni. A következő tervezett állomás a tortúra, remélem három hét alatt fel tudok rá készülni:)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.27. 18:02:03

@shepherdpeti: Jobbulást!A májusi időpont valóban korai de van jó oldala is.Sikeres teljesítés esetén DuplaIronman Finisher pólóban és az elpusztíthatatlan,legyőzhetetlen,megállíthatatlan,fáradhatatlan tulajdonságokkal felvértezve még lesz idő felkészülni.
A júliusi triplára...

shepherdpeti 2011.11.27. 20:04:15

szerintem én júliusban maradok a tömegsportnál, és szerencsére két hónap lesz arra, hogy gyorsuljak. nem is akarom, hogy ilyen megforduljon a fejemben:) esetleg szeptemberben még egy dupla valahol.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.27. 20:29:39

@shepherdpeti:
..."tömegsport"... :)
Ha nekiállsz gyorsítani akkor hajjaj...Kíváncsi leszek majd a 2012es időtervedre.
Piros sapka és 9:30 szerintem esélyes de aki ilyen elvetemült mint Te az lehet,hogy még ez alá is befigyel már akár másodjára is.
Szurkolok Neked nagyon!

shepherdpeti 2011.11.27. 21:12:33

köszönöm szépen a bizalmat, elsősorban szeretném bevinni tíz óra alá,de azon leszek, hogy úgy menjek, hogy csaj már ne előzzön meg. mert ez azért egy férfias sport:) és köszi még egyszer. jövőhéten enyhül az idő, ellehet kezdeni a tekerést:)
süti beállítások módosítása